2rallyman1 schreef:Wij gaan dit weekend naar belgie maar wat betreft de deelnemerslijst ziet er leuk uit ! en dan kijk ik vooral naar alle WRC'S die vooraan starten!
zo zou het elke rally moeten zijn!
Ook "achteraan" is het leuk
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
2rallyman1 schreef:Wij gaan dit weekend naar belgie maar wat betreft de deelnemerslijst ziet er leuk uit ! en dan kijk ik vooral naar alle WRC'S die vooraan starten!
sebas schreef:2rallyman1 schreef:Wij gaan dit weekend naar belgie maar wat betreft de deelnemerslijst ziet er leuk uit ! en dan kijk ik vooral naar alle WRC'S die vooraan starten!
erikjan schreef:sebas schreef:2rallyman1 schreef:Wij gaan dit weekend naar belgie maar wat betreft de deelnemerslijst ziet er leuk uit ! en dan kijk ik vooral naar alle WRC'S die vooraan starten!
met die 120 deelnemers is het gewoon schitterend om een hele proef compleet uit te kijken...
en dan heb ik het nog niet over de rundkurs![]()
subbie68 schreef:pedduhwick schreef:heeft er niemand gisteren foto's gemaakt van de test met de 207 S2000?
hebbie al foto gehad??
Hein schreef:subbie68 schreef:pedduhwick schreef:heeft er niemand gisteren foto's gemaakt van de test met de 207 S2000?
hebbie al foto gehad??
Nee maar ik heb wel een plaatje van het sticker design.
subbie68 schreef:Hein schreef:subbie68 schreef:pedduhwick schreef:heeft er niemand gisteren foto's gemaakt van de test met de 207 S2000?
hebbie al foto gehad??
Aha, dus ik ben niet de enige...........
Hein schreef:subbie68 schreef:Hein schreef:subbie68 schreef:pedduhwick schreef:heeft er niemand gisteren foto's gemaakt van de test met de 207 S2000?
hebbie al foto gehad??
Aha, dus ik ben niet de enige...........
hier had ik hem voor gekregen![]()
http://www.rallysport.nl/index.php?modu ... ws&id=2160
rallyfan_17 schreef:weet iemand of er ook nog onverhard zit in de nieuwe proef bij Elsen - Herike ??
stefan schreef:pedduhwick schreef:rallyfan_17 schreef:weet iemand of er ook nog onverhard zit in de nieuwe proef bij Elsen - Herike ??
elsen-herike? vertel er is meer over?
waar ligt dat?
Vanaf Ommen binnendoor naar den Ham dan richting Daarle WierdenA.H.S schreef:Ik zag dit zojuist bij ons in de krant bij meldingen van rijkswaterstaat
Zaterdag 3 en zondag 4 november N36 tussen het kruispunt Beerzerweg tot de aansluiting met de N34 (Witte Paal) Omleiding Werkzaamheden aan het wegdek![]()
Dus als je via de n36(omgeving Ommen/Hardenberg) wilt rijden komt kun je beter je route naar Hengelo zaterdag+zondag anders plannen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten