SylviaBos schreef:Bedoeling is dat het eraf BLIJFT![]()
** nieuw stukkie klitteband deed niet echt wonderen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ton Van Spanje schreef:Hein schreef:SAS Officialteam schreef:Ton Van Spanje schreef:mantaboy schreef:Toivonen schreef:mantaboy schreef:Zooooo net even de lijst met aanmeldingen van officials eens goed bekeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit moment kan ik in ieder geval 3 avondproeven niet vol krijgen, zelfs niet minimaal!!!!
Misschien ff Exotic Green bellen of ze een blik Polen opentrekken
Onervaren officials op een avondproef? Lijkt me geen goed idee.
Kunnen ze in ieder geval een wedstrijdje "wie heeft het meest alcohol in het lijf?" doen. 'k Ben bang dat het publiek het dan verliest
Zijn geen slimme opmerkingen om dat over officials en publiek te verkondigen , zonder dat soort opmerkingen heb je het al druk genoeg als official !!!
Denk dat de opmerking meer over de 'Poolse invalkrachten' dan over de Nederlandse officials gaat.
En over het publiek. Tsja....... ik heb dingen gezien in o.a. Barneveld, Hellendoorn, Hengelo, WK Duitsland en Helmond, dat ik Ton over het alcoholgebruik echt wel gelijk moet geven. Helaas
Jij snapt het!!!!
pipo schreef:WillemN schreef:Gelukkig is chicanne 1 weg in Steenbergen !!
Geen hobbels meer, dus ook geen chicane meer nodig.
Die was vorig jaar ook niet nodig he ..
WillemN schreef:pipo schreef:WillemN schreef:Gelukkig is chicanne 1 weg in Steenbergen !!
Geen hobbels meer, dus ook geen chicane meer nodig.
Die was vorig jaar ook niet nodig he ..
Vorig jaar is deze weg net voor de rally door de Gemeente opgeknapt, de route is toen niet aangepast.
pipo schreef:SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Heb het schema van JP gekregen, op welke KP's staan jullie?
Steenbergen !! We helpen midden nederland en ik zoek nog 12 tot 14 mensen ........ en gezellige mensen zijn zeer welkom
En zondag borchwerf natuurlijk !!
Gelukkig is chicanne 1 weg in Steenbergen !!
cvgn schreef:Pipo,
hoop dat je dit jaar verder geraakt dan alleen die proef, enne wel op tijd tanken.![]()
Zie je volgend weekend
groeten uit Roosendaal
Carine en Lars van Gastel
henk schreef:pipo schreef:SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Heb het schema van JP gekregen, op welke KP's staan jullie?
Steenbergen !! We helpen midden nederland en ik zoek nog 12 tot 14 mensen ........ en gezellige mensen zijn zeer welkom
En zondag borchwerf natuurlijk !!
Gelukkig is chicanne 1 weg in Steenbergen !!
is dat de beruchte chicane van vorig jaar, de chicane waar jullie in de sloot zijn beland?
SAS Officialteam schreef:
Even als info voor mij : Wat is ALS ?
Zegt mij even niet zo veel eigenlijk
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Niet alleen WRC's, een '97 groep N/A Subaru kan er ook mee uitgerust zijn
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast