Ik zie 63 aankomsten en er waren 65 deelnemers
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:snwbrdr schreef:Hoe vaak is Boers de 2e keer rond geweest joh.... 4 minuten verlies??
Edit: Oh nu opeens minder ??
(Of geeft de griep mij hallucinaties..)
Dat is de normtijd, Boers dus in de problemen
John schreef:Kuitert ging al niet super snel, hij werd makkelijk ingehaald door Piepers. Maar die ging dan ook wel erg hard.
Amazone schreef:Werner schreef:Wie weet er of de rallykaravaan eerst naar Kampen, of eerst naar Kuinre vertrekt? Dit ivm de route die ik wil rijden. (Kampen via Tank S Swifterbant, Kuinre via Voorhuys Emmeloord)
Vrijdag publieksproef A6-Ring (Start vanaf podium 20.46 uur)
Zaterdag start podium 10.01 uur. Eerst in de buurt van Kuinre, 's middags Kampen, 's avonds Rally en Sprint Emmeloord en Kampen.
Zie verder onze site http://www.tanksrally.nl onder informatie.
Veel kijkplezier!!!
official No. 27768 schreef:volgens mij liggen er al een paar uit of niet?
Ik zie 63 aankomsten en er waren 65 deelnemers
YMGV4LIFE schreef:Allemaal leuk en aardig, maar dan kan ik niet vinden hoe laat ze bijvoorbeeld door oldebroek heen komen.
Jan schreef:Zo ,ben er niet weer. Boers in de problemen met de subaru op kp 2, ik meende te zien dat hij de kooferbak open had dus lekke band neem ik aan. Na 3 minuten ongeveer kon hij weer door maar veel tijd verloren. Tetteroo er ook uit met de Kalos op kp1, verder geen uitvallers gezien. De chicane voor de start werd trouwens nog omver gereden, weet niet door wie![]()
En Gwendolyn viel voor onze neus op kp2 (na de 1e bocht naar rechts) uit. Gelukkig kregen ze hem weer aan de praat![]()
De foto's zijn niet echt top geworden, kom met de flitser niet echt ver en dat was te merken. Hopelijk morgen meer verbetering![]()
Iedereen een fijne dag morgen en voor nu weltrusten...
En owjah, Veenhuizen al problemen op proef 1 maar kon toch door, en bij kp 2 had hij behoorlijk wat last van een aanlopend linkerachterwiel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten