CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ruud_Enschede » di okt 05, 2010 7:13

Over containers gesproken:

ik hoop niet dat ze dit jaar weer zo'n grote truck van van Gansewinkel op de middenberm zetten. Daardoor hebben we twee jaar terug amper wat kunnen zien. Alleen aan de kant waar we zelf stonden. Echter, het leuke van een industrieproef is dat je ook de overkant kunt zien maar dat kon dus niet...

Heb er wel zin in hoor!! Wij zijn ook altijd vroeg van de partij op zondag met stoeltjes en een paar koelboxen vol met van alles en nog wat!!!

Dus ik begrijp dat we dit jaar eerst de classics te zien krijgen voordat de grote jongens komen!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Faborate » di okt 05, 2010 7:33

Yep :!: :!: Voor het geval we weer de "grote jongens", tijdens de proef, inhalen :wink:
Faborate

Berichtdoor Ruud_Enschede » di okt 05, 2010 7:36

Faborate schreef:Yep :!: :!: Voor het geval we weer de "grote jongens", tijdens de proef, inhalen :wink:

Haha dat zou nog eens een spectakel zijn. Doe wel voorzichtig he!!! Die moderne auto's van de "grote jongens" zijn wel te vervangen maar met de klassiekers is dat toch lastiger!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor cvgn » di okt 05, 2010 9:23

We zijn niet verdwenen, maar we starten de Classic Euregio Rally met de proeven. Voorgaande jaren reden we die begin van de middag.
De organisatie heeft dus flink met het tijdschema gewisseld.

Is leuk die classics, maar als die s'morgens al rijden, betekent het wel dat de officials die uit het zuiden des lands komen wel heel vroeg op pad moeten. Daar heeft de roganisatie niet stil bij gestaan denk ik.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor erikjan » di okt 05, 2010 9:41

ik neem aan dat het om de zondagochtend gaat...
erikjan

Berichtdoor Faborate » di okt 05, 2010 9:51

Ja klopt, het gaat om de zondagochtend. Zie onderstaand bericht.

Het is bijna zover, nog iets meer dan een maand tot de start van de Classic Euregio Rally.

De routeboeken liggen bij de drukker te wachten en het definitieve tijdschema is bekend. Echter, vanwege een veranderd tijdschema van de rally zal de opzet iets anders worden.

De rally zal 's ochtends niet beginnen met kaartlees trajecten maar met de 4 regelmatigheids ritten op Hengelo Zuid, Bentelo, Zeldam en Elsen (bol-pijl systeem). Hierna zullen 2 kaartlees trajecten volgen, respectievelijk pijlen/punten totaal kortste route en Visgraat (of strippenkaart)

Daarna zal de lunch op Hengelo Zuid zijn in de Hospitality Unit van Porsche Service Center Twente, hier kunt U dan kijken naar de deelnemers van de Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint die hun rondjes afleggen op Hengelo Zuid.

Na de lunch zullen 2 kaartlees trajecten volgen, respectievelijk ingetekende lijn met barricades en pijlen/punten totaal kortste route, om U tegen 16:00 uur bij Het Wapen van Beckum te brengen voor het buffet en de bijbehorende prijsuitreiking.
Faborate

Berichtdoor Ruud_Enschede » di okt 05, 2010 9:56

Hebben jullie al iets van een tijdschema??

Normaal begint de rally 's ochtends op het industrieterrein rond 10 uur en dan zorgen we altijd dat we er tegen 9 uur zijn maar weet dus niet hoe laat jullie dit jaar geacht worden te starten/
Ruud_Enschede

Berichtdoor Faborate » di okt 05, 2010 11:06

Dit staat er in het reglement van de Classics:

BIJZONDER REGLEMENT
4e CLASSIC EUREGIO RALLY.

KNAF goedkeuringsnummer: 05/2010/HIS/BSR
PROGRAMMA VAN HET EVENEMENT
Zondag 18 april 2010
Inschrijving open

Zondag 24 oktober 2010
24.00 uur Sluiting inschrijving

ZONDAG 7 november 2010
08.00 uur Begin documenten controle
09.30 uur Start eerste deelnemer
16.00 uur Finish eerste deelnemer
17.00 uur Aanvang buffet en prijsuitreiking

Het kan natuurlijk altijd nog veranderen.
Faborate

Berichtdoor erikjan » di okt 05, 2010 11:13

dat kan toch prima, een half uurtje voor de start van de "kanonnen" ?

en dan ook nog een buffet :oops:
erikjan

Berichtdoor Faborate » di okt 05, 2010 11:29

Wij schudden dus iedereen wakker :!: :wink: Ja, na een lekker dagje tuffen moet ook de innerlijke mens verwend worden. :D
Faborate

Berichtdoor Ruud_Enschede » di okt 05, 2010 11:31

Faborate schreef:Wij schudden dus iedereen wakker :!: :wink: Ja, na een lekker dagje tuffen moet ook de innerlijke mens verwend worden. :D

Betekent wel dat wij nog een half uurtje eerder ons nest uit moeten, haha.

Wij zullen er in ieder geval wel staan (of zitten) om jullie aan te moedigen!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Faborate » di okt 05, 2010 11:42

Kijk, je bent één van de weinige die positief reageren. :D Tuurlijk zijn we minder spectaculair. We hebben geen helm e.d. aan/op en zijn dus ook in deze mate voorzichtiger. :? Dat de auto schade kan oplopen, dat nemen we voor lief. Materiele schade is te repareren :!: :!: :oops:
Bijna alle edities heb ik meegedaan, op vorig jaar na. Altijd in een mini, maar dit jaar iets comfortabeler, een BMW 2002 uit 1969. Als je er als enige zit, dan claxoneren we naar je. www.faborate.nl
Faborate

Berichtdoor Richie » di okt 05, 2010 12:12

Leuk die reacties op de classics. Wij rijden ook in een classic: MGB GT uit 1970 en zijn het andere team van FaBo Rally Team (www.faborate.nl) en wij hebben er ook weer zin in!!
Richie

Berichtdoor Ruud_Enschede » di okt 05, 2010 12:39

Faborate schreef:Kijk, je bent één van de weinige die positief reageren. :D Tuurlijk zijn we minder spectaculair. We hebben geen helm e.d. aan/op en zijn dus ook in deze mate voorzichtiger. :? Dat de auto schade kan oplopen, dat nemen we voor lief. Materiele schade is te repareren :!: :!: :oops:
Bijna alle edities heb ik meegedaan, op vorig jaar na. Altijd in een mini, maar dit jaar iets comfortabeler, een BMW 2002 uit 1969. Als je er als enige zit, dan claxoneren we naar je. www.faborate.nl

Ik zal er zeker zitten, tenzij ik gehinderd wordt door ziekte of ander onheil, maar daar ga ik maar niet van uit. Of ik dan de enige ben betwijfel ik aangezien er ieder jaar wel meer vroege vogels zijn. Maar als ik een BMW hoor claxoneren dan weet ik dat jullie het zijn en zal ik zeker zwaaien!!!
Ik wens jullie alvast een fijne rally toe en hoop toch echt voor jullie dat de eventuele materiele schade tot een minimum beperkt blijft hoor!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Sjeik1981 » di okt 05, 2010 18:30

ik zal er ook zitten alleen de buitenproeven, het industrie kom ik al een tijdje niet meer, veeeeel te druk.
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden