WRC - ADAC Rallye deutschland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » wo dec 16, 2009 20:59

Ik kon niet op die naam komen, Hunsruckrally
TWENGELTJE

Berichtdoor Sjeik1981 » wo dec 16, 2009 21:15

emiel79 schreef:
Sjeik1981 schreef:
emiel79 schreef:
Sjeik1981 schreef:Zijn er al wat proeven/plaatsen bekend.

Ik heb weer het vertrouwde adresje in Piesport geboekt, en ga er eigenlijk ook vanuit dat ze weer rond piesport rijden.
Dus Drohntall, Brauneberg en de KP langs de Moezelpanorama boven Piesport verwacht ik er in elk geval wel weer in.....

De rest? Ach, ze zullen wel weer iets op een militair terrein gaan doen denk ik.... ;-)

Ik heb totaal geen ervaring, wordt voor mij de eerste keer. Lees wel hier en daar dat er veel mensen komen, moet je snel zijn met boeken van hotels/campings. Of zijn er ook mogelijkheden om langs de proe(f)(ven) te overnachten om de volgende ochtend meteen bij de proef te zijn. Weet ook ng niet hoeveel dagen, in ieder geval wel de 3 dagen van de rally zelf en mogelijk maandags weer terug naar Nederland.

Er zijn nogal wat Tjechen die niets anders doen dan langs de proeven slapen.
Zoals je misschien wel weet zijn er zeer veel kamers te huur rond de moezel (en er zijn altijd wel een paar "zimmer frei". Een paar jaar geleden ook hier naar toe geweest en toen tegen mijn "huidige" verblijfplaats aangelopen. Sindsdien komen we hier iedere x weer terug. Wij gaan van donderdag t/m zondag. Rond een uur of 3 uit Piesport en dan ben je tegen 21:00 uur (incl diner onderweg rond Venlo) weer thuis (Emmeloord).

Ik lees net op de website van de deutschland rally dat men op dag 1 rond de moezel rijd, dag 2 rond baumholder en dag 3 weer rond de moezel....

En inderdaad, verwacht maar ontzettend veel bezoekers! Maar toch hebben wij 2 jaar geleden bijna de helft van alle proeven kunnen zien..... (na ca 60 auto's weg en de laatste KP van de dag helemaal uitzitten!).

Veel succes met zoeken naar een geschikt adres en wellicht tot langs de rallypaden!

He bedankt voor de reactie, bij de proeven slapen is dus niet echt handig, aangezien Tsjechen ook wel losse handjes kunnen hebben zeker als je een leuke digitale spiegel en laptop etc in de auto hebt.

Dus een kamertje boeken is wel het devies. Ik wacht nog ffkes tot het moment er iets meer bekend is omtrent de proeven en opzich kun je idd in Duitsland wel redelijk makkelijk wat vinden.

Groeten
Sjeik1981

Berichtdoor jordysport » wo dec 16, 2009 21:19

dit word ook de eerste keer voor mij dus!

maar is het boven of onder Trier?
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor ZZR Fan » wo dec 16, 2009 21:23

jordysport schreef:dit word ook de eerste keer voor mij dus!

(Rechts) naast Trier en onder Trier :lol:
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor jordysport » wo dec 16, 2009 21:42

ZZR Fan schreef:
jordysport schreef:dit word ook de eerste keer voor mij dus!

(Rechts) naast Trier en onder Trier :lol:

dankje! :lol:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor Red_Spike » do dec 17, 2009 8:50

Sjeik1981 schreef:He bedankt voor de reactie, bij de proeven slapen is dus niet echt handig, aangezien Tsjechen ook wel losse handjes kunnen hebben zeker als je een leuke digitale spiegel en laptop etc in de auto hebt.

Dit dacht ik ook, maar heb in 2008 ook naast de proeven gelegen, is gezellig en een hele beleving, moet je zeker een keer doen als je nog jong ben, boven de 50 zou ik het je niet aanraden (er waren wel 4 belgen die een keer naast ons stonden van tegen de 60 en die vonden het helemaal geweldig en deden het elk jaar).

Ben geen rare dingen tegengekomen, het komt wel eens voor dat je niet veel slaapt omdat ze herrie maken.
Spullen werd niet eens naar gekeken, dus ik raad het je zeker een keer aan.

Het kost ook nog eens weinig, je moet alleen elke dag je spullen inpakken en opzetten.
Laatst bijgewerkt door Red_Spike op do dec 17, 2009 9:43, in totaal 1 keer bewerkt.
Red_Spike

Berichtdoor TWENGELTJE » do dec 17, 2009 9:30

Red_Spike schreef:
Sjeik1981 schreef:He bedankt voor de reactie, bij de proeven slapen is dus niet echt handig, aangezien Tsjechen ook wel losse handjes kunnen hebben zeker als je een leuke digitale spiegel en laptop etc in de auto hebt.

Dit dacht ik ook, maar heb in 2009 ook naast de proeven gelegen, is gezellig en een hele beleving, moet je zeker een keer doen als je nog jong ben, boven de 50 zou ik het je niet aanraden (er waren wel 4 belgen die een keer naast ons stonden van tegen de 60 en die vonden het helemaal geweldig en deden het elk jaar).

Ben geen rare dingen tegengekomen, het komt wel eens voor dat je niet veel slaapt omdat ze herrie maken.
Spullen werd niet eens naar gekeken, dus ik raad het je zeker een keer aan.

Het kost ook nog eens weinig, je moet alleen elke dag je spullen inpakken en opzetten.

Zal het wel druk zijn geweest in ``2009``
TWENGELTJE

Berichtdoor Red_Spike » do dec 17, 2009 9:43

TWENGELTJE schreef:Zal het wel druk zijn geweest in ``2009``

Sorry moest 2008 zijn, gewijzigd.
Wilde 2008 typen, maar men vinger typte een 9, mijn excuus :oops:
Red_Spike

Berichtdoor TWENGELTJE » do dec 17, 2009 12:31

Red_Spike schreef:
TWENGELTJE schreef:Zal het wel druk zijn geweest in ``2009``

Sorry moest 2008 zijn, gewijzigd.
Wilde 2008 typen, maar men vinger typte een 9, mijn excuus :oops:

Je hoeft je niet te excuseren, vond het wel een mooie opmerking
foutje bedankt :lol:
TWENGELTJE

Berichtdoor Jan » do dec 17, 2009 13:34

Ik lees net iets over het WK in Duitsland en een conflict tussen de organisatie en het ISC...

http://translate.google.com/translate?h ... id%3D12958

Misschien toch geen WK in Duitsland volgend jaar?
Jan

Berichtdoor richard ST » do dec 17, 2009 13:43

toch nog maar wachten met het boeken van het hotel??
ik ging net even kijken of dat ik de goede datum hadt ingevuld voor dat ik de bevestiging weg doe naar het hotel :shock:
richard ST

Berichtdoor Sjeik1981 » do dec 17, 2009 19:52

Ik denk dat het uiteindelijk wel los loopt hoor,

Is natuurlijk ook een stille wens dat sowieso.......

edit:
Als ik het goed begrijp/lees heeft het enerzijds te maken met het feit dat er onenigheid is ontstaat om de uitzendrechten van de vrije markt (eurosport) naar MotorsTV (decoder) te zetten. Blijkbaar ook in Duitsland gaat dat dus gebeuren. En vervolgens ook om de marketing rondom de proeven van de WRC Duitsland. Ik geloof dat de promotor van het WRC de cash willen vangen, kan met natuurlijk voorstellen dat de ADAC daar niet in mee wil gaan en dat de teams wat meer ruimte krijgen voor service ed.

Correct me if I`m wrong
Laatst bijgewerkt door Sjeik1981 op do dec 17, 2009 20:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Sjeik1981

Berichtdoor Lejan » do dec 17, 2009 19:57

Het is ook nergen goed voor om nou al een hotel te gaan boeken.
In juni is er ook nog overal plaats .
Lejan

Berichtdoor richard ST » do dec 17, 2009 22:06

Lejan schreef:Het is ook nergen goed voor om nou al een hotel te gaan boeken.
In juni is er ook nog overal plaats .

je kunt er maar beter optijd bij zijn,voor dat straks alles weg is :wink:
er komen niet alleen ned op af hoor :D
richard ST

Berichtdoor Holkers » do dec 17, 2009 23:10

Wat ik van MartijnS begrepen heb is dat er onenigheid is tussen de reclame uitingen tijdens de superspecials (die wil ISC bepalen) en dat het ISC hun 268765 trailers niet kwijt kunnen op de service van de rally. Aangezien de wedstrijd meetelt voor alle kampioenschappen staat deze al vol en daar past de iets te dikke kont van ISC niet meer bij ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden