Tank S Rally(sprint) 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor official No. 27768 » vr maart 17, 2006 22:32

volgens mij liggen er al een paar uit of niet?

Ik zie 63 aankomsten en er waren 65 deelnemers :?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor snwbrdr » vr maart 17, 2006 22:58

Hoe vaak is Boers de 2e keer rond geweest joh.... 4 minuten verlies??
Edit: Oh nu opeens minder ??
(Of geeft de griep mij hallucinaties.. :shock: )
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor John » vr maart 17, 2006 23:07

Koud, koud en nog eens koud, dat had ik er daar op de A1 ring. Dus na de Colts weer naar huis. De toppers: van Eldik, Piepers en kleine Weijs. Tegenvallers Naastenpad, van Westing en Kepser. Boers zat op kp1 achter Turnbull en kon er niet langs, zelfs Leemans kon dat treintje bijhouden. Denk dat Dirk er wel 2 seconden verloren heeft.
John

Berichtdoor John » vr maart 17, 2006 23:11

snwbrdr schreef:Hoe vaak is Boers de 2e keer rond geweest joh.... 4 minuten verlies??

Dat is de normtijd, Boers dus in de problemen
John

Berichtdoor YellowLeonVT » vr maart 17, 2006 23:29

John schreef:
snwbrdr schreef:Hoe vaak is Boers de 2e keer rond geweest joh.... 4 minuten verlies??

Dat is de normtijd, Boers dus in de problemen

Net als Frank Kuitert/Linda Otten
YellowLeonVT

Berichtdoor John » vr maart 17, 2006 23:36

Kuitert ging al niet super snel, hij werd makkelijk ingehaald door Piepers. Maar die ging dan ook wel erg hard.
John

Berichtdoor Biturbo » vr maart 17, 2006 23:40

John schreef:Kuitert ging al niet super snel, hij werd makkelijk ingehaald door Piepers. Maar die ging dan ook wel erg hard.

Piepers maakte nog wel ff een foutje bij de chicane maar zat er inderdaad 2 ronden later voor.. (kp1)
Biturbo

Tijdschema

Berichtdoor YMGV4LIFE » vr maart 17, 2006 23:52

Heeft iemand enig idee wat het tijdschema voor morgen is of waar ik dat kan vinden? Het gaat me er vooral om hoe laat ze in welke plaats te verwachten zijn.
YMGV4LIFE

Berichtdoor erikjan » vr maart 17, 2006 23:57

even voor YMGV4LIFE :

Amazone schreef:
Werner schreef:Wie weet er of de rallykaravaan eerst naar Kampen, of eerst naar Kuinre vertrekt? Dit ivm de route die ik wil rijden. (Kampen via Tank S Swifterbant, Kuinre via Voorhuys Emmeloord)

Vrijdag publieksproef A6-Ring (Start vanaf podium 20.46 uur)
Zaterdag start podium 10.01 uur. Eerst in de buurt van Kuinre, 's middags Kampen, 's avonds Rally en Sprint Emmeloord en Kampen.

Zie verder onze site http://www.tanksrally.nl onder informatie.

Veel kijkplezier!!!

en natuurlijk wel zelf een informatiepakketje scoren :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor YMGV4LIFE » za maart 18, 2006 0:01

Allemaal leuk en aardig, maar dan kan ik niet vinden hoe laat ze bijvoorbeeld door oldebroek heen komen.
YMGV4LIFE

Berichtdoor henk 400rr » za maart 18, 2006 0:12

official No. 27768 schreef:volgens mij liggen er al een paar uit of niet?

Ik zie 63 aankomsten en er waren 65 deelnemers :?

D'r lag in ieder geval 1 rode Kalos uit, die verloor een wiel met naaf zo te zien, ging allemaal net goed de uitremzone in.
Heb d'r niet op gelet wie het was.

Vergeleken met vorige jaren, ben ik niet zo enthousiast ditmaal over wat ik gezien heb, geen groot deelnemersveld, weinig van wat ik graag mag zien, ook naar mijn idee erg ingekorte publieksproef, jammer.
henk 400rr

Berichtdoor Martijn_Braat » za maart 18, 2006 0:24

Toptijden van Van Eldik zeg. Misschien dat op de landelijke proeven morgen Bijvelds op talent en lef het gat kan dichten.

En heel leuk dat Weijs jr. toch echt erg snel blijkt. Vorig jaar reed hij in een unieke auto (de tdi) dus ik had zoiets van; ik moet het nog zien. Maar hij maakt het helemaal waar! Westenbrink trouwens hetzelfde, ook vroeger in een aparte auto zonder concurrentie, maar ook erg snel.

En ik vind Koops er toch ook al goed bijzitten. En zijn tijden zullen alleen maar beter worden als het gevoel en vetrouwen stijgen. (Nu hoop ik niet dat die goede tijden met de Golf vorig jaar enkel en alleen aan Ronald lagen, maar toch ook wel aan de auto)

kan niet wachten tot morgen om alles eens live te gaan bekijken!

groetjes,
Martijn Braat
Martijn_Braat

Berichtdoor Jan » za maart 18, 2006 1:33

Zo ,ben er niet weer. Boers in de problemen met de subaru op kp 2, ik meende te zien dat hij de kooferbak open had dus lekke band neem ik aan. Na 3 minuten ongeveer kon hij weer door maar veel tijd verloren. Tetteroo er ook uit met de Kalos op kp1, verder geen uitvallers gezien. De chicane voor de start werd trouwens nog omver gereden, weet niet door wie :wink:

En Gwendolyn viel voor onze neus op kp2 (na de 1e bocht naar rechts) uit. Gelukkig kregen ze hem weer aan de praat :!:

De foto's zijn niet echt top geworden, kom met de flitser niet echt ver en dat was te merken. Hopelijk morgen meer verbetering :wink:

Iedereen een fijne dag morgen en voor nu weltrusten...

En owjah, Veenhuizen al problemen op proef 1 maar kon toch door, en bij kp 2 had hij behoorlijk wat last van een aanlopend linkerachterwiel :)
Jan

Berichtdoor Niels2 » za maart 18, 2006 7:37

YMGV4LIFE schreef:Allemaal leuk en aardig, maar dan kan ik niet vinden hoe laat ze bijvoorbeeld door oldebroek heen komen.

Daarom moet je dus een informatiepakket kopen.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor pedduhwick » za maart 18, 2006 8:04

Jan schreef:Zo ,ben er niet weer. Boers in de problemen met de subaru op kp 2, ik meende te zien dat hij de kooferbak open had dus lekke band neem ik aan. Na 3 minuten ongeveer kon hij weer door maar veel tijd verloren. Tetteroo er ook uit met de Kalos op kp1, verder geen uitvallers gezien. De chicane voor de start werd trouwens nog omver gereden, weet niet door wie :wink:

En Gwendolyn viel voor onze neus op kp2 (na de 1e bocht naar rechts) uit. Gelukkig kregen ze hem weer aan de praat :!:

De foto's zijn niet echt top geworden, kom met de flitser niet echt ver en dat was te merken. Hopelijk morgen meer verbetering :wink:

Iedereen een fijne dag morgen en voor nu weltrusten...

En owjah, Veenhuizen al problemen op proef 1 maar kon toch door, en bij kp 2 had hij behoorlijk wat last van een aanlopend linkerachterwiel :)

moet je het nieuws lezen daar staat het allemaal in...;)
pedduhwick

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden