Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Ik zou er persoonlijk een katern deelnemers bij maken waar je het inschrijfformulier en het reglement onder kunt zetten
Ook een katern voor de media is altijd wel wenselijk
Holkers schreef:Niets staat zo dom als zbelvauten op je website
Jan schreef:Holkers schreef:Niets staat zo dom als zbelvauten op je website
Gaat anders heel makkelijk als je haast hebt![]()
Kunnen wel een soort van spel gaan doen. I.p.v paaseieren zoeken, fouten zoeken op een site![]()
Ben ik blij dat wij binnenkort een nieuwe krijgen
Bandwerk schreef:Jan schreef:Holkers schreef:Niets staat zo dom als zbelvauten op je website
Kunnen wel een soort van spel gaan doen. I.p.v paaseieren zoeken, fouten zoeken op een site![]()
Waar staat de fout? Onder het kopje Wedstrijdinformatie is het ruim een uur geleden al aangepast..
erikjan schreef:Bandwerk schreef:Jan schreef:Holkers schreef:Niets staat zo dom als zbelvauten op je website
Waar staat de fout? Onder het kopje Wedstrijdinformatie is het ruim een uur geleden al aangepast..
werkt toch prachtig, zo'n interactieve spellingscontrole
Ton Van Spanje schreef:Hans
Als je dan toch bezig bent met het aanpassen van de site, loop dan ook de links even door. Daar zijn er een aantal al even niet meer actief, zoals:
www.rally2000.nl
www.rallying-online.com
www.autosport.nl i.p.v. www.racingonline.nl
O ja, en geen dank. Graag gedaan.
Bandwerk schreef:Ton Van Spanje schreef:Hans
Als je dan toch bezig bent met het aanpassen van de site, loop dan ook de links even door. Daar zijn er een aantal al even niet meer actief, zoals:
www.rally2000.nl
www.rallying-online.com
Welke links bedoel jeIs dus aangepast
![]()
En inderdaad, bedankt!
Ton Van Spanje schreef:Bandwerk schreef:Ton Van Spanje schreef:Hans
www.rally2000.nl
www.rallying-online.com
Welke links bedoel jeIs dus aangepast
![]()
En inderdaad, bedankt!
Ik zei toch. geen dank, Graag gedaan
Toivonen schreef:Vroeger had de BAC rally zelfs een proef tussen Gilze en Chaam, kon ik op mn fietsje naar toe. Ik zal eens in de grote rallykast duiken op zoek naar kaartjes.
Over Hellendoorn, moet een nieuwe organisatie niet beginnen met het organiseren van een sprint?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten