Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:Wim Salabim schreef:leor888 schreef:Toch ook best wel prijzig, 450 kronen pp excl porto voor het mogen bekijken van snel rijdende / springende auto's op een (aantal) zelf te bepalen punten midden in de winter en daarnaast een sticker, een nekband en een heel summier kaartje...
Ik neem aan dat de pass het mogelijk maakt om detailkaartjes te krijgen bij aankomst in Karlstad.
450 Zweedse kronen = 43,0363579 euro's
Zo te horen ben je nog nooit bij de WK rally in Wales geweest...
...of de Exotic Green Rally![]()
Zo duur vind ik het niet hoor.
Is wel 4 dagen rally.
Komt op 10,759089475 euro's per dag uit.
Wales, nee nog nooit geweest, sta je daar ook vier dagen in de kou en in de rook van allerlei vuurtjes?. Bij de EGR ben ik uiteraard wel eens geweest. Maar daar is het niet koud meen ik me te herinneren..
Ik ben waarschijnlijk een smiley vergeten...
[off topic]
Ennuh die koers van de kroon hoef je voor mij niet nog eens te noemen..
Heb daar te vaak te veel last van! Is niet altijd even prettig om inkomen in kronen en uitgaven (voor een deel) in euro's te hebben...
De rallypass komt voor mij op ongeveer 50 euro eigenlijk, maar die rekensom leg ik later nog wel eens uit. [/off topic]
leor888 schreef:Zo, de beide rallypassen zijn binnen, overnachtingen zijn geregeld netals de vlucht voor een persoon vanaf düsseldorf en retour.
Alleen de autorit Södertälje - Värmland nog niet, maar die moeten we zelf doen.
'Warm welkom in de kou..' staat op het foldertje.
Het kost 450 kronen pp (excl porto) voor het mogen bekijken van snel rijdende / springende auto's op een aantal (zelf) te bepalen punten midden in de winter en daarnaast een sticker, een nekband en een heel summier kaartje...
Ik neem aan dat de pass het mogelijk maakt om detailkaartjes te krijgen bij aankomst in Karlstad.
Volgens mij zit de Colin's Crest wel weer in de route.. MOOI!!!
MartijnS schreef:Vanaf waar maakt niet zoveel uit. Ryanair vanaf Weeze of Eindhoven is goedkoop.
Je vliegt dan naar Stockholm, waar je nog 4.5 uur moet rijden met de auto tot je bij de service bent.
Het makkelijkste is dan ook om op het vliegveld een auto te huren denk ik
Robert_ schreef:Jeuj na een hoop gemartel eindelijk een auto kunnen huren bij Hertz, scheelt weer een stukje fietsen. Voorlopig ziet het er qua weer nog steeds prima uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast