Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Zooooo net even de lijst met aanmeldingen van officials eens goed bekeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit moment kan ik in ieder geval 3 avondproeven niet vol krijgen, zelfs niet minimaal!!!!
rogerally schreef:erikjan schreef:primeurtje voor NL, die Clio R3 ?
Is dit een groep N of een groep A.
Ik zie namelijk op het lijstje met deelnemers N4 staan, maar de wagen van Collard was in Ieper een A7.
rallyfan_17 schreef:wie kan mij nou vertelle met welke sub van eldik komt want ik hoor verhalen dat hij met de s10 komt maar op site van rallying for holland staat weer dat die wel met de s12 komt dus waar moet ik vanuit gaan
Toivonen schreef:mantaboy schreef:Zooooo net even de lijst met aanmeldingen van officials eens goed bekeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit moment kan ik in ieder geval 3 avondproeven niet vol krijgen, zelfs niet minimaal!!!!
Misschien ff Exotic Green bellen of ze een blik Polen opentrekken
mantaboy schreef:Toivonen schreef:mantaboy schreef:Zooooo net even de lijst met aanmeldingen van officials eens goed bekeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Onervaren officials op een avondproef? Lijkt me geen goed idee.
Ton Van Spanje schreef:mantaboy schreef:Toivonen schreef:mantaboy schreef:Zooooo net even de lijst met aanmeldingen van officials eens goed bekeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen ze in ieder geval een wedstrijdje "wie heeft het meest alcohol in het lijf?" doen. 'k Ben bang dat het publiek het dan verliest
SAS Officialteam schreef:Ton Van Spanje schreef:mantaboy schreef:Toivonen schreef:mantaboy schreef:Zooooo net even de lijst met aanmeldingen van officials eens goed bekeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen ze in ieder geval een wedstrijdje "wie heeft het meest alcohol in het lijf?" doen. 'k Ben bang dat het publiek het dan verliest
Zijn geen slimme opmerkingen om dat over officials en publiek te verkondigen , zonder dat soort opmerkingen heb je het al druk genoeg als official !!!
mantaboy schreef:Zooooo net even de lijst met aanmeldingen van officials eens goed bekeken....![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten