Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 08, 2007 19:43

hanssierra schreef:
Toivonen schreef:Vroeger had de BAC rally zelfs een proef tussen Gilze en Chaam, kon ik op mn fietsje naar toe. Ik zal eens in de grote rallykast duiken op zoek naar kaartjes.

Over Hellendoorn, moet een nieuwe organisatie niet beginnen met het organiseren van een sprint?

Het nieuwe bestuur en de vrijwilligers bestaat voornamelijk uit mensen die jarenlange ervaring hebben met het organiseren van rally's...
Val deze mensen niet lastig...met dergelijke opmerkingen...

Hans,

Met alle respect, maar ben jij wat negatief geaard? Toen "Toivonen" dit bovenstaande bericht plaatste (24 Jan 2007 11:09 )was er nog geen sprake van de huidige organisatie. Op het moment dat hij dit bericht plaatste was zijn vraag wel degelijk relevant!!!
Ton Van Spanje

Berichtdoor gertveurink » zo apr 08, 2007 19:55

Ton Van Spanje schreef:
hanssierra schreef:
Toivonen schreef:Vroeger had de BAC rally zelfs een proef tussen Gilze en Chaam, kon ik op mn fietsje naar toe. Ik zal eens in de grote rallykast duiken op zoek naar kaartjes.

Over Hellendoorn, moet een nieuwe organisatie niet beginnen met het organiseren van een sprint?

Het nieuwe bestuur en de vrijwilligers bestaat voornamelijk uit mensen die jarenlange ervaring hebben met het organiseren van rally's...

Hans,

Met alle respect, maar ben jij wat negatief geaard? Toen "Toivonen" dit bovenstaande bericht plaatste (24 Jan 2007 11:09 )was er nog geen sprake van de huidige organisatie. Op het moment dat hij dit bericht plaatste was zijn vraag wel degelijk relevant!!!

Ton, ik ben het volledig met je eens laten we alsjeblieft niet zeuren dat ze nu ook moeten beginnen met het organiseren van een sprint. Ik ben al erg blij dat in ieder geval de rally dit jaar door gaat.

Hulde daarom ook aan alle commissieleden.

Gert Veurink
gertveurink

Berichtdoor hanssierra » zo apr 08, 2007 20:07

Ton Van Spanje schreef:
hanssierra schreef:

Hans,

Ook in de beide andere stichtingen zaten toendertijd (januari 2007) voldoende mensen met de nodige kennis om een goede rally te organiseren....
hanssierra

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 08, 2007 20:19

hanssierra schreef:Ook in de beide andere stichtingen zaten toendertijd (januari 2007) voldoende mensen met de nodige kennis om een goede rally te organiseren....

Wat dan ook een daverend succes is geworden....................
Ton Van Spanje

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 08, 2007 20:22

gertveurink schreef:Ton, ik ben het volledig met je eens laten we alsjeblieft niet zeuren dat ze nu ook moeten beginnen met het organiseren van een sprint. Ik ben al erg blij dat in ieder geval de rally dit jaar door gaat.

Gert Veurink

Gert,

Ik geloof dat je het niet helemaal goed begrijpt. "Toivonen" bedoelde volgens mij toen dat een nieuwe organisatie eerst maar eens moest beginnen met het organiseren van een sprint. Hij bedoelde dus niet dat er naast een rally ook nog eens een sprint moest komen.
Ton Van Spanje

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 08, 2007 20:24

Al met al blijft "De Hellendoorn" dus bestaan en da's een mooi ding.
Ton Van Spanje

Berichtdoor gertveurink » zo apr 08, 2007 20:27

Ton Van Spanje schreef:
gertveurink schreef:Ton, ik ben het volledig met je eens laten we alsjeblieft niet zeuren dat ze nu ook moeten beginnen met het organiseren van een sprint. Ik ben al erg blij dat in ieder geval de rally dit jaar door gaat.

Gert Veurink

Gert,

Ik geloof dat je het niet helemaal goed begrijpt. "Toivonen" bedoelde volgens mij toen dat een nieuwe organisatie eerst maar eens moest beginnen met het organiseren van een sprint. Hij bedoelde dus niet dat er naast een rally ook nog eens een sprint moest komen.

Dat heb ik dan verkeerd begrepen, dat klopt.

Gert Veurink
gertveurink

Berichtdoor hanssierra » zo apr 08, 2007 21:30

Ton Van Spanje schreef:
hanssierra schreef:Ook in de beide andere stichtingen zaten toendertijd (januari 2007) voldoende mensen met de nodige kennis om een goede rally te organiseren....

Weet jij wat er precies is gebeurt??
hanssierra

Berichtdoor Holkers » zo apr 08, 2007 21:54

nop, maar dat kun jij vast wel met ons delen.
Het interesseerd me geen kont of mensen nou wel of niet met elkaar overweg konden, of er haantjes gedrag is vertoond of dat er teveel kapiteinen op 1 schip zaten.

Wat er wordt aangegeven (dat een nieuwe organisatie van de KNAF met een sprint moet beginnen) is terecht. De KNAF moet nu ook heel duidelijk naar voren brengen dat de status van de rally in het verleden de grondslag is geweest om een (eventuele) rally licentie af te geven i.p.v. de gebruikelijke sprintlicentie. Doen ze dit niet (of in ieder geval niet duidelijk) dan benadeel je alleen maar nieuwe organisaties die het wel eerst moeten en doen (veenendaal, vechtdal etc.)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor hanssierra » zo apr 08, 2007 22:04

Holkers schreef:nop, maar dat kun jij vast wel met ons delen.
Het interesseerd me geen kont of mensen nou wel of niet met elkaar overweg konden, of er haantjes gedrag is vertoond of dat er teveel kapiteinen op 1 schip zaten.

Wat er wordt aangegeven (dat een nieuwe organisatie van de KNAF met een sprint moet beginnen) is terecht. De KNAF moet nu ook heel duidelijk naar voren brengen dat de status van de rally in het verleden de grondslag is geweest om een (eventuele) rally licentie af te geven i.p.v. de gebruikelijke sprintlicentie. Doen ze dit niet (of in ieder geval niet duidelijk) dan benadeel je alleen maar nieuwe organisaties die het wel eerst moeten en doen (veenendaal, vechtdal etc.)

De rallylicentie is reeds afgegeven en niet zozeer de status van de rally in het verleden is doorslaggevend geweest maar juist de competentie van de nieuwe organisatie..
hanssierra

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 08, 2007 22:17

hanssierra schreef:
Ton Van Spanje schreef:

Hans,

Het enige dat er van de buitenkant te bespeuren was, was dat het een grote soap leek.

hanssierra schreef:De rallylicentie is reeds afgegeven en niet zozeer de status van de rally in het verleden is doorslaggevend geweest maar juist de competentie van de nieuwe organisatie.

Daar kan ik wel inkomen. Als ik het dus goed begrijp is de samenstelling van de huidige organisatie van een dusdanig gehalte dat de KNAF er vertrouwen in heeft dat het met de organisatie wel goed zit?
Ton Van Spanje

Berichtdoor John » zo apr 08, 2007 22:31

Ton Van Spanje schreef:
hanssierra schreef:
Ton Van Spanje schreef:

Hans,

Het enige dat er van de buitenkant te bespeuren was, was dat het een grote soap leek.

hanssierra schreef:De rallylicentie is reeds afgegeven en niet zozeer de status van de rally in het verleden is doorslaggevend geweest maar juist de competentie van de nieuwe organisatie.

Daar kan ik wel inkomen. Als ik het dus goed begrijp is de samenstelling van de huidige organisatie van een dusdanig gehalte dat de KNAF er vertrouwen in heeft dat het met de organisatie wel goed zit?

Is dan toch vreemd dat een organisatie die al jaren de sprint in de hoofdstad deed in Almere opnieuw moest beginnen en mensen die al enkele jaren Almere en Reusel hebben gedaan in Barneveld ook weer opnieuw moesten beginnen. Vechtdal het zelfde.
Des al niet te min gun ik het deze mensen ten zeerste, maar ja gelijke monniken....................
John

Berichtdoor hanssierra » zo apr 08, 2007 22:40

Ton Van Spanje schreef:
hanssierra schreef:
Ton Van Spanje schreef:

Hans,

In de huidige organisatie zitten mensen met tientallen jaren ervaring in het organiseren van rally's, mensen die alle facetten beheersen en indien nodig terug kunnen vallen op iemand als Herman Olthof (± 20 jaar wedstrijdleider vanaf de allereerste Rothmans Helendoornrally)
hanssierra

Berichtdoor hanssierra » zo apr 08, 2007 23:03

John schreef:
Ton Van Spanje schreef:
hanssierra schreef:
Ton Van Spanje schreef:

Hans,

Is dan toch vreemd dat een organisatie die al jaren de sprint in de hoofdstad deed in Almere opnieuw moest beginnen en mensen die al enkele jaren Almere en Reusel hebben gedaan in Barneveld ook weer opnieuw moesten beginnen. Vechtdal het zelfde.
Des al niet te min gun ik het deze mensen ten zeerste, maar ja gelijke monniken....................

John,

Ik begrijp je frustratie....en zou het ook graag anders zien.

Ik denk dat de KNAC, de Hellendoornrally er toch heel graag bij wil houden...
hanssierra

Berichtdoor John » ma apr 09, 2007 9:01

@ Hans, frustratie is het niet hoor, hooguit de eerste x Almere omdat we nergens voor meetelde. T.o.v. van Hellendoorn helemaal niet, ben tenslotte rally liefhebber. Plus dat Landgoed de Hellendoornse Berg waarschijnlijk volgboekt zit, en dat is financieel weer aantrekkelijk :wink:
John

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden