Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Armand schreef:Gooi die vermoedens maar overboord, de S8 is naar Hongarije. Deze foto is genomen op de dag dat de auto opgehaald werd en Mark vond het leuk om ze alledrie even bij elkaar op de plaat te zetten (logisch lijkt me). Daarna is de S8 via Eric Wevers (de eigenaar of het team heeft ook een Corolla WRC) dus waarschijnlijk wat onderdelen opgehaald en via Arnhem de grens over...
Boers gaat waarschijnlijk in een S7 rijden...
Gerrit Euverman schreef:Kreeg vanavond berichtje dat de rallykrant huis-aan-huis verspreid is.
Morgen maar ff doorlezen wat voor nieuws er te melden is.
Mitsufan schreef:Ik zit met volle spanning te wachten op de deelnemerslijst![]()
Ze maken het wel spannend hoor om de lijst pas s'avonds te publiceren
ZZR Fan schreef:Gerrit Euverman schreef:Kreeg vanavond berichtje dat de rallykrant huis-aan-huis verspreid is.
vanavond al?
als hij weer bij De Brug in zit, in Zwolle geloof ik De Swollenaer is dat pas dinsdag hoor, want als het goed is breng ik hem net als vorig jaar weer rond
Gerrit Euverman schreef:ZZR Fan schreef:Gerrit Euverman schreef:Kreeg vanavond berichtje dat de rallykrant huis-aan-huis verspreid is.
vanavond al?
als hij weer bij De Brug in zit, in Zwolle geloof ik De Swollenaer is dat pas dinsdag hoor, want als het goed is breng ik hem net als vorig jaar weer rond
Deze exemplaren komen uit Flevoland.
Die ziet er heel mooi uit zegWalter Geuzebroek schreef:Dames/Heren,
Vanaf heden online, de deelnemerslijsten van de Tank S Rally en Rallysprint: http://www.tanksrally.nl/S.cfm?M_ID=5
Walter Geuzebroek schreef:Dames/Heren,
Vanaf heden online, de deelnemerslijsten van de Tank S Rally en Rallysprint: http://www.tanksrally.nl/S.cfm?M_ID=5
we blijven nederlanders natuurlijkCodieo schreef:Maar moet toch wat te zeuren hebben:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten