Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor A.H.S » do nov 01, 2007 21:54

mastersevius schreef:
A.H.S schreef:
erikjan schreef:inderdaad vanmiddag het informatieboekje kunnen krijgen, bij de patattent naast de Skoda-garage aan de Diamantstraat in Hengelo.

duidelijk en verzorgd boekje, met erg goede kaarten.

complimenten hiervoor !

Inderdaad mooi en goed boekje vanmiddag om 12.30 gehaald in Delden omdat ik daar vlakbij aan het werk was.en vanmorgen 2 bezoekerspasjes gekregen van mijn baas voor Hengelo hairpin zondag :D
Maar ik had ook een boekje besteld bij vd valk maar daar kom ik zowiezo langs vanuit Ommen

moet je daar een bezoekerspasje voor hebben dan?

Sorry ik noemde het verkeerd er staat genodigden pas zal wel bij een stand bij die bocht zijn of zoiets zijn moet ik zelf ook nog even uitzoeken :wink:
A.H.S

Berichtdoor peter k » do nov 01, 2007 22:14

Sjeik1981 schreef:Mensen al een boekkie gekocht?????

Ik heb vanmiddag ook een boekje gekocht in Almelo.
Boekje ziet er prima uit :D
Afbeelding
peter k

Berichtdoor Rallyfanaat » do nov 01, 2007 22:16

waar zit die hairpin zondag welke proef? wij gaan wel een pakketje kopen hoor daar gaat het niet om, maar soms kn je op de kaart dat net niet zien.. hairpin is altijd gaaaf!!
Rallyfanaat

Berichtdoor mastersevius » do nov 01, 2007 22:19

Rallyfanaat schreef:waar zit die hairpin zondag welke proef? wij gaan wel een pakketje kopen hoor daar gaat het niet om, maar soms kn je op de kaart dat net niet zien.. hairpin is altijd gaaaf!!

ik denk dat er op de diamanstraat een hairpin zit, en vorig jaar waren er daar zelfs twee, misschien dit jaar ook wel, ik kan ook pas zatedag een pakketje kopen
mastersevius

Berichtdoor erikjan » do nov 01, 2007 22:24

Diamantstraat heeft inderdaad meerdere hairpins, waar ze 3x per proef langskomen, en dat 2x op de zondag....

er is een punt waar je op de zondag elke deelnemer 24x langs ziet komen, als je tenminste de hele dag daar blijft staan :wink:

voor de exacte plek: zie m'n YouTube filmpjes van vorig jaar :D

meer verklap ik niet, nu allemaal een infoboekje kopen !!
erikjan

Berichtdoor steven16V » do nov 01, 2007 22:27

:D mijn pakketje lig al klaar ef afhalen en het kan beginnen heb er zin aan :D
steven16V

Berichtdoor Achtrs » do nov 01, 2007 22:27

mastersevius schreef:
Rallyfanaat schreef:waar zit die hairpin zondag welke proef? wij gaan wel een pakketje kopen hoor daar gaat het niet om, maar soms kn je op de kaart dat net niet zien.. hairpin is altijd gaaaf!!

ik denk dat er op de diamanstraat een hairpin zit, en vorig jaar waren er daar zelfs twee, misschien dit jaar ook wel, ik kan ook pas zatedag een pakketje kopen

volgens mij maken ze die hairpins toch, bij die dubbele weg (met brede tussenberm) en op de oversteken maken ze dan de hairpin. Maar als je zaterdag naar die proeven gaat kan je wel ong. zien wat ik bedoel :D.

vlgns mij staat er wel een filmpje op youtube met opels in de euregiorally oid daar zit er 1 in....
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor JoostS » do nov 01, 2007 22:33

Afbeelding

Dat is het punt waar je ze het meest kunt zien. (zoveel geef ik niet weg met dit kaartje, dus ga er wel vanuit dat het kan blijven staan, zo niet hoor ik het wel)
Laatst bijgewerkt door JoostS op do nov 01, 2007 22:38, in totaal 1 keer bewerkt.
JoostS

Berichtdoor erikjan » do nov 01, 2007 22:36

Achtrs schreef:vlgns mij staat er wel een filmpje op youtube met opels in de euregiorally oid daar zit er 1 in....

bedoel je deze :

http://nl.youtube.com/watch?v=l6tnU3_YCXI

:wink:
erikjan

Berichtdoor Achtrs » do nov 01, 2007 23:01

erikjan schreef:
Achtrs schreef:vlgns mij staat er wel een filmpje op youtube met opels in de euregiorally oid daar zit er 1 in....

bedoel je deze :

http://nl.youtube.com/watch?v=l6tnU3_YCXI

:wink:

die ja :D geinig fimpje met veel Wolves :D, in de compilatie van rallymedia doet het benzine klepje ook leuk mee :D
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor erikjan » do nov 01, 2007 23:10

ik heb me dan ook uitermate vermaakt vorig jaar toen ik die filmpjes maakte, o.a. deze van de Opels, maar ook de 325i-cup, Kleinjan's GTI enz...

wat me nog bij blijft zijn de fotografen die er regelmatig moesten wegvluchten voor losgeslagen Ascona's :wink:

er was een fotografe (ze weet zelf wel wie ik bedoel) die zo slim was om op de betonnen voet van de hoogspanningsmast te gaan staan...
erikjan

Berichtdoor JoostS » do nov 01, 2007 23:14

erikjan schreef:er was een fotografe (ze weet zelf wel wie ik bedoel) die zo slim was om op de betonnen voet van de hoogspanningsmast te gaan staan...

Helaas was daar maar één plekje :wink:
JoostS

Berichtdoor erikjan » do nov 01, 2007 23:18

ook achter de hekken stond het in de loop van de middag tien rijen dik :D
erikjan

Berichtdoor JoostS » do nov 01, 2007 23:20

erikjan schreef:ook achter de hekken stond het in de loop van de middag tien rijen dik :D

Ja, het was echt lekker druk inderdaad! (soms wel lastig op oversteekpunten)

Achtrs schreef:in de compilatie van rallymedia doet het benzine klepje ook leuk mee :D

Zie nu dat die compilatie nergens meer online staat (YouTube/GoogleVideo), morgen eerst eens uploaden. Bedankt voor de tip ;) :D
JoostS

Berichtdoor Holkers » do nov 01, 2007 23:24

erikjan schreef:er was een fotografe (ze weet zelf wel wie ik bedoel) die zo slim was om op de betonnen voet van de hoogspanningsmast te gaan staan...

PSSST !!! ik stond er voor... oooooooooooooooooooooooeh...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden