Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Starkoo schreef:http://www.westeurocup.com/WEC%20Official%20standings%202007e.pdf
Zie zelfs Sebastien Loeb die een wedstrijd heeft gereden van dat kampioenschap, hoppelijk komen de nr 1 en 2 ook naar Hengelo!
patlip schreef:o dan zal ik ons maar snel gaan inschrijfen dan
groetjes patrick lipholt van het tojarallyteam
joostkusters schreef:ik heb er nog 2 in de verhuur, meld je maar aan heheheheeh (wrc's dan he)
Holkers schreef:Snap die puntentelling niet. Hoe kan Mark van Eldik zo weinig punten hebbet terwijl hij alles wint hier... (oke, TankS niet)
TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren
whemink schreef:TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren
Om de West Eurocup te winnen moet Turnbull in de Euregiorally 143 punten halen. Dan moet hij al 2e worden wil dat nog lukken. Daarnaast zou Higgins alleen maar over het startpodium te hoeven rijden en wint hem........
Volgens mij heeft Mikelsen hem al dik in de zak!
TWENGELTJE schreef:whemink schreef:TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren
Om de West Eurocup te winnen moet Turnbull in de Euregiorally 143 punten halen. Dan moet hij al 2e worden wil dat nog lukken. Daarnaast zou Higgins alleen maar over het startpodium te hoeven rijden en wint hem........
Turnbull heeft 240 punten uit 2 wedstrijden en mikkelsen 277 uit 3
Alleen door bij ons te starten krijgt turnbull er 40 punten bij en komt op 280 en is hij winnaar
whemink schreef:TWENGELTJE schreef:whemink schreef:TWENGELTJE schreef:Starkoo schreef:Als ze er niet zijn heeft Turnbull de beste papieren
Turnbull heeft 240 punten uit 2 wedstrijden en mikkelsen 277 uit 3
Alleen door bij ons te starten krijgt turnbull er 40 punten bij en komt op 280 en is hij winnaar
Er tellen maar 2 wedstrijden per land, Turnbull heeft er al 2 in Nedeland gereden en zal dan 1 nederlands resultaat moeten verbeteren. Blijft hij op 2 resultaten steken omdat hij alleen in NL gestart is. Mikkelsen heeft daarom ook "maar" 277 punten omdat hij welliswaar 3 wedstrijden gerereden heeft, maar deze waren alle drie in IRL/GB, dus tellen er maar 2 , vandaar 141+136=277 punten en 82 "schrap"punten. Een rijder die 2 resultaten in IRL/GB heeft en nu naar de Euregiorally komt pakt de volle punten en begint al met 40 bij de start.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten