Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Bartrallyfan schreef:Als kevin op de eerste dag niet was uigevallen door pech, dan.........
whemink schreef:En waarom zou een S1600 in de regen zijn vermogen minder goed over kunnen brengen dan een R3?
mastersevius schreef:whemink schreef:En waarom zou een S1600 in de regen zijn vermogen minder goed over kunnen brengen dan een R3?
Het is toch algemeen bekent dat auto's met minder vermogen het bij "gladheid" toch beter op kunnen nemen tegen auto's met meer vermogen dan bij droog weer.
gschutten schreef:Om 14:00 (13:00 lokale tijd) is live op WRC.com de proef in Donegal te zien.
niekschippers schreef:gschutten schreef:Om 14:00 (13:00 lokale tijd - Donegal) is live op WRC.com de proef in Donegal te zien.
euh, hier om 14:00 uur dus?
Maar aan de mechanische pech kan Kevin in dit geval niets doen.stefan van houten schreef:Bartrallyfan schreef:Als kevin op de eerste dag niet was uigevallen door pech, dan.........
Dat kan je ook zeggen van Hans, als hij niet was gecrasht had hij ook een goede kans op de winst. Ik denk dat we blij moeten zijn dat ze meekunnen doen om de winst, en dat we nog wel wat mooie dingen kunnen verwachten dit seizoen. Ik kan nu al niet wachten op de volgende Jwrc rally.
briljant schreef:Maar aan de mechanische pech kan Kevin in dit geval niets doen.stefan van houten schreef:Bartrallyfan schreef:Als kevin op de eerste dag niet was uigevallen door pech, dan.........
Dat kan je ook zeggen van Hans, als hij niet was gecrasht had hij ook een goede kans op de winst. Ik denk dat we blij moeten zijn dat ze meekunnen doen om de winst, en dat we nog wel wat mooie dingen kunnen verwachten dit seizoen. Ik kan nu al niet wachten op de volgende Jwrc rally.
Dat is bij een crash toch een ander verhaal lijkt mij.
gschutten schreef:niekschippers schreef:gschutten schreef:Om 14:00 (13:00 lokale tijd - Donegal) is live op WRC.com de proef in Donegal te zien.
Ja, het is dan 13:00 in Ierland![]()
rallyfan_17 schreef:gschutten schreef:niekschippers schreef:gschutten schreef:Om 14:00 (13:00 lokale tijd - Donegal) is live op WRC.com de proef in Donegal te zien.
waar kan ik die live uitzending vinden dan ...
zie nergens een link of iets ..
sebas schreef:rallyfan_17 schreef:gschutten schreef:niekschippers schreef:gschutten schreef:Om 14:00 (13:00 lokale tijd - Donegal) is live op WRC.com de proef in Donegal te zien.
waar kan ik die live uitzending vinden dan ...
zie nergens een link of iets ..
Dat vraag ik me ook af! wil dat wel ff zien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast