Conrad Euregio Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: :D

Berichtdoor Achtrs » zo okt 28, 2007 23:07

leor888 schreef:En ik vermoed dat Erik helaas te kort komt met de Corolla.

uehm, vorig jaar al weer vergeten? met Balkenende als navi, en hij reed Mark er wel af, was dan wel met de S10 maar toch.....
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Starkoo » zo okt 28, 2007 23:16

mastersevius schreef:
leor888 schreef:Is er bij de komende Twenterallysprint / Euregiorally / Slowly sideways Demo / historicrally Euregio / Twente off road racing ook een rallyradio actief?

Ik lees niets op de twenterally.nl site.
En ook bij DeltaFM lees ik niet of zij er uit eigen beweging verslag van doen.

Iemand enig idee?

Deta FM sowiezo niet. Hun zender is niet sterk genoeg om in hengelo en omstreken ook hoorbaar te zijn. Misschien is er eventueel wel een verslaggever van hun die zich leent voor een ander station

tja RTV oost zal het ook wel over de rally hebben op de radio!
Starkoo

Re: :D

Berichtdoor mastersevius » zo okt 28, 2007 23:22

Achtrs schreef:
leor888 schreef:En ik vermoed dat Erik helaas te kort komt met de Corolla.

uehm, vorig jaar al weer vergeten? met Balkenende als navi, en hij reed Mark er wel af, was dan wel met de S10 maar toch.....

hij reedt mark er toch niet af, volgens mij lag mark gewoon aan de leiding toen, maar crashte hij
mastersevius

Berichtdoor erikjan » zo okt 28, 2007 23:23

Starkoo schreef:
tja RTV oost zal het ook wel over de rally hebben!

da's stukken minder dan bijvoorbeeld DeltaFM :wink:

of je moet 55 minuten in een uur naar de voetbaluitslagen van Zenderen Vooruit tegen Enter Achteruit willen luisteren...

en komend weekend is de derby Heracles-FC Twente, dus 3x raden ...
erikjan

Berichtdoor actionmedia4all.com » zo okt 28, 2007 23:45

Sjeik1981 schreef:OK bedankt voor een deel van het antwoord maar nu verschil tusssen groep N auto`s en Groep A auto`s

Dat verschil zit hem in wat er aan de auto veranderd mag worden. Groep N ligt "relatief" dicht bij een serie auto. Let op de haakjes bij relatief :) Bij een wrc mag meer aan de auto veranderd worden. Zo mag een WRC auto 180 cm breed zijn, das dus veel breder dan de standaard auto's.

De FIA regels voor groep A rally auto's kun je Hier downloaden.

De FIA regels voor groep N rally auto's kun je Hier downloaden.

Groep A auto's gaan doorgaans sneller, maken meer lawaai enz.
Afbeelding
actionmedia4all.com

Berichtdoor ZZR Fan » ma okt 29, 2007 11:30

reken er maar niet op dat RTV Oost aandacht aan de rally besteedt. Of iig niet meer dan 5 minuten per uur.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor ZZR Fan » ma okt 29, 2007 11:30

reken er maar niet op dat RTV Oost aandacht aan de rally besteedt. Of iig niet meer dan 5 minuten per uur.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Jan » ma okt 29, 2007 11:51

ZZR Fan schreef:reken er maar niet op dat RTV Oost aandacht aan de rally besteedt. Of iig niet meer dan 5 minuten per uur.

Jaap, ontvang jij daar in IJsselmuiden soms RTVOost op de kabel? Wat je hier zegt is de reinste onzin namelijk...

RTVOost zendt tijdens de Hellendoorn Rally en de Euregio Rally ALTIJD een reportage uit van minimaal een kwartier. Omdat de Euregio Rally op zaterdag en zondag wordt verreden zal er zondag geen lang verslag zijn denk ik, maar dat is meestal in de week daarna wel het geval.
Jan

Berichtdoor erikjan » ma okt 29, 2007 11:56

Jan schreef:
ZZR Fan schreef:reken er maar niet op dat RTV Oost aandacht aan de rally besteedt. Of iig niet meer dan 5 minuten per uur.

Jaap, ontvang jij daar in IJsselmuiden soms RTVOost op de kabel? Wat je hier zegt is de reinste onzin namelijk...

RTVOost zendt tijdens de Hellendoorn Rally en de Euregio Rally ALTIJD een reportage uit van minimaal een kwartier. Omdat de Euregio Rally op zaterdag en zondag wordt verreden zal er zondag geen lang verslag zijn denk ik, maar dat is meestal in de week daarna wel het geval.

Jan,

op TV Oost is er inderdaad altijd een (ruime) samenvatting van zowel Hellendoorn als Euregio, op Radio Oost is het veelal magertjes...

en we zijn natuurlijk superverwend met DeltaFM.
erikjan

Berichtdoor Jan » ma okt 29, 2007 12:03

Zou Jaap het hier hebben over TVOost (RTVOost) of over Radio Oost? :wink:
Jan

Berichtdoor erikjan » ma okt 29, 2007 12:21

Jan schreef:Zou Jaap het hier hebben over TVOost (RTVOost) of over Radio Oost? :wink:

Jan, de perfecte video-registraties van onder andere jullie RallyOnline maakt in mijn ogen het RTV-Oost verslag overbodig 8-)
erikjan

Berichtdoor Jan » ma okt 29, 2007 12:33

:oops:

Wat lief van je :wink:
Jan

Berichtdoor ZZR Fan » ma okt 29, 2007 14:57

wanneer die TV reportages op Oost zijn mag je me vertellen, want langer dan hoogstens tien minuten in het sportjournaal krijg je nooit te zien.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor stefan » ma okt 29, 2007 16:11

ZZR Fan schreef:wanneer die TV reportages op Oost zijn mag je me vertellen, want langer dan hoogstens tien minuten in het sportjournaal krijg je nooit te zien.

inderdaad, tv oost is echt waardeloos! een groot evenement als de Hellendoorn rally ook, was er een keer 5 minuten op :x . Toen ze daar Dirk boers hadden geintervieuwd, hoorde ik ze zeggen van: ach, als we maar een paar beelden hebben is het al goed. wat een instelling! :twisted: Een redelijk groot evenement waar ze een keer 5 minuten over filmen! laat ze een uitgebreide samenvatting maken, en niet dat zwakke gepraat over allerlei domme dingen en die stomme bierfeesten!

stefan
stefan

Berichtdoor Jan » ma okt 29, 2007 16:20

LOL

Frank doet eigenlijk precies hetzelfde hoor wat betreft het filmen van bepaalde equipes op de proeven...
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden