BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » za jul 17, 2004 17:33

mivali wrote:
Tsja, geen idee....Op KP7 gebeurt ook veel vreemds....O'Donnovan langzaam, Bolderheij traag.....vast iets mis daar Want Wevers, v/d Heuvel en De Winkel rijden ineens wel heel hard t.o.v. Evert en Ollie

[Edited by Mivali on 07-17-2004 at 04:28 PM GMT]

Het is noodweer; sommigen staan op regenbanden, maar anderen (o.a. Wevers) staan op slicks.

Overigens vind ik het jammer dat er geen nieuws updates op rallyinfo.nu staan.

[Edited by Steven on 07-17-2004 at 05:39 PM GMT]
StevenK
Site Admin

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Mivali » za jul 17, 2004 17:42

In Amsterdam inmiddels aardedonker! Hoor iets over weer-alarm.....Zat ook al te zoeken naar nieuws maar helaas, wel jammer ja.

Regen in Amsterdam nu met bakkken!!!

[Edited by Mivali on 07-17-2004 at 04:43 PM GMT]

[Edited by Mivali on 07-17-2004 at 04:45 PM GMT]
Michel van Lindert
Mivali

Berichtdoor billy » za jul 17, 2004 18:21

De 8ste proef is geneutraliseerd. Iemand een idee waarom?

En Van Eldik rijdt weer maar is 2 minuten kwijtgeraakt op Vosdonk 2.
William Heeren
billy

Berichtdoor Henkie H. » za jul 17, 2004 18:21

billy wrote:
Wat is er met Van Eldik gebeurt?

van Eldik zit momenteel weer in de tussenstand(15e algemeen). Ook hier in Kootwijkerbroek is het pikdonker.
Eddie en Eep morgen veel succes!
Henkie Heiwegen
Henkie H.

Berichtdoor niek » za jul 17, 2004 18:35

kom net terug van proef 7 klein-zunndert wat een hel!! een onweersbui werkelijkwaar ongeloofelijk we stonden op een zandweggetje en tijdens de bui kwamen mannen als van eerd o donnovan enzo echt niet vooruit vergeleken met de 1e, het regende zo hard dat het water als een fontijn uit mn broek kwam. Er was ook veel onweer vandaar dat kp Rijsbergen denk ik afgelast is.
niek

Berichtdoor Maarten » za jul 17, 2004 18:58

Vanmiddag begon het met brandende zon en 30 graden. Veel stof op Kruisland. Veel spektakel van o.m. Meijer met de Ascona, Muilwijk met de 320i.
Dit jaar geen mensen in de sloot aldaar. Wel Johan Faes, Dave Vael en Rene Wawrzyniak die een aardig stukje doorschoten.

Daarna teruggereden waarna het er wel heel onheilspellend uitzag, dus maar even thuis gaan kijken. Vervolgens kwam het noodweer, ik denk dat er veel problemen zijn ontstaan daardoor.

Radio Stad FM geeft nu constant de tussenstand door die op de site van de rally staat en dus niet die van de rally-info site :)
Het is bijzonder knap van Arjan Heijstek om voor de Corolla WRC van Wevers te zitten, zo ook van de andere 3 voorgangers volgens die tussenstand :D

De radio is trouwens live te beluisteren via de eigen site van Radio Stad FM (.nl). Dan de teststream aanklikken.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor ExTaxi » za jul 17, 2004 20:58

Zo de eerste dag zit er op. Tot 18 uur hadden we perfect weer!! Warm, maar met een aardig windje was het goed uit te houden.

Weer heel veel bekenden gezien langs de proef en dat maakt het toch elke keer weer erg gezellig.

Niels + vader Kroeze....het ging weer SUPER op Vosdonk....jullie hadden het publiek helemaal mee. Jacco en Edwin trouwens ook, ze vonden het prachtig zo'n overhellende Volvo die de bocht door knalde ;-))

Op KP Kruisland vlogen 3 auto's rechtdoor tijdens het remmen op onverhard. Gelukkig niks misgegaan, wel even spannend.

Een boer gooide nog even wat roet in het eten toen hij het evenement liet stilleggen omdat er publiek op zijn land stond. Gelukkig kwam het allemaal netjes op z'n pootjes, maar even leek het er op dat de proef afgelast zou worden.

Mijn foto's staan inmiddels online op het bekende adres (zie profiel)!!

ExTaxi (+ ExTaxi GF ook natuurlijk)

Berichtdoor Turboboost » za jul 17, 2004 22:25

Hoe was het vandaag met de bezoekers aantallen gesteld?

Iemand enig idee? Of gewoon net zo druk als bij elke andere rally?
Werd er flink gecontroleerd?
Turboboost

Berichtdoor ExTaxi » za jul 17, 2004 22:46

Ik heb er niks van gemerkt dat het een betaald evenement was......ik vond het druk!
Op de industrieterrein-proeven wordt er goed gecontroleerd, op de buiten-proeven ligt het er gewoon aan........

Berichtdoor bosje » za jul 17, 2004 23:11

Je moest geen moeite doen om niet te moeten betalen, ik heb niemand gezien. Hele dag rally voor niks.

Ik heb ook maar 2 proeven gezien, maar op Kruisland was het zo'n saaie bocht dat ik bijna in slaap viel. Dan maar over naar Etten-Leur. Veel meer spetakel, vooral van die ene witte Volvo met gele en blauxe strepen. Echt prachtig!!! Dan nog Muilwijk, Jansen en de historics waaronder Smeets die z'n TR7 bijna op een boom plakte... En toen de moderne wagens weer van start gingen begon het te stormen, met de gekende afloop.

Foto's online op mijn website.
bosje

Berichtdoor thadon » zo jul 18, 2004 0:18

Ook ik ben net terug. Ongelofeloos allemaal. Met name dat noodweer... Ik ging net even Red Bull inslaan bij de Fina pomp langs de A58 toen die bui overkwam. Zicht van 50 meter, de metalen prullebakken buiten kwamen langs, zelfs de bakken met de papieren handoekjes klapten open en fladderden leeg! Vervolgens 5 neutralisaties, niet normaal! Van 1 weet ik maar de reden, Fassbender zat ergens vast in de blubber op De Hel. Althans... dat vernam ik ergens. De informatievoorziening is heeeeel mager. (lees: geen enkele info / update) Dankzij de rally SMSjes blijf je nog een beetje op de hoogte. Alleen op Vosdonk kwam men met een tussenstandje over de speakers... En diezelfde spreker meldde ook nog even dat 'ie kippenvel kreeg van het geluid van de
Clio S16 van Jan de Winkel, een heuse Peugeot fabriekswagen...

Ik heb dit keer geen foto's gemaakt, enkel video. Aangezien F. Verhoeven niet bepaald een interview held is, ben ik maar rijders gaan interviewen. [ gratis ;-) ]

De onderstaande link voorziet iedereen in zijn informatiebehoefte!

http://rallyinfo.nu/resultaten.php

Groet,
Dennis

[Edited by thadon on 07-18-2004 at 09:32 AM GMT]
Groet, Dennis Asselbergs
Afbeelding
thadon

Berichtdoor marcel de jong » zo jul 18, 2004 1:20

theo van den berg en ronald leemans hard van de proef alleen theo kon met hulp van het publiek verder ronald auto totaal kort rijders ongedeerd volgens omstanders
M de Jong
marcel de jong

Berichtdoor Mivali » zo jul 18, 2004 10:11

Tsja, zo zie je maar weer met de moderne techniek van tegenwoordig maar eh, staat Jan nu wel voor op Theo of klopt er helemaal niets van...?
Michel van Lindert
Mivali

Berichtdoor StevenK » zo jul 18, 2004 15:40

mivali wrote:

Ik weet dat je een VW hart hebt maar ik ben er stellig van overtuigd dat Jan de Golf moet kunnen verslaan...sorry! Zie ook KP 7...

Sinds ruim een jaar heb ik toch ook wel een zwak voor Renault :D
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden