BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » zo jun 04, 2006 19:13

even nagezocht:

Dranghekken 250 x 110 perdag € 3,50 € - 1e week € 3,50

bij de lokale verhuur hier in de stad...
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor cvgn » zo jun 04, 2006 19:51

Het gaat niet zozeer over de huur van de bv dranghekken, enz. maar over het hele pakket rally organiseren en de entreegelden.

De enigste oplossing om over dit gehele gezeur vanaf te komen is dat bij ELKE RALLY entree gevraagd wordt zoals in Belgie.

Komend weekend bij de ELE wordt ook entree gevraagd bij 3 proeven ( 5 euro) maar daar kraait geen haan naar, terwijl de bhv enkele jaren geleden ook zo begonnen is.

groeten uit Roosendaal
cvgn

p.s. ik zit NIET in de organisatie van de bhv, maar ben wel rallyliefhebber.
( prijs dranghek was huur bij carnavalsoptocht)
cvgn

Berichtdoor Davekuh » ma jun 05, 2006 10:58

Ik ben absoluut de beroerste niet om wat geld te betalen om bij een rally te kunnen kijken. Maar vorig jaar vond ik het geld te hoog voor wat ik kreeg. Dan betaal je een entree, maar toen stond ik wel achter een metershoog hek waar ik dus niet door kan filmen. En dat vind ik dan weer jammer. Ik wacht wel af hoe het allemaal nog gaat lopen...
Davekuh

Berichtdoor Huufke » ma jun 05, 2006 11:55

cvgn schreef:Je hebt in dit geval 2 keuzes:
1. ophouden met zeuren en wegblijven
2. gewoon betalen en komen kijken.

Dit liedje wordt nu al 3 jaar gezongen, maar als men deze prijzen in Belgie hanteert of bv. bij de golden tulip dan wordt er niks over gezegd.

GTR hanteert deze prijzen niet dus dat is al een nutteloze vergelijking.
Het grote verschil is dat je in België vooraf weet waarvoor je gaat en waaraan je dus je geld uitgeeft. De organisatie van de BHV moet mijn inziens vooraf de volledige deelnemerslijst publiceren willen ze entreegeld vragen. Het publiek heeft het recht om te weten waaraan ze hun geld besteden.

En niet aankomen met dingen als ’je weet toch wel wat er ongeveer start..’ Het gaat mij om het principe. Ik ben zelf dusdanig verslaafd dat ik nog wel 100 euro per rally neer zou tellen al zou dat nodig zijn, maar van die domme redeneringen die ik hier altijd lees begin ik aardig genoeg te krijgen..

cvgn schreef:De enigste oplossing om over dit gehele gezeur vanaf te komen is dat bij ELKE RALLY entree gevraagd wordt zoals in Belgie.

...zoals deze.
Huufke

Berichtdoor soebke » ma jun 05, 2006 12:03

De entree voor de BHV vind ik zwaar overdreven. Als ik naar het Wrc in Zweden ga betaal ik voor 4 dagen 30 euro en krijg ik waar voor mijn geld.

Persoonlijk vind ik de Bhv een hele mooie rally, waar ik best voor wil betalen. Het bedrag hiervoor, moet wel overeenstemmen met wat je te zien krijgt.

De industrieterrein proeven alcoholvrij

groeten,

Soebke
soebke

Berichtdoor Turboboost » ma jun 12, 2006 17:27

Zie trouwens in de regelementen dat als je in de 1e etappe uitvalt je mag starten in de spint :D ......mits je 175 euro inschrijfgeld betaald. :? :evil:
Turboboost

Berichtdoor Wim Salabim » ma jun 12, 2006 17:37

Turboboost schreef:Zie trouwens in de regelementen dat als je in de 1e etappe uitvalt je mag starten in de spint :D ......mits je 175 euro inschrijfgeld betaald. :? :evil:

Was vorig jaar ook al.... vorig jaar heeft de Koning de sprint gereden nadat hij was uitgevallen in de rally.
Wim Salabim

Berichtdoor TWENGELTJE » ma jun 12, 2006 18:34

Turboboost schreef:Zie trouwens in de regelementen dat als je in de 1e etappe uitvalt je mag starten in de spint :D ......mits je 175 euro inschrijfgeld betaald. :? :evil:

Dus je hebt voor de rally al € 675 betaald en om dan aan de sprint nog een keer € 175 Dat kan de Koning betalen maar het gros van de rallyrijders niet
Dan kun je beter in de Euregio uitvallen kost het niets extra
TWENGELTJE

Berichtdoor Campos » ma jun 12, 2006 18:50

TWENGELTJE schreef:

Dus je hebt voor de rally al € 675 betaald en om dan aan de sprint nog een keer € 175 Dat kan de Koning betalen maar het gros van de rallyrijders niet

€ 695 ;)
Campos

Berichtdoor TWENGELTJE » ma jun 12, 2006 20:14

nog meer dus :roll: :roll:
TWENGELTJE

Berichtdoor official No. 27768 » wo jun 14, 2006 8:03

wanneer komt de deelnemerslijst online?
gaat het per update of alles tegelijk op één datum?

geduld zal wel weer het sleutelwoord zijn :wink:

Ik ben er in ieder geval bij :mrgreen:
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor mantaboy » wo jun 14, 2006 8:08

Dat is mooi Niek! Hopen dat er nog vele volgen!
mantaboy

Berichtdoor SylviaVisser » wo jun 14, 2006 9:26

Campos schreef:
TWENGELTJE schreef:

€ 695 ;)

Hé, wil je dan onverzekerd rond rijden?
Niet betalen of buiten mededinging houd voor sommige oraganisaties gewoon in dat er geen verzekering (mogelijk) is....
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Turboboost » wo jun 14, 2006 10:05

Precies, voor sommigen, blijkbaar kunnen anderen het dus wel regelen :?: En dus zijn we allemaal weer lekker op ons eigen eilandje bezig, en kunnen wij als deelnemers weer flink betalen. :?

Ben er niet in thuis hoor, maar is het nou daadwerkelijk zo dat alle organisaties zelf een verzekering moeten afsluiten? lijkt mij dat dit een klus voor de KNAF is, waardoor er ook flinke kortingen te verkrijgen moeten zijn. :idea:
Turboboost

Berichtdoor nkroeze » wo jun 14, 2006 10:12

Jouter,

die discussie is al wel 100.000x gevoerd en geloof mij nou maar dat er daar qua financien niks meer te behalen valt....
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden