Rally Ierland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » do feb 05, 2009 19:36

Harry37 schreef:
Holkers schreef:Kleuterklasje? Doe eens even rustig aan zeg.

Iedereen heeft recht op een mening, ook al is die niet hetzelfde dan jou mening. Ben je in de positie dat je meer informatie hebt, of dingen kan verduidelijken kun je dat hier zeggen zonder dat daarbij anderen geschoffeert worden.

Nee het gaat erom om objectief te blijven en niet te veroordelen.
En nee ik heb geen overige info, alleen blijf ik gewoon positief, terwijl een groot aantal hierzo niet weet waar het overgaat............ BV hoe help ik een topic die positief is over de wedstrijd naar de knoppen.

En helaas dat is bij alle topics die hier gestart worden bijna zo.

trouwens een moderator dient dit soort opmerkingen niet te plaatsen.

Harry,

PS als dit zo doorgaat zal ik dit forum ( kleuterklasje) verlaten.
Ik was met mijn opmerking redelijk objectief en niet bewust negatief.
Maar ik probeer wel realistisch te blijven.
We kunnen Hans natuurlijk aan alle kanten ophemelen,
Maar het is een feit dat van de laatste 4 P-WRC evenementen Hans 3 keer een dnf heeft en een keer 12e werd(laatste bij de J-WRS's)
Dat Hans snel is en erg goed kan sturen is algemeen bekend, maar nu moet hij proberen de komende wedstrijden te finishen, anders krijg je erg snel een naam waar je maar moeilijk weer vanaf komt. (zoals b.v. Duval of in F1 Verstappen)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holkers » do feb 05, 2009 19:42

Harry37 schreef:

Iedereen heeft recht op een mening, ook al is die niet hetzelfde dan jou mening. Ben je in de positie dat je meer informatie hebt, of dingen kan verduidelijken kun je dat hier zeggen zonder dat daarbij anderen geschoffeert worden.

En nee ik heb geen overige info, alleen blijf ik gewoon positief, terwijl een groot aantal hierzo niet weet waar het overgaat............ BV hoe help ik een topic die positief is over de wedstrijd naar de knoppen.

Harry,

Ten eerste: Doei.
Ik heb in het verleden wel vaker dit soort 'bedreigingen' gehad dat mensen weg gaan vanwege een andere mening en ik kan dan alleen maar zeggen; Doei. Als je jezelf niet kan vinden in een andere mening, hoe recht of krom dan ook, moet je de biezen pakken en ergens anders je eigen mening nastreven. Je bent van harte welkom hier, voluit, maar zinloos roepen dat je dit kleuterklasje gaat verlaten vanwege een beetje tegengas, dan is die kleuterklas je al ontstegen.

Tweede: roepen dat:

Is leuk, maar doe dat dan zelf ook. PVG heeft een mening en daar ben ik het ook niet mee eens, maar dat kun je hem ook op een normale manier vertellen in een normale discussie. Je bent oud genoeg om dat spelletje door te hebben, denk ik zo.

Dat er een stukje negativiteit om de hoek komt kijken is prima, breekt zo lekker de week zeg maar. Allemaal 'oooeeeh' en 'aaaah' roepen werkt ook niet. Negativiteit zit in de mens, dus ook hier. Er was ook wel aanleiding tot wat negativiteit en dat kan best besproken worden, toch?

trouwens een moderator dient dit soort opmerkingen niet te plaatsen

Juist ik spreek je op je reactie aan, dus ja; Ik ga wel degelijk dit soort opmerkingen maken. Net zoals nu:

Ontopic ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Henry Ford » do feb 05, 2009 23:42

Henry Ford

Berichtdoor spookie » vr feb 06, 2009 0:14

Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
spookie

Berichtdoor Harry37 » vr feb 06, 2009 0:34

Holkers schreef:
Harry37 schreef:

Harry,

Ten eerste: Doei.
Ik heb in het verleden wel vaker dit soort 'bedreigingen' gehad dat mensen weg gaan vanwege een andere mening en ik kan dan alleen maar zeggen; Doei. Als je jezelf niet kan vinden in een andere mening, hoe recht of krom dan ook, moet je de biezen pakken en ergens anders je eigen mening nastreven. Je bent van harte welkom hier, voluit, maar zinloos roepen dat je dit kleuterklasje gaat verlaten vanwege een beetje tegengas, dan is die kleuterklas je al ontstegen.

Tweede: roepen dat:

Is leuk, maar doe dat dan zelf ook. PVG heeft een mening en daar ben ik het ook niet mee eens, maar dat kun je hem ook op een normale manier vertellen in een normale discussie. Je bent oud genoeg om dat spelletje door te hebben, denk ik zo.

Dat er een stukje negativiteit om de hoek komt kijken is prima, breekt zo lekker de week zeg maar. Allemaal 'oooeeeh' en 'aaaah' roepen werkt ook niet. Negativiteit zit in de mens, dus ook hier. Er was ook wel aanleiding tot wat negativiteit en dat kan best besproken worden, toch?

trouwens een moderator dient dit soort opmerkingen niet te plaatsen

Juist ik spreek je op je reactie aan, dus ja; Ik ga wel degelijk dit soort opmerkingen maken. Net zoals nu:

Ontopic ;)

Effe nog OFF TOPIC

dus een mod = een god.

Lekker belangrijk. Maar een goede mod leid een topic in goede banen. En helpt hem niet NAAR de KL.........E.

Succes Maarten met je verdere mooie praatjes,
alsof ik nu de boeman in 1 keer ben om mijn menig te vertellen.

schijnbaar voel jij je aangevallen, en aan wat reacties te lezen zijn er meer die er netzo over denken als mij.

Dus Maarten een beetje eigenkennis is wel op zijn plaats.

groeten
Harry37

Berichtdoor Harry37 » vr feb 06, 2009 0:41

briljant schreef:
Harry37 schreef:

Harry,

Ik was met mijn opmerking redelijk objectief en niet bewust negatief.
Maar ik probeer wel realistisch te blijven.
We kunnen Hans natuurlijk aan alle kanten ophemelen,
Maar het is een feit dat van de laatste 4 P-WRC evenementen Hans 3 keer een dnf heeft en een keer 12e werd(laatste bij de J-WRS's)
Dat Hans snel is en erg goed kan sturen is algemeen bekend, maar nu moet hij proberen de komende wedstrijden te finishen, anders krijg je erg snel een naam waar je maar moeilijk weer vanaf komt. (zoals b.v. Duval of in F1 Verstappen)

Tuurlijk daar heb je wel een punt, Hans ophemelen heeft geen zin. Het is en blijft een goede rijder. En als geen ander zal ook hij beseffen dat hij het spelletje uit moet rijden, dat hoef je hem niet te vertellen....... maar als we zo doorgaan gaat deze topic niet meer over de wedstrijd, en alleen maar over budget schade en hoe verder. Dat zijn gelukkig geen kopzorgen voor ons maar voor een ander. Bewust of onbewust.
Laten we hopen dat we Hans weer snel op de rallypaden zien, en ja het was een erg mooie en goede wedstrijd daar in Ireland.

Groeten
Harry37

Berichtdoor Holkers » vr feb 06, 2009 7:19

Harry37 schreef:Effe nog OFF TOPIC

dus een mod = een god.

Lekker belangrijk. Maar een goede mod leid een topic in goede banen. En helpt hem niet NAAR de KL.........E.

Succes Maarten met je verdere mooie praatjes,
alsof ik nu de boeman in 1 keer ben om mijn menig te vertellen.

schijnbaar voel jij je aangevallen, en aan wat reacties te lezen zijn er meer die er netzo over denken als mij.

Dus Maarten een beetje eigenkennis is wel op zijn plaats.

groeten

Lees jij uberhaubt wel?
Ik het topic naar de kloten helpen? Ik niet het topic in goede banen leiden?
Lees even terug:
Harry37 schreef:Helemaal mee eens John, het lijkt hier zo langzamerhand een kleuterklasje!!!!!!!

Ik hoop ook dat het goed komt en heb daar alle vertrouwen in zonder enige misplaatste jaloerse opmerkingen.

Harry

Met die 1ste zin haal je het hele topic onderuit, met die 2de regel maak je niet er niet veel beter op. Dus hou eens op met kinderachtig zeuren op mij of mijn mening en gedraag je naar je 40 jaar ipv naar 4 jaar. Een Mod = geen God. De Mod zorgt ervoor dat mensen zich gedragen en dat een topic loopt en die reacties moest ik even ondernemen naar JOU post.

En dit is echt het laatste wat ik erover gezegd heb, gedraag je als een 40 jarige en niet als een kleuter want in de post hierboven laat je zien dat je het allemaal best wel kunt zonder daar kleinerende woorden bij te gebruiken.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor stefan van houten » vr feb 06, 2009 15:41

Ik weet niet of hij al een geplaatst is, maar ik heb een filmpje gevonden waarop je kan zien dat Prokop en Bonato stoppen om de marshalls te vertellen dat waarschijnlijk Weijs gecrasht is. Op het einde van het filmpje kan je het zien.

http://www.youtube.com/watch?v=GpbuL1bMPQE
stefan van houten

Berichtdoor Harry37 » vr feb 06, 2009 16:10

Holkers schreef:
Harry37 schreef:
Lees jij uberhaubt wel?
Ik het topic naar de kloten helpen? Ik niet het topic in goede banen leiden?
Lees even terug:
Harry37 schreef:Helemaal mee eens John, het lijkt hier zo langzamerhand een kleuterklasje!!!!!!!

Ik hoop ook dat het goed komt en heb daar alle vertrouwen in zonder enige misplaatste jaloerse opmerkingen.

Harry

Met die 1ste zin haal je het hele topic onderuit, met die 2de regel maak je niet er niet veel beter op. Dus hou eens op met kinderachtig zeuren op mij of mijn mening en gedraag je naar je 40 jaar ipv naar 4 jaar. Een Mod = geen God. De Mod zorgt ervoor dat mensen zich gedragen en dat een topic loopt en die reacties moest ik even ondernemen naar JOU post.

En dit is echt het laatste wat ik erover gezegd heb, gedraag je als een 40 jarige en niet als een kleuter want in de post hierboven laat je zien dat je het allemaal best wel kunt zonder daar kleinerende woorden bij te gebruiken.

Je maakt mij aan het lachen Maarten :? :? :? of niet soms.

Wie kan er niet lezen 8) 8) 8) 8)

Harry,

ps einde deze soap dan maar weer
Harry37

Berichtdoor PatrickTwente » vr feb 06, 2009 16:25

stefan van houten schreef:Ik weet niet of hij al een geplaatst is, maar ik heb een filmpje gevonden waarop je kan zien dat Prokop en Bonato stoppen om de marshalls te vertellen dat waarschijnlijk Weijs gecrasht is. Op het einde van het filmpje kan je het zien.

Lijkt wel of ze prokop niet erg serieus nemen
toen bonato stopte rennen er gelijk 3 a 4 mensen hem achterna
PatrickTwente

Berichtdoor wimo » vr feb 06, 2009 16:31

stefan van houten schreef:Ik weet niet of hij al een geplaatst is, maar ik heb een filmpje gevonden waarop je kan zien dat Prokop en Bonato stoppen om de marshalls te vertellen dat waarschijnlijk Weijs gecrasht is. Op het einde van het filmpje kan je het zien.

Wow, echt super dat ze dat doen!
Het hoort wel zo, maar je ziet zo vaak anders
wimo

Berichtdoor WILS SPORT » vr feb 06, 2009 17:24

Inderdaad, hulde.
Staat erg lang stil.
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor aj seppenwoolde » vr feb 06, 2009 17:29

mooi he , dat noem ik nou colega's :D :D
aj seppenwoolde

Berichtdoor dalenbart » vr feb 06, 2009 18:45

PatrickTwente schreef:

Lijkt wel of ze prokop niet erg serieus nemen
toen bonato stopte rennen er gelijk 3 a 4 mensen hem achterna

waarschijnilijk eerst niet gedacht dat het zo erg zou zijn geweest. toen bonato ook stopte zou er wel een belletje bij hun zijn gaan rinkelen van daar is echt iets serieus aan de hand..

Maar inderdaad hulda aan prokop en bonato
dalenbart

Berichtdoor Paul » vr feb 06, 2009 20:26

als je goed kijkt dan zie je nadat Prokop is weggereden dat er al een official aan het wandelen is op zoek naar de plek waar het gebeurt is. Die anderen rennen achter hem aan om : a) vaart te maken b) door te geven wat ze denken dat er gebeurt is .... noem maar op.

Ik weet het niet ben er niet bij geweest. Ik schrijf alleen maar wat ik zie
Denk aan gisteren, Droom van morgen, maar leef vandaag
AA Rallyteam.nl
Paul

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden