Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor stefan » ma okt 29, 2007 16:29

Jan schreef:LOL

Frank doet eigenlijk precies hetzelfde hoor wat betreft het filmen van bepaalde equipes op de proeven...

hij kan ook niet overal tegelijk zijn, hij heeft camera-mensen langs de weg staan, dus veel meer beeldmateriaal. tv oost hoort gewoon veel meer uit te zenden dan wat ze altijd doen. Ze laten wel een aantal deelnemers zien, maar die komen 1 x voorbij en dan zeggen ze dat de winnaar ... is :( beetje jammer
stefan

Berichtdoor Jan » ma okt 29, 2007 16:38

stefan schreef:hij kan ook niet overal tegelijk zijn, hij heeft camera-mensen langs de weg staan, dus veel meer beeldmateriaal. tv oost hoort gewoon veel meer uit te zenden dan wat ze altijd doen. Ze laten wel een aantal deelnemers zien, maar die komen 1 x voorbij en dan zeggen ze dat de winnaar ... is :( beetje jammer

Je zegt het zelf eigenlijk al, Frank heeft meer mensen langs de proeven staat die filmen. Dat zou dus kunnen betekenen dat Frank langer langs de proef kan gaan staan omdat hij over voldoende beeldmateriaal beschikt. De cameraploeg van RTVoost bestaat naar alle waarschijnlijk uit minder mensen dus die zullen, voor een meer volledige reportage voro hun doen, sneller vertrekken naar een andere proef als de toppers voorbij zijn gegaan.

Mare, laten we maar weer on-topic gaan... :wink:
Jan

Berichtdoor Frevo » ma okt 29, 2007 16:56

Ach, wij hebben in het midden van het land niet eens een rally in de buurt.. vind ik veel erger als een beetje tv coverage ;)
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor Achtrs » ma okt 29, 2007 17:17

stefan schreef:
ZZR Fan schreef:wanneer die TV reportages op Oost zijn mag je me vertellen, want langer dan hoogstens tien minuten in het sportjournaal krijg je nooit te zien.

inderdaad, tv oost is echt waardeloos! een groot evenement als de Hellendoorn rally ook, was er een keer 5 minuten op :x . Toen ze daar Dirk boers hadden geintervieuwd, hoorde ik ze zeggen van: ach, als we maar een paar beelden hebben is het al goed. wat een instelling! :twisted: Een redelijk groot evenement waar ze een keer 5 minuten over filmen! laat ze een uitgebreide samenvatting maken, en niet dat zwakke gepraat over allerlei domme dingen en die stomme bierfeesten!

stefan

Er is ook een langere versie uitgezonden hoor, dat ze die alleen de 1e keer lieten zien. Namelijk alleen in de 1e uitzending van die dag, zal ff kijken of ik hem nog kan vinden....

ik hoop dat de link werkt vanaf 3:30 begint het incl. intervieuws: http://www.tvoost.nl/media/?uitz=47751&id=12
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor leor888 » ma okt 29, 2007 17:31

Maar de vraag was idd of er live verslag via een radiozender en dan bij voorkeur via internet te beluisteren werd gedaan.

Het verslag achteraf is via deze site en de diverse gebruikers prima voor elkaar. Ben ik geen FV of RTVOost voor nodig.

Maar waarschijnlijk dus geen radio bij deze autosportcombinatie in Hengelo eo. Helaas! :cry:
leor888

Re: :D

Berichtdoor RG-Rallysport » ma okt 29, 2007 17:32

mastersevius schreef:
Achtrs schreef:
leor888 schreef:En ik vermoed dat Erik helaas te kort komt met de Corolla.

uehm, vorig jaar al weer vergeten? met Balkenende als navi, en hij reed Mark er wel af, was dan wel met de S10 maar toch.....

hij reedt mark er toch niet af, volgens mij lag mark gewoon aan de leiding toen, maar crashte hij

Klopt !!
RG-Rallysport

Berichtdoor Sjeik1981 » ma okt 29, 2007 17:47

Ik denk dat ene heer M. van Eldik gaat winnen vrees dat de rest toch nog gewoon tekort komt, wanneer er enige concurrentie gaat komen zal het idd van de focus komen.

Zal het niet zo zijn dat mensen moeten wennen aan een bep. auto kan me voorstellen wanneer je voor het eerst in een (veel) snellere auto komt je de limiet opnieuw moet zien te vinden van met name de auto, maar waarschijnlijk ook de coureur en van Eldik heeft toch al behoorlijk wat ervaring met S12 dus voor mij toch de torenhoge favoriet. ALs hij maar niet zo`n blunder begaat als in Barneveld. :P :P
Sjeik1981

Berichtdoor TWENGELTJE » ma okt 29, 2007 18:12

leor888 schreef:Maar de vraag was idd of er live verslag via een radiozender en dan bij voorkeur via internet te beluisteren werd gedaan.

Het verslag achteraf is via deze site en de diverse gebruikers prima voor elkaar. Ben ik geen FV of RTVOost voor nodig.

Maar waarschijnlijk dus geen radio bij deze autosportcombinatie in Hengelo eo. Helaas! :cry:

Helaas moet ik jullie teleurstellen er is idd geen rallyradio
Ik was in onderhandeling met Twente FM maar heb niets van ze weer gehoord ondanks diverse mailtjes
Het spijt ons
TWENGELTJE

Berichtdoor Sjeik1981 » ma okt 29, 2007 18:15

Het geeft niks, we zull het wel ontzettend missen :oops: :oops: :oops: maar ja helaas

Iedereen veel plezier aanstaande zaterdag/zondag
Sjeik1981

Berichtdoor Sjeik1981 » ma okt 29, 2007 18:23

Beste mensen ik lees trouwens ook op de site dat de Twente Rally op het programma staat voor de West European Cup.

Er zijn weinig deelnemers geloof ik uit de top van het klassement, zag zo gauw alleen maar Guy Woodcock is deze prijs al vergeven ondertussen of niet????
Sjeik1981

Berichtdoor briljant » ma okt 29, 2007 18:23

Sjeik1981 schreef:Ik denk dat ene heer M. van Eldik gaat winnen vrees dat de rest toch nog gewoon tekort komt, wanneer er enige concurrentie gaat komen zal het idd van de focus komen.
Deze focus was in Duitsland en Spanje i.i.g op bijna alle proeven sneller dan de Impreza van Mark.
Bastiaan van Lingen
briljant

Re: :D

Berichtdoor Achtrs » ma okt 29, 2007 18:27

SAS Officialteam schreef:
mastersevius schreef:
Achtrs schreef:
leor888 schreef:En ik vermoed dat Erik helaas te kort komt met de Corolla.

uehm, vorig jaar al weer vergeten? met Balkenende als navi, en hij reed Mark er wel af, was dan wel met de S10 maar toch.....

hij reedt mark er toch niet af, volgens mij lag mark gewoon aan de leiding toen, maar crashte hij

Klopt !!

Van Eldik had nog maar 6 sec op wevers voor hij crashde, en de 3 proeven ervoor was Wevers sneller hij liep dus in..... Alleen had Wevers op de 1e proef met Balkenende rustiger gereden en 9 sec verloren, daarna is het gas (op aanwijzing van JP) er vol op gegaan.... Gecrashed of niet op dat moment was Wevers steeds ff iets sneller....
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Chiel » ma okt 29, 2007 19:13

Ik denk (En hoop :) ) dat er een hele mooie strijd komt tussen van Eldik, Van Merksteijn en dat Kleinjan hier in het begin ook een kleine rol in gaat spelen. :wink: Uiteindelijke winnaar? Ik denk van Eldik.
Chiel

Berichtdoor Rallyfanaat » ma okt 29, 2007 19:20

Chiel schreef:Ik denk (En hoop :) ) dat er een hele mooie strijd komt tussen van Eldik, Van Merksteijn en dat Kleinjan hier in het begin ook een kleine rol in gaat spelen. :wink: Uiteindelijke winnaar? Ik denk van Eldik.

ik hoop persoonlijk op kleinjan hij ging zoo hard in de golf vorig jaar niet normaal zal hem het wel gunne na de pech van hellendoorn...
Rallyfanaat

Berichtdoor Frevo » ma okt 29, 2007 19:47

Sjeik1981 schreef:Ik denk dat ene heer M. van Eldik gaat winnen vrees dat de rest toch nog gewoon tekort komt, wanneer er enige concurrentie gaat komen zal het idd van de focus komen.

Zal het niet zo zijn dat mensen moeten wennen aan een bep. auto kan me voorstellen wanneer je voor het eerst in een (veel) snellere auto komt je de limiet opnieuw moet zien te vinden van met name de auto, maar waarschijnlijk ook de coureur en van Eldik heeft toch al behoorlijk wat ervaring met S12 dus voor mij toch de torenhoge favoriet. ALs hij maar niet zo`n blunder begaat als in Barneveld. :P :P

Vergeet niet dat Van Merksteijn al een paar buitenlandse wedstrijden in de Focus heeft gereden en bovendien heel wat jaren ervaring in de rallysport heeft. Moet je voor de gein eens kijken wat het verschil was in die wedstrijden tussen Van Eldik en Van Merksteijn... ;)
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden