Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Han_RS_Cos » ma jul 11, 2011 18:59

Loabarg schreef:
Han_RS_Cos schreef:
Gerwin Luijten schreef:

Sinds wanneer is er een uitremzone op een priveoprit ?? Dit was zeerzeker geen uitremzone maar gewoon een veilge plaats achter het lint waar de rallyauto terecht kwam na een stevige slippartij

Neen, absoluut niet! Hier hoorden nimmer of nooit toeschouwers te staan!

@ Han
er was volgens het veiligheidsplan afgelint dus jouw stelling is niet correct

Is er dan geen probleem met het veiligheidsplan? Ik herhaal mijn stelling: in het verlengde van een T-situatie hoort geen toeschouwer te staan.

Ik zal het even anders stellen: verleden jaar ben ik op net dezelfde plaats gaan kijken en toen werden degenen die daar wilden post vatten, vriendelijk verzocht ergens anders te gaan staan. Wat overigens volledig terecht was. En nu zou het opeens wel zo in het veiligheidsboek zijn opgenomen? Vreemd, denk ik dan...
Han_RS_Cos

Berichtdoor Han_RS_Cos » ma jul 11, 2011 19:01

Roger en Jolanda schreef:@ Han .... snap je nu de zinloze discussie.
Het ligt niet aan het publiek niet aan de organisatie niet aan de rijder niet aan de navi niet aan het weer niet aan de rood bonte springmuis maar aan de 3 vingers die er over zijn als je wijst ....... :oops:

Hier ben ik dan weer niet mee akkoord.
Han_RS_Cos

Berichtdoor Nbakker » ma jul 11, 2011 20:24

Han_RS_Cos schreef:
Loabarg schreef:
Han_RS_Cos schreef:
Gerwin Luijten schreef:

Sinds wanneer is er een uitremzone op een priveoprit ?? Dit was zeerzeker geen uitremzone maar gewoon een veilge plaats achter het lint waar de rallyauto terecht kwam na een stevige slippartij

Neen, absoluut niet! Hier hoorden nimmer of nooit toeschouwers te staan!

@ Han
er was volgens het veiligheidsplan afgelint dus jouw stelling is niet correct

Is er dan geen probleem met het veiligheidsplan? Ik herhaal mijn stelling: in het verlengde van een T-situatie hoort geen toeschouwer te staan.

Ik zal het even anders stellen: verleden jaar ben ik op net dezelfde plaats gaan kijken en toen werden degenen die daar wilden post vatten, vriendelijk verzocht ergens anders te gaan staan. Wat overigens volledig terecht was. En nu zou het opeens wel zo in het veiligheidsboek zijn opgenomen? Vreemd, denk ik dan...

vorig jaar werd daar andersom gereden, dus dan is de bocht en dus veiligheidsplan voor die bocht heel anders, lijkt mij...
Nbakker

Berichtdoor Martijn_Braat » ma jul 11, 2011 20:59

Weet iemand waarom Bob de Jong op kp4 zo'n slechte tijd krijgt en daarmee de groep N winst verspeeld? Hij zat toch achter Langenakens en moet dan toch die 9:23.6 krijgen die iedereen daar krijgt, of ontgaat mij nu iets?
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma jul 11, 2011 21:01

als ik goed ben geinformeerd inhalen onder gele vlag
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor Han_RS_Cos » ma jul 11, 2011 21:02

Nbakker schreef:
vorig jaar werd daar andersom gereden, dus dan is de bocht en dus veiligheidsplan voor die bocht heel anders, lijkt mij...

Volledig correct, ik ben mis. Neemt niet weg dat ik het nog steeds geen goed idee vind dat daar toeschouwers stonden. Maar ja, is gebeurd nu he, we kunnen de klok niet meer terugdraaien...
Han_RS_Cos

Berichtdoor Maarten » ma jul 11, 2011 21:04

Roger en Jolanda schreef:als ik goed ben geinformeerd inhalen onder gele vlag

Volgens mij heeft hij zelf op die proef ook een tijd stilgestaan en zijn eigen rijtijd gekregen?
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor mantaboy » ma jul 11, 2011 21:11

Han_RS_Cos schreef:Is er dan geen probleem met het veiligheidsplan? Ik herhaal mijn stelling: in het verlengde van een T-situatie hoort geen toeschouwer te staan.

Han,

Je bent volkomen zinloos bezig, heb je een probleem met het veiligheidsplan, stuur je een mail naar de organisatie zodat we vanuit daar het intern op kunnen pakken.

Voor zover je op een ongeluk een analyse los kan laten was dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Nog 1 toevoeging, het publiek stond niet rechtdoor, dat kan ook niet, precies rechtdoor staat een huis. Was de auto precies rechtdoor gegaan, stond deze in de woonkamer.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Martijn_Braat » ma jul 11, 2011 21:17

Maarten schreef:

Volgens mij heeft hij zelf op die proef ook een tijd stilgestaan en zijn eigen rijtijd gekregen?

ja, maar dat mag dus niet uitmaken, of je in werkelijkheid sneller of langzamer bent dan die 9:23.6 en wat daar dan de reden van is.
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Berichtdoor Han_RS_Cos » ma jul 11, 2011 21:24

mantaboy schreef:
Han_RS_Cos schreef:Is er dan geen probleem met het veiligheidsplan? Ik herhaal mijn stelling: in het verlengde van een T-situatie hoort geen toeschouwer te staan.

Han,

Je bent volkomen zinloos bezig, heb je een probleem met het veiligheidsplan, stuur je een mail naar de organisatie zodat we vanuit daar het intern op kunnen pakken.

Voor zover je op een ongeluk een analyse los kan laten was dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Nog 1 toevoeging, het publiek stond niet rechtdoor, dat kan ook niet, precies rechtdoor staat een huis. Was de auto precies rechtdoor gegaan, stond deze in de woonkamer.

Ik denk dat er dan ook verder moet gekeken worden dan louter rechtdoor. Als je het dan toch exact wil vertellen: het huis stond ietsje verder naar rechts, precies rechtdoor stond een poort waarachter een wagen en een paardentrailer stonden. Ik versta beter dan wie ook dat nooit voor de 100% de route die een wagen volgt bij een wegverlating kan worden voorspeld. Maar de waarschijnlijkheid waar deze op deze situatie heen ging, was wel te voorspellen. Maar goed, ik begrijp dat jullie de discussie hier niet willen maar zinloos, dat is het zeker en vast niet.
Han_RS_Cos

Berichtdoor Jacques81 » ma jul 11, 2011 21:46

Nou ja de mensen vonden achteraf zelf dat ze toch wel best gevaarlijk stonden.....Maar ja als hij door het hek gestuurd was hadden we 2 stoeltjes met mensen erop tussen auto-hek-trailer kunnen pulken
Jacques81

Berichtdoor Maarten » ma jul 11, 2011 22:05

Martijn_Braat schreef:
Maarten schreef:

ja, maar dat mag dus niet uitmaken, of je in werkelijkheid sneller of langzamer bent dan die 9:23.6 en wat daar dan de reden van is.

Hij heeft hem in elk geval wel gekregen, want het was uitgerekend die proef waar de beelden van Rallyreport ook vandaan kwamen.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Han » ma jul 11, 2011 23:00

Maarten schreef:
Martijn_Braat schreef:
Maarten schreef:

Hij heeft hem in elk geval wel gekregen, want het was uitgerekend die proef waar de beelden van Rallyreport ook vandaan kwamen.

Ik zie nergens een tijdstraf staan, zowel Bob als Arjan reden waarschijnlijk voor het ongeval.
Han

Berichtdoor Christophe » ma jul 11, 2011 23:18

De ambulance is op de proef gereden na het korte stukje onverhard. De eerste die moest stoppen was volgens mij Van Ballegooijen, gevolgd door (Bob) De Jong. Nu heeft er wel iemand aan het begin van dat stukje onverhard een tijdje vast gezeten door een slipper. Ik vermoed dat het dus Bob De Jong was (konden het niet zien), en dat ie voor Langenakens is begonnen aan de proef.
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor MartijnS » ma jul 11, 2011 23:26

Bob de Jong zat vast inderdaad. Zat zeker achter het ongeluk.
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden