Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Campos » do apr 12, 2007 14:37

Hein schreef:Naar aanleiding van de eerdere opmerkingen over wel of niet een rally mogen organiseren ben ik even aan het nazoeken en informeren gegaan.

Ik kan echter nergens achterhalen dat er geen rally georganiseerd mag worden, wel dat zo'n evenement niet meetelt voor enig kampioenschap.

Dus mag er best een rally georganiseerd worden, maar is de grote vraag of hij mee gaat tellen voor een kampioenschap.

Ik wacht verder vrolijk af. :wink:

Almere had het eerste jaar toch ook meteen een rally? (die idd niet meetelde voor een kampioenschap)
Campos

Berichtdoor John » do apr 12, 2007 14:46

Campos schreef:
Hein schreef:Naar aanleiding van de eerdere opmerkingen over wel of niet een rally mogen organiseren ben ik even aan het nazoeken en informeren gegaan.

Ik kan echter nergens achterhalen dat er geen rally georganiseerd mag worden, wel dat zo'n evenement niet meetelt voor enig kampioenschap.

Dus mag er best een rally georganiseerd worden, maar is de grote vraag of hij mee gaat tellen voor een kampioenschap.

Almere had het eerste jaar toch ook meteen een rally? (die idd niet meetelde voor een kampioenschap)

Klopt helemaal. Maakt voor het deelnemer veld in Hellendoorn ook niet zoveel uit denk. Het is en blijft een mooie wedstrijd met of zonder kampioenschap. Dusssss
John

Berichtdoor Tonny Hoppen » do apr 19, 2007 13:51

John schreef:
Campos schreef:

Klopt helemaal. Maakt voor het deelnemer veld in Hellendoorn ook niet zoveel uit denk. Het is en blijft een mooie wedstrijd met of zonder kampioenschap. Dusssss

Dit staat op de Knaf site te lezen
Organisatielicentie voor Hellendoorn Rally

De KNAF heeft begin april een organisatielicentie verstrekt aan de Stichting Hellendoorn Rally. Deze stichting zal op 14 en 15 september 2007 de Hellendoorn Rally organiseren. Omdat de stichting dit jaar voor het eerst een organisatielicentie heeft zal de Hellendoorn Rally in 2007 niet meetellen voor het Rallyclinic Dutch Open.

Gegevens over het evenement zijn te vinden op de website van de Hellendoorn Rally. www.hellendoornrally.eu
Laatst bijgewerkt door Tonny Hoppen op do apr 19, 2007 16:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Tonny Hoppen

Berichtdoor erikjan » do apr 19, 2007 15:15

ik zag in het gemeentenieuws uit Wierden dat er inmiddels een vergunning bij de gemeente is aangevraagd om op de zaterdag(ochtend) een rally te organiseren in de gemeente Wierden.

:D
erikjan

Berichtdoor mantaboy » do apr 19, 2007 15:19

Mooi nieuws Tonny!! Succes met de organisatie!
mantaboy

Berichtdoor gertveurink » do apr 19, 2007 15:39

Omdat de stichting dit jaar voor het eerst een organisatielicentie heeft zal de Hellendoorn Rally in 2007 niet meetellen voor het Rallyclinic Dutch Open.

Zal dit nog gevolgen hebben voor de deelnemers die er komen, denken jullie???

Gert Veurink
gertveurink

Berichtdoor kasper » do apr 19, 2007 16:15

die proef in de gemeente wierden is de proef op het ypelo dacht ik zo. was tenminste eerder wel zo
kasper

Berichtdoor erikjan » do apr 19, 2007 16:35

kasper schreef:die proef in de gemeente wierden is de proef op het ypelo dacht ik zo. was tenminste eerder wel zo

ook de KP bij Mercedes Baan valt in de gemeente Wierden
erikjan

Berichtdoor leor888 » do apr 19, 2007 17:31

gertveurink schreef:Omdat de stichting dit jaar voor het eerst een organisatielicentie heeft zal de Hellendoorn Rally in 2007 niet meetellen voor het Rallyclinic Dutch Open.

Gert Veurink

Letterlijk genomen niet, met uitzondering van de te behalen punten dan :oops: , maar ik denk dat jij doelt op mensen die geen deelnemer zullen worden.

Ik denk dat een aantal mensen die budgettair niet al te veel speling hebben het eerder zullen laten afweten. Misschien is ook het aantal buitenlanders geringer, maar het is voorlopig gissen omdat we de redenen om wel/niet mee te doen niet kennen.

Historisch gezien is het natuurlijk wel een grote naam en als rallysportliefhebber spreekt dat meer aan dan de nieuwere zoals vechtdal.
Maar nogmaals we zullen het moeten afwachten.
leor888

Berichtdoor TWENGELTJE » do apr 19, 2007 17:31

gertveurink schreef:Omdat de stichting dit jaar voor het eerst een organisatielicentie heeft zal de Hellendoorn Rally in 2007 niet meetellen voor het Rallyclinic Dutch Open.

Gert Veurink

Als de nederlandse rallyrijders allemaal netjes mee doen maakt het niets uit maar het zal altijd wel iets schelen
TWENGELTJE

Berichtdoor mastersevius » do apr 19, 2007 17:39

TWENGELTJE schreef:

Gert Veurink

Als de nederlandse rallyrijders allemaal netjes mee doen maakt het niets uit maar het zal altijd wel iets schelen

Sowiezo denk ik dat het wel uitmaakt. Vooral teams die het niet zo ruim hebben met het budget, zij doen alleen mee met wedstrijden die voor het kampioenschap meedoen. Ook denk ik dat er niet gerekend kan worden op deelname van mannen zoals Turnbull, Mann, Coffey. Zij hebben namelijk denk ik geen enkele reden om aan de start te komen.

Maar of de wedstrijd nu wel of niet meeteld ik kom toch wel. Ik vind het persoonlijk nog altijd DE wedstrijd van het jaar, en daar wil ik zeker niet ontbreken.
mastersevius

Berichtdoor EVOX » do apr 19, 2007 18:45

Da's nog eens goed nieuws, nu kunnen ze dit jaar proefdraaien en dan volgend jaar een top evenement op touw te zetten :P :P

grtz
EVOX

Berichtdoor John » ma jun 04, 2007 22:19

Inmiddels al wat meer nieuws?? Hoorde dat er nog wat euro's miste op de begroting.
John

Berichtdoor Achtrs » ma jun 04, 2007 22:27

kasper schreef:die proef in de gemeente wierden is de proef op het ypelo dacht ik zo. was tenminste eerder wel zo

In Wierden zijn 2 proeven, in Ypelo (gem. Wierden) en in Notter (gem. Wierden)

Maar Ypelo blijft toch de mooiste, veel onverhard het is alleen jammer dat nu met het aanleggen/doortrekken van de A35 het mooiste stuk bij het gemaal er waarschijnlijk uitligt.
Achtrs

Berichtdoor TWENGELTJE » ma jun 04, 2007 22:32

John schreef:Inmiddels al wat meer nieuws?? Hoorde dat er nog wat euro's miste op de begroting.

Dat heeft bijna elke rally dus dat is geen echt nieuws
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden