Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Gaat echt niks boven het geluid van zo'n Impreza idd..
rally for ever schreef:Riko Budding schreef:dus..? ik weet dat ze vanaf de Harselaar om 11.45 uur zullen starten, maar ik weet niet of ze dan direct doorgaan naar de eerste proef...
Zullen vast niet eerst nog ergens een bakje koffie gaan drinken.
Daarbij, als je dat weet, weet je toch genoeg, zeker als je zo dichtbij woont. Gewoon effe infopakketje halen!
Riko Budding schreef:en wat het weer betreft: www.weer.nl is positiever!!
rally for ever schreef:rally for ever schreef:Riko Budding schreef:dus..? ik weet dat ze vanaf de Harselaar om 11.45 uur zullen starten, maar ik weet niet of ze dan direct doorgaan naar de eerste proef...
Zullen vast niet eerst nog ergens een bakje koffie gaan drinken.
Daarbij, als je dat weet, weet je toch genoeg, zeker als je zo dichtbij woont. Gewoon effe infopakketje halen!
Aeolus schreef:maakt mij niet uit heb er gewoon zin in!!
![]()
Holkers schreef:Wat is het tegenwoordig toch met al die 10-tallen posts waarbij alleen maar geroepen wordt dat 'ze er zin in hebben'...
official No. 27768 schreef:Holkers schreef:Wat is het tegenwoordig toch met al die 10-tallen posts waarbij alleen maar geroepen wordt dat 'ze er zin in hebben'...
Voorpret (of -spel)is gewoon belangrijk, ergens naar toe leven is bijna net zo mooi als het gebeuren zelf. Het draagt bij aan ieders enthousiasme...net als bij een schoolreisje vroeger
henk schreef:official No. 27768 schreef:Holkers schreef:Wat is het tegenwoordig toch met al die 10-tallen posts waarbij alleen maar geroepen wordt dat 'ze er zin in hebben'...
Voorpret (of -spel)is gewoon belangrijk, ergens naar toe leven is bijna net zo mooi als het gebeuren zelf. Het draagt bij aan ieders enthousiasme...net als bij een schoolreisje vroeger
ik zou zeggen: maak er een poll van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten