Jan schreef:stefan schreef:Jan schreef:MartijnS schreef:Leuke auto's!
Hoeft niet zo bescheiden hoor Martijn
woooowww![]()
donders mooie wagens!!!!!! egte soebsmaster wagens
Kijk zo mag ik het horen
gheghe, dankje
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
HJD schreef:Volgens wat ik gelezen heb is dit de Impreza S12 die Petter Solberg in Noorwegen nog heeft gebruikt dit jaar, maar mijn deens is niet zo goed haha. Volgens de kalender op hun site is de Tank S de eerste wedstrijd, dus hopelijk gaat pa daar ook rijden. Maar dat zal wel niet.
John Raven schreef:HJD schreef:Volgens wat ik gelezen heb is dit de Impreza S12 die Petter Solberg in Noorwegen nog heeft gebruikt dit jaar, maar mijn deens is niet zo goed haha. Volgens de kalender op hun site is de Tank S de eerste wedstrijd, dus hopelijk gaat pa daar ook rijden. Maar dat zal wel niet.
Allereerst: Karl-Age is niet eens familie van Christian!
Jensen is daar net zo'n normale achternaam als Jansen dat hier is.
Christian komt in Emmeloord aan de start, Karl-Age niet...
HJD schreef:John Raven schreef:HJD schreef:Volgens wat ik gelezen heb is dit de Impreza S12 die Petter Solberg in Noorwegen nog heeft gebruikt dit jaar, maar mijn deens is niet zo goed haha. Volgens de kalender op hun site is de Tank S de eerste wedstrijd, dus hopelijk gaat pa daar ook rijden. Maar dat zal wel niet.
Allereerst: Karl-Age is niet eens familie van Christian!
Jensen is daar net zo'n normale achternaam als Jansen dat hier is.
Christian komt in Emmeloord aan de start, Karl-Age niet...
Ow ok. Mijn fout, maar is wel hetzelfde team dacht ik toch? Heb in een andere post volgens mij ook een vraagteken erachter staan of het familie was. Was een aanname van me, aangezien ze in hetzelfde team zitten en dezelfde achternaam hebben. Nu is het een stuk duidelijker
HJD schreef:Christian Jensen heeft een Impreza N12b aangeschaft, waarmee hij dit jaar gaat rijden.
En zijn pa (?), Karl Aage Jensen, heeft een Impreza WRC S12 gekocht. Hiermee gaat hij het duits kampioenschap rijden, en wat WK wedstrijden. Normaal reed hij hier ook nog de GTR, maarja die gaat niet door...
johanschop schreef:wie gaan er eigenlijk allemaal naar de perspresentatie van TankS rally
7maart a.s.?
groeten johan
Je hebt het verkeerd begrepen Casperspookie schreef:HJD schreef:Christian Jensen heeft een Impreza N12b aangeschaft, waarmee hij dit jaar gaat rijden.
En zijn pa (?), Karl Aage Jensen, heeft een Impreza WRC S12 gekocht. Hiermee gaat hij het duits kampioenschap rijden, en wat WK wedstrijden. Normaal reed hij hier ook nog de GTR, maarja die gaat niet door...
duits kampioenschap? Is t niet dat wevers weer naar nederland komt omdat ze in Duitsland niet meer met WRC's mogen rijden? of ik heb t verkeerd begrepen?
Henkie H. schreef:Je hebt het verkeerd begrepen Casperspookie schreef:HJD schreef:Christian Jensen heeft een Impreza N12b aangeschaft, waarmee hij dit jaar gaat rijden.
duits kampioenschap? Is t niet dat wevers weer naar nederland komt omdat ze in Duitsland niet meer met WRC's mogen rijden? of ik heb t verkeerd begrepen?
nkroeze schreef:Klopt helemaal John, was toch op de laatste proef zelfs dat hij hem in een sloot neerlegde? Terwijl hij aardig wat voorsprong had?
spookie schreef:Henkie H. schreef:Je hebt het verkeerd begrepen Casperspookie schreef:HJD schreef:Christian Jensen heeft een Impreza N12b aangeschaft, waarmee hij dit jaar gaat rijden.
hoe zit dat dan wel?
John Raven schreef:nkroeze schreef:Klopt helemaal John, was toch op de laatste proef zelfs dat hij hem in een sloot neerlegde? Terwijl hij aardig wat voorsprong had?
Yep...
En wij stoppen om hem te helpen en daardoor de overwinning weggooiende...
johanschop schreef:John Raven schreef:nkroeze schreef:Klopt helemaal John, was toch op de laatste proef zelfs dat hij hem in een sloot neerlegde? Terwijl hij aardig wat voorsprong had?
Yep...
En wij stoppen om hem te helpen en daardoor de overwinning weggooiende...
De gezondheid en een mensenleven gaan voor een overwinning.
Dus erg goed dat jullie gestopt zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten