SylviaBos schreef:Helaas wel ja
Geen hot seat dus ......... heb je al een proef waar je mee draait ?? ben nog druk op zoek naar mensen ................
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SylviaBos schreef:Helaas wel ja
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Heb het schema van JP gekregen, op welke KP's staan jullie?
SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Steenbergen !! We helpen midden nederland en ik zoek nog 12 tot 14 mensen ........ en gezellige mensen zijn zeer welkom
En zondag borchwerf natuurlijk !!
SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Steenbergen !! We helpen midden nederland en ik zoek nog 12 tot 14 mensen ........ en gezellige mensen zijn zeer welkom
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Die 2 ben ik wel aanwezig als ik naar het zuiden afzak.
leor888 schreef:Sylvia,
Ik had graag je uitleg van het ALS hier gezien.(Is dat een of andere toerenbegrenzer of zo?)
en alle andere voorgaande onderlinge berichten passen volgens mij dan beter in pb'tjes... of een chatroom
SAS Officialteam schreef:leor888 schreef:Sylvia,
Ik had graag je uitleg van het ALS hier gezien.(Is dat een of andere toerenbegrenzer of zo?)
en alle andere voorgaande onderlinge berichten passen volgens mij dan beter in pb'tjes... of een chatroom
Je hebt een Pb tje met dank aan Syl
SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Dus ik mag jou op mijn lijstje noteren ?? Ook voor een overnachting ?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:SAS Officialteam schreef:SylviaBos schreef:Nee, die hoseat is het ergste niet, de Sub is niet klaar vrezen we, Hans zou rijden.
Dus ik mag jou op mijn lijstje noteren ?? Ook voor een overnachting ?
ipv een pb, nee ik overnacht op eigen gelegenheid elders als je het niet erg vind.....
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef::shock: Jongen ik heb net een (kleinere) overall aangeschaft....nee, taart doe ik niet (meer).![]()
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast