Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Kraats wrote:
Ton, ga jij ook eens wat begrijpen nu?:D:D
Kraats wrote:
Holkers wrote:Kraats wrote:
ik weet wie er hier vakantie heeft
of vind de baas het goed dat je dat in zijn tijd tikt....
Ton van Spanje wrote:Steven wrote:
En wat hebben onze sponsoren, of die van de organisatie, aan mensen die nog niet eens 20 gulden uit willen geven voor een middagje vertier ?
===========================
Was het nog maar 20 gulden, Steven.
Kraats wrote:Holkers wrote:Kraats wrote:
ik weet wie er hier vakantie heeft
of vind de baas het goed dat je dat in zijn tijd tikt....
=======
Nee de Koningin is ff boodschappen doen...
en? hoe bevalt de schoolvakantie?
[Edited by kraats on 07-19-2004 at 01:41 PM GMT]
Eddepet wrote:thadon wrote:
Probeer dit tooltje maar eens. Het is gratis en doet precies hetgeen jij nodig hebt. Foto's verkleinen dus.
http://www.showyourphotos.com/photoresizer.exe
Dank je Dennis, maar zweer al jaren bij Photoshop

Toivonen wrote:
Hèhè, het avontuur zit erop. En meteen in het diepe gegooid.
Vrijdag heerlijk verkend in het zonnetje en alle proeven 2x gezien. Wel veel te lang moeten wachten bij de documentencontrole volgend jaar paar tafeltjes erbij) en bij de vekenning regelmatig heel hard voorbij gereden (eikels).
Zaterdag prima van start gegaan bij heerlijk weer. Goede tijden gezet en enkel op Halderberge 2 beetje schade gereden bij het in de tonnen glijden over grindtapijt in rechts 4. Halderberge 1 trouwens al spiegeltje kwijtgeraakt toen wij in de lucht hingen en de weg onder ons naar rechts aan het gaan was.
Vosdonk veel tijd verloren op de concurrentie door hopeloos onderstuurde auto. En toen begon het. Het leek wel een kernexplosie zoals zwarte wolken op de service kwamen afrollen. Heel lang gewacht met monteren van regenbanden omdat de wind gustig leek. Toen draaide de wind en moest in allerijl nog worden gewisseld in de stromende regen. Bleken vier van mijn vijf regenbanden lek te zijn (week geleden nog op getest en die ochtend op spanning gezet). Dus op slicks de regen in. Op de snelweg met 100 km/h al enkele malen bijna achterstevoren gegleden door permanente aquaplaning. Vosdonk 2 was gelukkig geneutraliseerd en daarna richting Zundert. Op de weg daarnaartoe bijna alle toppers wel ergens gezien op erven of bospaden om toch regenbanden te monteren. In de wachtrij voor Klein Zundert kwamen ze dan weer voorbij blazen, tja. De landelijke proeven daarna was overleven. Zo verradelijk, de ene meter was droog, de volgende kletsnat en de bochten gigantisch uitgereden. Enkele malen op de slicks heel goed weggekomen met als hoogtepunt een rechts 1 op Klein Zundert. Voor de kenners: betonplatenweg met na 500 meter een rechts 1 (totaal uitgereden)en daarna 300 meter chicane op zijweggetje. Ik stuur met 160km/h de rechts 1 in zonder liften en vol snijdend. Heb vervolgens 50 meter haaks op de weg gegleden, de volgende 30 meter weer haaks maar nu de andere kant op en had hem toen weer recht. Dit alles aan 160 km/h met rijtje oude eiken aan de buitenkant. Navigator liet er hoge kreetjes van; iets van "hoehoehoe".
Zaterdagavond veel proeven geneutraliseerd. Waarom weet ik niet want ik vond ze er nog redelijk bijliggen de eerste keer. Ik ken ook de redenen voor al deze neutralisaties niet maar het waren er wel heel veel. Je zult elke keer entree betalen en geen enkele rallyauto op snelheid zien passeren. Ik ga al twintig jaar bij elke Belgische rally kijken en kan me niet herinneren daar ooit vertraging te hebben meegemaakt.
Afijn, glibberend en glijdend door het donker in gevecht met Wawrzyniak, Piepers lag iets voor en Heutink was dus absoluut niet bij te houden.
's Avonds toch wat voorzichtig gedaan door de verkeerde banden en nog wat enge momentjes gehad maar helaas is het onverhard op Rijsbergen (kp 12)ons fataal geworden. Het lag er wel zo slecht bij. De auto maakte constant sprongen en toen is de schokdemper geploft. Op de service bleek ook een motorsteun voor 90% te zijn gescheurd en aangezien onze service door geldgebrek enkel is uitgerust met een schroevendraaier en een baco hebben wij helaas moeten stoppen.
Toch geweldig genoten en heel veel geleerd. Zón rally is toch iets anders dan een stukje hard rijden.
Grote dank aan de organisatie (hebben het niet makkelijk gehad) en iedereen die de rally weer mogelijk heeft gemaakt. Ik hoop nog Hellendoorn te rijden met een auto die heel blijft, een serviceteam en goede banden.
Heeft er iemand foto's gemaakt van de zilvergrijze Peugeot 306 nummer 60. Ik zou ze dolgraag ontvangen, mijn mail: martijnbraat@tiscali.nl
groetjes en tot in Hellendoorn,
Martijn Braat
Zag net dat het gevecht met Wawrzyniak waar ik het over had reuze meeviel. Hij lag namelijk toch wel redelijk voor. Komt voornamelijk omdat een of andere flapdrol heeft besloten kp 7 (waar ik met 8.30 twintig seconden op hem pak) eruit te halen.
jeroen wrote:
Het zou beter zijn dat er een '100% verhard'- scenario zou zijn voor proeven met 'risicovol onverhard' er in....

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten