Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyfanaat schreef:wij zijn er ook geweest,
leuke dag gehad maar zoals door andere al gezegt slecht weer,
en ga nooit in de buite bocht staan!!! kwam orangje buggie en toen kregen we hele spray over ons heen!!! maarjah hoort er een beetje bij.....
volgend jaar weer!!
YellowLeonVT schreef:Ik ga dus echt niet meer naar de dakar pre-proloog.Veel te weinig actie gezien na de middag.. Schijtweer en veel te lange "pauzes" en dan niets te zien. Als ze dan een keer langs kwamen was het gaaf om te zien maar overall gezien geen topdag.. Er kan veel meer uit de pre-proloog gehaald worden,materiaal is top om te zien maar voor mij gewoon te weinig actie.
antoine schreef:De dag is niet voor niks georganiseerd door rtl 7.![]()
Het is bedoelt om alle teams voor te stellen. Rtl doet dit al een aantal jaren, het is pas 2 jaar nu dat er ook publiek bij aanwezig kan zijn.
Over het lange wachten: vroeger wel eens bij het achteruitrijden of caravan race wezen kijken? toen kon je pas lang wachten. Ik vermoed ook dat ze het schema hebben aangepast gisteren. Als er een auto al 5 keer op en neer moet voor 1 berg dan kan het zijn dat je lang moet wachten op de volgende ja.
IDD, het was goed georganiseerd en kan niet beter. Heb zelden zoveel mensen tijdens een evenement zien vertrekken.. Het weer speelde mee maar ook het gebrek aan actie... Respect voor de deelnemers maar de organisatie (RTL7) krijgt van mij geen pluim.
rally for ever schreef:IDD, het was goed georganiseerd en kan niet beter. Heb zelden zoveel mensen tijdens een evenement zien vertrekken.. Het weer speelde mee maar ook het gebrek aan actie... Respect voor de deelnemers maar de organisatie (RTL7) krijgt van mij geen pluim.
?????????????????????????
Snap het niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten