Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
BNS206 schreef:@Rafa;
Be prepared to walk a while before arriving at the rallystage. It will very often happen that you have to park your car some distance away from the track. Use this information so you won't get too late at a stage and miss the WRC cars.
Wim schreef:official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!
Mooi dat ik er vrijdag en zaterdag weer bij ben met de vlag & de fluit
Prachtig deelnemersveld? Dat is het zwakste deelnemersveld ooit in deze rally en er is zelfs geen enkel buitenlands team ingeschreven.
JoostS schreef:BNS206 schreef:@Rafa;
Be prepared to walk a while before arriving at the rallystage. It will very often happen that you have to park your car some distance away from the track. Use this information so you won't get too late at a stage and miss the WRC cars.
In comparisation to Spain it wil be great over here, even in Hellendoorn you won't need to walk longer then 10 minutes.
heldern schreef:Wim schreef:official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!
Prachtig deelnemersveld? Dat is het zwakste deelnemersveld ooit in deze rally en er is zelfs geen enkel buitenlands team ingeschreven.
Wim wat een super slechte reactie.wees trots dat we zo n deelnemers veld hebben zie je bij andere rally s niet in dit land.Neem aan dat je ook niet komt met zo n slecht deelnemers veld van dit jaar??????????
astra driver schreef:heldern schreef:Wim schreef:official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!
Wim wat een super slechte reactie.wees trots dat we zo n deelnemers veld hebben zie je bij andere rally s niet in dit land.Neem aan dat je ook niet komt met zo n slecht deelnemers veld van dit jaar??????????
+1 voor hans! Beetje Jammer dat er mensen zijn die het altijd maar hebben over die goeie ouwe tijd
2rallyman1 schreef:Als er dit jaar maar wel weer een overzichtskaart is.....
heldern schreef:Wim schreef:official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast