Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Stranger schreef:Toch niet weer op bij de 2 haakse bochten waar 's middags Henneky en Van Eerd eraf gingen?

zpoint schreef:Erg spectaculair was KP8, die veranderd was in ‘war zone’. Er lag wel erg veel ‘puin’ op de weg en de auto’s lagen en stonden rechtop in de greppel!! Heel macaber om dat in het licht van je lampen te zien opdoemen.

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Lijkt me eigenlijk meer iets voor het foto topiczpoint schreef:Als iemand nog foto’s heeft gemaakt van het historisch gebeuren dan houd ik me aanbevolen hiervoor? Ik kan dan weer voor verdere verspreiding zorgen. zpoint@tiscali.nl
SylviaBos schreef:Even op Steven inhaken:
Bijzonder 1. De peddel bus die in het controle gebied voor KP 3 sommeerde dat wij maar even achteruit moesten rijden om hem er langs te laten.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Zie ik daar nou wel als plaatsnaam 'Nijkerk' staan? Hebben ze in dat geval toch iets aangepast in het artikel.briljant schreef:Telegraaf op zondag 16-10-2005
pagina 16
Wevers pakt rally titel
Applaus voor de officiele pers![]()
Stranger schreef:Zie ik daar nou wel als plaatsnaam 'Nijkerk' staan? Hebben ze in dat geval toch iets aangepast in het artikel.briljant schreef:Telegraaf op zondag 16-10-2005
pagina 16
Wevers pakt rally titel
Applaus voor de officiele pers![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten