als iemand de auto van Romain heeft gezien dan weet men dat het niet goed is om te zeggen dat het best was dat hij uitviel!! was een zware crash en ze hebben geluk gehad om er zonder verwondingen uit te komen. van illegaal verkennen is mij niets verteld, ook niet door de organisatie.
Romain en Busin zijn wel de eerste rijders die in Belgie het potentieel van de Polo heben laten zien en dat een top 7 finish mogelijk was.
Wim Salabim schreef:Bouche heeft voor de rest van het seizoen de Skoda gehuurd !!!
(bron: therallysite.com en rallye-magazin.de)
Dat zal ook wel geen waar zijn, het eerste dat ik er van hoor. Hij kreeg maar net op de valreep het budget rond voor Wallonie. Z'n 555 is zo goed als hersteld dus denk wel dat hij daar mee verder zal rijden, behalve in Ieper. En misschien haalt hij nog eens uit in de Condroz ...
Ok dan, ik pak mijn woorden terug. Ik vond het gewoon zeer raar dat hij met moeite rond kwam voor de Wallonie alleen, en nu opeens kan hij het kampioenschap afwerken met de Octavia. Mooi nieuws dan ... Maar waar is de Subaru?