Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Campos » do nov 01, 2007 13:09

Marlieke schreef:Heeft Kristian Poulsen niet in die ex-Kuipers auto in de Lausitzrally gereden?

Nee dat is zijn 'eigen' (of ie van hem zelf is weet ik niet, hij rijdt er iig vaker in en is 1 van de 4 die er destijds aangeschaft zijn)

Jongens, het komt uit een persbericht van Jan de Winkel... het kan gewoon een foutje zijn.. Als het nou uit z'n eigen persbericht komt is het wat anders.. misschien. Maar daar staat gewoon Corolla in, dus geen reden tot paniek ;) En het maakt sowieso weinig uit of het een Corolla of Fabia is, hij is in beide auto's even sterk.
Campos

Berichtdoor mastersevius » do nov 01, 2007 13:12

Campos schreef:
Marlieke schreef:Heeft Kristian Poulsen niet in die ex-Kuipers auto in de Lausitzrally gereden?

Nee dat is zijn 'eigen' (of ie van hem zelf is weet ik niet, hij rijdt er iig vaker in en is 1 van de 4 die er destijds aangeschaft zijn)

Jongens, het komt uit een persbericht van Jan de Winkel... het kan gewoon een foutje zijn.. Als het nou uit z'n eigen persbericht komt is het wat anders.. misschien. Maar daar staat gewoon Corolla in, dus geen reden tot paniek ;) En het maakt sowieso weinig uit of het een Corolla of Fabia is, hij is in beide auto's even sterk.

Als we Frank Verhoeven moeten geloven wel :P :lol:
mastersevius

Berichtdoor Sjeik1981 » do nov 01, 2007 19:25

Mensen al een boekkie gekocht?????
Sjeik1981

Berichtdoor Mr.T » do nov 01, 2007 19:27

Sjeik1981 schreef:Mensen al een boekkie gekocht?????

Ja, toevallig vanmiddag, het is een heel mooi boekje :shock:

"Hoe wordt ik rallyfan" :lol: :lol:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

:p

Berichtdoor Starkoo » do nov 01, 2007 20:03

Mr.T schreef:

tja als je het besteld kan je het pas zaterdag rond acht uur halen bij Hotel van de Valk.
Starkoo

Berichtdoor Sanderboy » do nov 01, 2007 20:06

ik kan hem zaterdag pas ophalen om 8:00
of kan je eerder iemand iedee...

is het dit jaar weer alleen een boekje of zit er meer bij
Laatst bijgewerkt door Sanderboy op do nov 01, 2007 20:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Sanderboy

Berichtdoor YellowLeonVT » do nov 01, 2007 20:06

Inderdaad een leuk boekje met duidelijke kaarten en leuke verhaaltjes. Alle klassen komen volgens mij wel aan bod. Op een paar schoonheidsfoutjes na een erg goed boekje voor weinig!
YellowLeonVT

Berichtdoor Sjeik1981 » do nov 01, 2007 20:14

Nog een andere vraag weeet iemand toevallig ook of je bij de verschillende verkooppunten een cap kan krijgen tis namelijk wel een mooie cap alleen omhelemaal even richting van der Valk te rijden voor alleen een cap vind ik beetje shit, want het ligt geloof ik helemaal aan de andere kant van Hengelo (tov rallycentrum) of niet?>?????
Sjeik1981

Berichtdoor YellowLeonVT » do nov 01, 2007 20:26

Sjeik1981 schreef:Nog een andere vraag weeet iemand toevallig ook of je bij de verschillende verkooppunten een cap kan krijgen tis namelijk wel een mooie cap alleen omhelemaal even richting van der Valk te rijden voor alleen een cap vind ik beetje shit, want het ligt geloof ik helemaal aan de andere kant van Hengelo (tov rallycentrum) of niet?>?????

Gewoon er langs rijden vanaf utrecht. vd Valk ligt aan de de A1. Daarna via de A1 terug en dan A35 pakken richting proeven. 5-10 min extra rijden..
YellowLeonVT

Berichtdoor Sjeik1981 » do nov 01, 2007 20:30

YellowLeonVT schreef:
Sjeik1981 schreef:Nog een andere vraag weeet iemand toevallig ook of je bij de verschillende verkooppunten een cap kan krijgen tis namelijk wel een mooie cap alleen omhelemaal even richting van der Valk te rijden voor alleen een cap vind ik beetje shit, want het ligt geloof ik helemaal aan de andere kant van Hengelo (tov rallycentrum) of niet?>?????

Gewoon er langs rijden vanaf utrecht. vd Valk ligt aan de de A1. Daarna via de A1 terug en dan A35 pakken richting proeven. 5-10 min extra rijden..

Kom niet vanuit Utrecht, rijd vrijdagavond eerst naar mijn ouders om mijn broertje op te halen en ga dan zaterdag vanuit D`chem verder richting Hengelo, Vandaar dat ik dus helemaal moet omrijden
Sjeik1981

Re: :p

Berichtdoor Achtrs » do nov 01, 2007 20:55

Starkoo schreef:
Mr.T schreef:

tja als je het besteld kan je het pas zaterdag rond acht uur halen bij Hotel van de Valk.

Jah ben vandaag voor nix met de auto naar school geweest :evil: ik las keek smiddag's nog ff op de site en daar stond opeens dat het pas op zaterdag morgen kon :S. terwijl er op de bestelmail toch echt donderdag 12:00 staat.....
Afbeelding
Achtrs

Re: :p

Berichtdoor Sanderboy » do nov 01, 2007 20:59

Achtrs schreef:
Starkoo schreef:
Mr.T schreef:

Jah ben vandaag voor nix met de auto naar school geweest :evil: ik las keek smiddag's nog ff op de site en daar stond opeens dat het pas op zaterdag morgen kon :S. terwijl er op de bestelmail toch echt donderdag 12:00 staat.....

ik wist het dat er niet iets klopte dat was het dus maja woon in borne paar minutjes fietsen voor me:P
Sanderboy

Berichtdoor erikjan » do nov 01, 2007 21:26

inderdaad vanmiddag het informatieboekje kunnen krijgen, bij de patattent naast de Skoda-garage aan de Diamantstraat in Hengelo.

duidelijk en verzorgd boekje, met erg goede kaarten.

complimenten hiervoor !
erikjan

Berichtdoor A.H.S » do nov 01, 2007 21:37

erikjan schreef:inderdaad vanmiddag het informatieboekje kunnen krijgen, bij de patattent naast de Skoda-garage aan de Diamantstraat in Hengelo.

complimenten hiervoor !

Inderdaad mooi en goed boekje vanmiddag om 12.30 gehaald in Delden omdat ik daar vlakbij aan het werk was.en vanmorgen 2 bezoekerspasjes gekregen van mijn baas voor Hengelo hairpin zondag :D
Maar ik had ook een boekje besteld bij vd valk maar daar kom ik zowiezo langs vanuit Ommen
A.H.S

Berichtdoor mastersevius » do nov 01, 2007 21:48

A.H.S schreef:
erikjan schreef:inderdaad vanmiddag het informatieboekje kunnen krijgen, bij de patattent naast de Skoda-garage aan de Diamantstraat in Hengelo.

complimenten hiervoor !

Inderdaad mooi en goed boekje vanmiddag om 12.30 gehaald in Delden omdat ik daar vlakbij aan het werk was.en vanmorgen 2 bezoekerspasjes gekregen van mijn baas voor Hengelo hairpin zondag :D
Maar ik had ook een boekje besteld bij vd valk maar daar kom ik zowiezo langs vanuit Ommen

moet je daar een bezoekerspasje voor hebben dan?
mastersevius

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden