BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Mivali » zo jul 18, 2004 15:58

Dat hoopte ik al, stiekem wist ik het natuurlijk ook
Michel van Lindert
Mivali

Berichtdoor Marcel Vogels » zo jul 18, 2004 16:40

er staat op brabant tv teletekst, dat er zondag middag een ernsig ongeluk is gebeurd bij de bhv rally, op de dennestraat in nispen is een rally auto op een boom gereden, de bestuurder zat ruim een uur bekneld in het voertuig en liep snij en botbreuken op , en is mnaar het ziekenhuis gebracht, bijrijder had schaafwonden, iemand een idee wie dit zijn???
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jul 18, 2004 16:58

Marcel Vogels wrote:
er staat op brabant tv teletekst, dat er zondag middag een ernsig ongeluk is gebeurd bij de bhv rally, op de dennestraat in nispen is een rally auto op een boom gereden, de bestuurder zat ruim een uur bekneld in het voertuig en liep snij en botbreuken op , en is mnaar het ziekenhuis gebracht, bijrijder had schaafwonden, iemand een idee wie dit zijn???

==================

Marcel,

Gewoon even op de site van de BHV kijken, daar staat het officieel.
Ton Van Spanje

Berichtdoor thadon » zo jul 18, 2004 17:04

Marcel Vogels wrote:

Geen idee, maar bekneld ondanks de kooi? Een van de classics wellicht? Er vanuitgaande dat de "oudere auto's" ondanks de kooi toch iets minder tegen zware klappen kunnen.

Ik heb zojuist even hier gekeken:
http://rallyinfo.nu/uitvallers.php?rally=bhv_2004

Een boel onbekend vooralsnog. Weet iemand meer?

Van de Heuvel heeft een rotklap gemaakt, maar rijdt nog. En hoe! De proef na de klap reed hij meteen weer een 6e (?) tijd... De bochten naar links zullen wel wat makkelijker gaan dan naar rechts! Iemand foto's?

Jonkers is eruit door een motorisch defect.(Oliedruk en Temp. Wellicht een defecte oliepomp)

Veenhuizen kwam ik tegen onderweg naar huis vannacht. Ook een motorisch defect, evenals De Koning. (Nieuwe computer ingebouwd, deze bleek dubbele pulsen te geven waardoor er een dubbele vonk werd gegenereerd. Gevolg, een bobine waar je worsten op kan braden, pingelen, etc.)

Van Hoof had een afgebroken as, maar rijdt na reparatie mee in de sprint. En niet onverdienstelijk uiteraard.

Ik vraag me af waarom Jeroen van Wylick - Joost Somers met hun Volvo 240 zijn uitgesloten?

Zaterdag heb ik een heel eind achter Bert Smeets - Jan Wydooghe met hun Triumph TR 7 V8 gereden en ik heb zo'n vermoeden dat ook zij een motorisch probleem hebben gehad... Kuche kuch kuch.

Wat is er met Martijn Braat gebeurd? Althans, met zijn auto? Pech, geluk, en weer pech...

Wie doet er mee met de informatie-zoektocht!?!

Groet,
Dennis
Groet, Dennis Asselbergs
Afbeelding
thadon

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » zo jul 18, 2004 17:08

thadon wrote:
Marcel Vogels wrote:

Geen idee, maar bekneld ondanks de kooi? Een van de classics wellicht? Er vanuitgaande dat de "oudere auto's" ondanks de kooi toch iets minder tegen zware klappen kunnen.

Durmus / Luijbrechts met een Micra; dus geen klassieker, maar een moderne auto.
Wat is er met Martijn Braat gebeurd? Althans, met zijn auto? Pech, geluk, en weer pech...

Schokdemper & motorsteun kapot en geen reserveonderdelen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Huufke » zo jul 18, 2004 17:13

Erik Wevers ligt in de sloot op de laatste kp.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor StevenK » zo jul 18, 2004 17:14

Huufke wrote:
Erik Wevers ligt in de sloot op de laatste kp.

Yep, ik hoor het ook net.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Maarten » zo jul 18, 2004 17:15

Jasper vd Heuvel wint aldus
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Huufke » zo jul 18, 2004 17:21

Dat maakt het HRO wel weer erg interessant.

Jasper verdient het wel na alles wat hij al heeft laten zien de laatste jaren. Wel balen voor Wevers en co dat ze dit voor de tweede achtereenvolgende keer overkomt.
Huufke

Berichtdoor billy » zo jul 18, 2004 17:40

Huufke wrote:

Jasper verdient het wel na alles wat hij al heeft laten zien de laatste jaren. Wel balen voor Wevers en co dat ze dit voor de tweede achtereenvolgende keer overkomt.

Ik ga er gemakshalve maar van uit dat Wevers een probleem had met de wegligging of iets dergelijks, want als het een rijdersfout is spreekt dat niet in zijn voordeel.

Ik hoor Frank zijn keel al schrapen. "Wevers zit te kloten....."
William Heeren
billy

Berichtdoor Huufke » zo jul 18, 2004 17:49

billy wrote:
Huufke wrote:

Ik ga er gemakshalve maar van uit dat Wevers een probleem had met de wegligging of iets dergelijks, want als het een rijdersfout is spreekt dat niet in zijn voordeel.

Ik hoor Frank zijn keel al schrapen. "Wevers zit te kloten....."

Voor zover ik het heb kunnen volgen via StadFM is het gaan regenen op de laatste proef. Wellicht dat ze verrast zijn door de gladheid. Desalniettemin ben ik het wel met je eens Billy. Al kan zoiets natuurlijk iedereen wel eens overkomen.

De prestatie van Garvelink valt me trouwens ook nog op. Hij heeft de evo eindelijk aardig onder de knie.
Huufke

Berichtdoor bosje » zo jul 18, 2004 17:50

thadon wrote:
Zaterdag heb ik een heel eind achter Bert Smeets - Jan Wydooghe met hun Triumph TR 7 V8 gereden en ik heb zo'n vermoeden dat ook zij een motorisch probleem hebben gehad... Kuche kuch kuch.

3 Bouten van de uitlaatcollector stuk op het onverhard met de opgave als gevolg.
bosje

Berichtdoor billy » zo jul 18, 2004 18:01

Huufke, het kan ook iedereen overkomen, maar dit is de tweede keer, zelfde wedstrijd, hij lag in dezelfde positie, maar had wel meer voorsprong dan vorig jaar als ik het me goed herinner.

Regen of niet, eigenlijk mag het niet gebeuren, maar Wevers is wel een rijder die het publiek wil vermaken en een keertje dwars gaat.
William Heeren
billy

Berichtdoor billy » zo jul 18, 2004 18:03

Ik vraag me trouwens iets anders af: zien we Leemans dit jaar nog terug in een EVO?

Want ik heb de indruk dat Informatique de afgelopen jaren het budget aan het afbouwen was.
William Heeren
billy

Berichtdoor Maarten » zo jul 18, 2004 18:25

Na afgelopen jaar drie auto's de sloot in te zien gaan op Steenbergen toch maar weer daar gaan kijken langs het onverhard. Er waren er in vergelijking met vorig jaar meer die vól over het onverhard gingen. Vorig jaar waren er nog een aantal die heel erg behoudend er overheen gingen.

Adri Moree belandde in de sloot waardoor een vijftal andere deelnemers niet direct doorkon. Met veel aanwezigen werd de auto eruit getrokken en de deelnemers konden finishen.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden