Tonny Hoppen schreef:briljant schreef:hanssierra schreef:In de huidige organisatie zitten mensen met tientallen jaren ervaring in het organiseren van rally's, mensen die alle facetten beheersen en indien nodig terug kunnen vallen op iemand als Herman Olthof (± 20 jaar wedstrijdleider vanaf de allereerste Rothmans Helendoornrally)
Ik vind het geweldig dat de rally door gaat, dat is het belangrijkste.
Maar aankomen met de bovenste tekst is geen geldig argument.
Als je weet dat Almere eerst een sprint moest organiseren (met de zelfde groep mensen die ook in Amsterdam al jaren een sprint organiseren).
En bij de Vechtdal Rallysprint gold hetzelfde (we telden het eerste jaar officieel nergens voor mee (met uitzondering van de 205 cup)). Met in de organisatie personen die al jaren ervaring hebben bij de Tanks en Euregio Raly (met daarnaast ook nog functies bij de KNAF sectie rally's)
Hoezo, niet mee tellen voor het kampioenschap ?
Dit is geen nieuwe rally!
Dit is gewoon een doorstart van de Hellendoorn rally (Golden Tulip).
Tonny,
Eigenlijk is het wel en niet een doorstart. Ja van de Hellendoorn rally zelf is het een doorstart.
Nee, het is een andere organiserende stichting dus eigenlijk geen doorstart ondanks dat er veel dezelfde mensen bij betrokken zijn.
Vandaar dat er hier vraagtekens rijzen omtrend de licentie van de KNAF. Ook jij weet goed genoeg dat een nieuwe stichting normaal gesproken ook echt opnieuw moet beginnen, dus met een sprint.
Daarom ook is het ten opzichte van andere organisaties niet eerlijk dat nu een uitzondering word gemaakt, in het belang van de rallysport algemeen weer wel.
Ik val jou en anderen niet aan begrijp me goed. Ik ben met anderen wel benieuwd naar de redenatie van de KNAF waarom jullie wel en bv Almere en Barneveld niet.... In dat opzicht is het niet fair voor de andere organisatoren.