BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wim Salabim » zo jul 09, 2006 17:09

zoesub schreef:Standen ?
De site in niet helemaal up to date

Zoe

Probeer eens via www.rallytiming.nl :wink:
Wim Salabim

Berichtdoor Han » zo jul 09, 2006 17:19

savrallying schreef:Ja maar om het nu meteen Einde BHV rally te noemen is ook wel een beetje overdreven hoop ik. Het is toch wel 1 van de mooiste wedstrijden van nederland.

gr

Sascha

Hallo Sascha,
Als jij ons kan vertellen om zonder geld een rally te organiseren, dan horen we dat graag van je !

Laten we nou niet weer gaan zeuren over de entree prijs en gezellig over een mooi evenement praten.

Zaterdag als official op proef steenbergen gestaan en heb voor het eerst in tijden weer leuk publiek gehad, zonder te vragen stond iedereen keurig achter het lint.
Ondanks de warmte alleen maar frisdrank gezien.

Bij dezen wil ik het publiek ook een complimentje geven.
Han

Berichtdoor savrallying » zo jul 09, 2006 17:34

Han schreef:
savrallying schreef:Ja maar om het nu meteen Einde BHV rally te noemen is ook wel een beetje overdreven hoop ik. Het is toch wel 1 van de mooiste wedstrijden van nederland.

gr

Sascha

Hallo Sascha,
Als jij ons kan vertellen om zonder geld een rally te organiseren, dan horen we dat graag van je !

.

Ja ik weet dat het veel geld kost maar zit het er echt aan te komen dan dat er volgend jaar geen BHV meer is dan ? Want als het bij meer rally's zo gaat is er over 10 jaar echt geen rallysport meer.

Gr

Sascha
savrallying

Berichtdoor topsport » zo jul 09, 2006 17:42

Ik ben net terug van de rally (thuiswedstrijd :D ) en ik moet zeggen dat de zaterdag best aardig was. Inderdaad niet veel publiek maar ja hoe dat komt weten we nu intussen wel.

Jammer dat Tsjoen en van Eldik het karwei niet hebben kunnen afmaken. Vandaag vond ik er niet veel aan behalve de PP op de Borchwerf dan.
Op de proef bij Wouw was het helemaal knudde, fietsers op de proef die hun weg zochten die uit straten kwamen (aan de belgische kant van de proef) die totaal niet afgezet waren.

Wat betreft het voortbestaan van de rally, als die op de zaterdagmorgen een paar uurtjes eerder zou beginnen zou je er een mooi 1dags evenement van kunnen maken wat het kostenplaatje flink zou kunnen drukken, hoef je ook niet zoveel entree en inschrijfgeld te vragen en komen de mensen weer kijken. (het is maar een idee hé :) )
topsport

Berichtdoor savrallying » zo jul 09, 2006 17:43

[/quote] Wat betreft het voortbestaan van de rally, als die op de zaterdagmorgen een paar uurtjes eerder zou beginnen zou je er een mooi 1dags evenement van kunnen maken wat het kostenplaatje flink zou kunnen drukken, hoef je ook niet zoveel entree en inschrijfgeld te vragen en komen de mensen weer kijken. (het is maar een idee hé :) )[/quote]

Ja net zo als vroeger gewoon vroeg starten en dan savonds of snachts de finisch.
savrallying

Berichtdoor loadmaster » zo jul 09, 2006 18:21

Fijn al die VIP's bij elkaar. volgende keer wel ff een goede selectie maken of geen alcoholische drank schenken.
Wat een zooi zeg op zaterdagavond vooral tijdens en NA de rally.
Leek wel een veredelde zuipfeest dat niks met de rally temaken had.
Volgende keer dan maar geen route om de tent!!!!!!
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor topsport » zo jul 09, 2006 18:54

Viel mij ook al op met al die zogenaamde VIP's daar in 8maal. :? Het lijkt trouwens wel een VIP evenement te worden ipv een rally, En maar zuipen omdat het voor niks is, bah wat een stelltje brallers zeg.
topsport

Berichtdoor Niels2 » zo jul 09, 2006 19:12

Waar maak je je druk om?

Zonder die mensen is er helemaal geen rally.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor topsport » zo jul 09, 2006 19:21

Niels2 schreef:Waar maak je je druk om?

Zonder die mensen is er helemaal geen rally.

Ik maak me niet druk maar constateer alleen maar.
btw ik had toevallig zelf ook VIP kaarten maar kom voor de sport en niet voor de drank.
topsport

Berichtdoor StevenK » zo jul 09, 2006 19:37

Ik heb genoten :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor leor888 » zo jul 09, 2006 19:47

StevenK schreef:Ik heb genoten :D

En dan heb jij nog de pech dat je alleen je eigen rijden meemaakt..

Wij hebben (op zaterdag) ook mensen als Tjoen, van Eldik, Van Eert en Smits aan het werk kunnen zien.. :wink: en
leor888

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo jul 09, 2006 19:48

Wat vind ik de tussenstand en eindklassement slordig verzorgt van de bhv. Niet even een nette tussenstand publiceren en/of eindstand op de site zetten. Er staat wel wat maar dat is niet zoals het altijd met andere rally's gaat er is zelfs geen link naar mijn mening op de site :? Of ik word echt oud en ben zo blind als een garnaal :shock:
mr_nice_guy73

Berichtdoor MartijnS » zo jul 09, 2006 19:50

Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor StevenK » zo jul 09, 2006 19:53

MartijnS schreef:http://www.rallytiming.nl/index.php?r=bhv_2006

En die was echt *waanzinnig* up2date. Na de SF van de laatste KP keek ik op m'n smartphone en wist al de eindstand !
StevenK
Site Admin

Berichtdoor leor888 » zo jul 09, 2006 20:03

Ik ben er op zaterdag geweest en ik vond het zeker de "moeite" waard.

Goed deelnemerveld, jammer geen Bijvelds en geen v.d. Heuvel, maar wat overbleef, incl de Belgen en Britten /Ieren was (vaak) grote klasse!
Ook zeer mooie auto's trouwens.

Proeven die we bezocht hebben (rijsbergen en klein zundert niet gezien) waren goed gevarieerd.

Hier en daar de natuur op een goede manier geholpen (Zandweg besproeid door een boer met giertank, waterpartij bij de VIP tent)

Minpunten:
Ik heb geen infowagen gezien/gehoord,
Mager infopakket, te betalen bovenop de dagkaart,
Prijs van de dagkaart relatief hoog,
Tijdschema voor publiek was beperkt. (lengte in km's van de proeven niet bekend, service in/uit tijden, serviceplaats 's avonds was slecht bekend gemaakt)
leor888

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden