WRC; nieuws en geruchten

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor antoine » do jan 07, 2010 21:55

http://en.wikipedia.org/wiki/Gymkhana_(motorsport)

Misschien wel eens leuk om dit eens te lezen..

Ken Block heeft, naar mijn idee, veel meer lef dan die namen die ik hier boven gelezen heb.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Cinq-Power » do jan 07, 2010 22:02

Arfman schreef:Ik zie hem er voor aan om na een driedubbele koprol met flikflak op z'n auto te klimmen en de handen in de lucht te steken, om daarna op de foto te gaan met fans.

Die is gek, gewoon zoals zijn voorbeeld de auto een paar trappen geven en met een pickup verder rijden.
Cinq-Power

Berichtdoor RobinV-Rally » do jan 07, 2010 22:05

Nassar Al-Attiyah in een Fiesta komend jaar:
http://rallysport.nl/home/nl/1/artikel- ... s-wrc.html
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor WRC fan » do jan 07, 2010 22:26

RobinV-Rally schreef:Nassar Al-Attiyah in een Fiesta komend jaar:

Kijk eens 6 posts boven die van jou :wink:
WRC fan

Berichtdoor RobinV-Rally » do jan 07, 2010 22:33

WRC fan schreef:
RobinV-Rally schreef:Nassar Al-Attiyah in een Fiesta komend jaar:

Kijk eens 6 posts boven die van jou :wink:

Ohw sorry, heb ik die gemist door alle praat over Ken Block.
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Armand » do jan 07, 2010 23:17

briljant schreef:
Armand schreef:Hij is gewoon de nieuwe MCRae...

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Dat vind ik wel heel voorbarig.
Voordat hij op WK niveau begint hem al met een van de grootste rally legendes te vergelijken.

Ja, ik bedoel natuurlijk ook de persoon qua uitstraling, je zoekt spijkers op laag water. En je noemt alle toppers op natuurlijk, maar wat hebben die naast het uitmuntend kunnen rijden de sport gebracht. Helemaal niets. Saaie zakken zijn het stuk voor stuk. Zowel in persoon als in hun rijden. (jaja ze rijden hard en beter enzo) Maar Monster heeft goede zaken gedaan door Atkinson te nemen voor de punten en Block voor het spektakel. Dubbel fris laten we maar zeggen.

Ik hou zowiezo wel van mensen die zichzelf niet te serieus nemen, Amerikaan of Nederlander. De sport kan en moet echt een goede boost krijgen, en het Monster Energy team gaat daar deel van uitmaken, weet ik zeker.
Armand

Berichtdoor Patrickdeh » do jan 07, 2010 23:41

Armand schreef:Ik hou zowiezo wel van mensen die zichzelf niet te serieus nemen, Amerikaan of Nederlander. De sport kan en moet echt een goede boost krijgen, en het Monster Energy team gaat daar deel van uitmaken, weet ik zeker.

Amen!
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor bjorn veldkamp » vr jan 08, 2010 7:49

Ik vewacht niet veel van de teveel opgehemelde Ken Block.Hij heeft een goede sponsor en hij heeft veel mensen al helemaal gek gemaakt met zijn kunsten.
Hij kan een goed portie sturen ,maar een wedstrijd op WRC nivo kan hij niet bijbenen. Hij is top in de virtuele rallywereld,maar dat is toch iets anders dan de echte WRC top. Ik heb niks tegen BLock,maar leef niet in die spelletjes wereld. Ik geniet van het echte geweld.
Rally comes allways first!
bjorn veldkamp

Berichtdoor Holkers » vr jan 08, 2010 7:52

Google voor de gein eens op Ken Block en kijk eens wat hij in Amerika in een echte auto allemaal gedaan heeft voordat je onzinnige dingen gaat roepen. Ik geef je mee dat het óf winst, óf DNF is, maar in die echte wereld kan hij ook een stukje sturen hoor.

2005: rookie of the year
2006: 2de Amerikaans kampioenschap (2 overwinningen, 5 podiums)
2007: 3de Amerikaans kampioenschap (2 overwinningen, 5 podiums, 3 WK wedstrijden)
2008: 2de Amerikaans kampioenschap (3 overwinningen, 3 podiums)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mmrizio » vr jan 08, 2010 9:21

Gaat hij wel vooraan meerijden, dat is voor mij niet het belangrijkste.

Feit is dat de rallywereld - naast de voor de F1 fans interessante - Raikkonen, nog een markante persoonlijkheid bijheeft. Eentje met gevoel voor PR. Ik ben bang dat Valentino Rossi niet komt rijden, anders hadden we het circus compleet. Ik denk dat Robby Gordon in de Dakar ook meer fans heeft dan de hele top-3 bij elkaar.

Raikkonen en Block, twee aandachtmagneten, waarderen de WRC wereld aanzienlijk op. Als we ook maar een paar procent van de F1 en Youtube-Gymkhana-fans kunnen behouden voor de sport, dan is dat een gigantische boost voor de rallywereld. Dit komt absoluut tot uiting in de aandacht van TV stations, autofabrikanten en andere sponsors. Met de nieuwe regels van 2011 erbij verwacht ik dat we weer een bloeiperiode in de rallysport tegemoet gaan.

Mijn prognose: Persoonlijk schat ik zowel Raikkonen als Block voor 2010 in op het subtopniveau Henning Solberg. Niet omdat ze niet kunnen sturen, maar omdat rally rijden zo'n complex spel is. Ervaring en de proeven kunnen lezen is zooo belangrijk om snel te rijden zonder veel ellende mee te maken. Maar we gaan het wel zien. Ik heb er iig heel veel zin in!

Maurice
mmrizio

Berichtdoor barresjok » vr jan 08, 2010 12:58

Henning en zijn co gaan uit elkaar ! Cato word waarschijnlijk vervangen door een vrouw
Henning probeert een volledig Wk programma bij elkaar te stellen.
(bron :wrc.com)
barresjok

Berichtdoor Holkers » vr jan 08, 2010 13:14

Bij rallycross heb je geen co nodig he ;) (dat is de andere optie als het geld voor een WK niet bijeen gebracht kan worden)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Jan Willem » vr jan 08, 2010 13:26

Wel een vreemde argumentatie..hij denkt dat ie beter kan dat hij tot nu toe gepresteerd heeft, en als eerste stap vervangt hij zijn navi..:/
Jan Willem

Berichtdoor Alleskids71 » za jan 09, 2010 18:09

De voorlopige startlijst voor de JuniorWRC en de ProductieWRC zijn vijgegeven. Hopelijk zijn Hans Weijs en Kevin Abbring er ook weer bij. Maar misschien is het gezien het zwakke startveld beter om het budget in te zetten voor andere wedstrijden. Als hoogstaande favorieten (de enigen met echte ervaring en overwinningen) kunnen ze alleen maar verliezen.

Excuses voor de beroerde Franse taal:

Junior :
Egoi Elder Valdes Lopes (propre équipe) Portugal, Bulgarie, Allemange, France, Espagne
Loïc Matteï (propre équipe) Turquie, Portugal, Bulgarie, Allemange, France
Todor Slavov (propre équipe) Turquie, Bulgarie, Allemange, France, Espagne
? (Team Sab Motorsport) Turquie, Portugal, Bulgarie, France, Espagne

Production :
Toshi Arai (Subaru Team Arai) Mexique, Nouvelle Zélande, Allemagne, Japon, France, Grande Bretagne
Gabor Mayer (Gaboko Hungary) Mexique, Jordanie, Nouvelle Zélande, Finlande, Japon, Grande BRetagne
Nicholai Georgiou (Pirelli Star Driver) Finlande, Allemagne, France, Grande Bretagne
Peter Horsey (Pirelli Star Driver) Finlande, Allemagne, France, Grande Bretagne
Hayden Paddon (Pirelli Star Driver) Finlande, Allemagne, France, Grande Bretagne
Alex Raschi (Pirelli Star Driver) Finlande, Allemagne, France, Grande Bretagne
Ott Tanak (Pirelli Star Driver) Finlande, Allemagne, France, Grande Bretagne
Armindo Araujo (Ralliart Italia) Suède, Mexique, Jordanie, Allemagne, France, Grande Bretagne
? (Czech National Team) Suède, Jordanie, Nouvelle Zélande, Finlande, Allemagne, Grande Bretagne
Gianluca Linari (propre team) Suède, Mexique, Jordanie, Nouvelle Zélande, Japon, France
Fabio Frisiero (Hawk Racing Club) Suède, Mexique, Nouvelle Zélande, Finlande, France, Grande Bretagne

plus Cody Crocker: Mexico ,Jordan, Japan Nieuw Zeeland, Finland, Groot Brittanie
Alleskids71

Berichtdoor briljant » za jan 09, 2010 19:19

Dan hebben ze wel een grote kans om J-WRC kampioen te worden.
Staat natuurlijk wel goed in je CV.
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden