Zonde, want op dat moment hadden we met de 3e plek 205 Cup veel punten kunnen pakken
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ton Van Spanje schreef:Zowel deelnemers als bezoekers dus. Welke gevolgen kan dat, uitslagtechnisch, nog hebben voor de deelnemers?
Holkers schreef:Ton Van Spanje schreef:Zowel deelnemers als bezoekers dus. Welke gevolgen kan dat, uitslagtechnisch, nog hebben voor de deelnemers?
Meende dat ze 225,= euro boete van de organisatie bovenop de politie boete krijgen.
Turboboost schreef:Positief:
- Dat er daadwerkelijk overal toegangscontrole's waren, zodat een ieder inderdaad betaald.
- De voorrijder in de bmw.![]()
- Vriendelijke bewoners.
- Mooi specktakel van de vele rijders.
ExTaxi schreef:DEEF balen man, ik vond jullie op Vosdonk opvallend hard gaan.
En over die flitsers, ik zag er 1 op de weg van Klein Zundert naar Roosendaal en heb 'm meteen gemeld bij Flitsservice. Vergeet dat niet!! Zie je bij de rally een flitser, meld 'm dan zodat de mensen die de moeite nemen om via GPRS even te checken voor flitsers ze ook weten te staan.
Die flitser die wij zagen stond echt verdekt opgesteld........denk dat 90% geflitst werd.
Holkers schreef:Ton Van Spanje schreef:Zowel deelnemers als bezoekers dus. Welke gevolgen kan dat, uitslagtechnisch, nog hebben voor de deelnemers?
Meende dat ze 225,= euro boete van de organisatie bovenop de politie boete krijgen.
mmrizio schreef:
Tsja, is dit de toekomst van de rallysport? Als toeschouwer hoop ik van niet, het kost een stuk meer en je krijgt hetzelfde. Wat de rijders en teams er van vinden weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat de sponsors ook niet blij zijn. Ze bereiken een veel kleiner publiek. Blijft rallysport op deze wijze nog wel de autosport voor het grote publiek?
Verder:
De publieksinfo bestond uit 1 boekje. Het zag er er leuk uit, als een 'Driver Magazine'- de opvolger van RallyXS. Geen petje, ander tijdschrift of tasje. En het boekje had 0,0 inhoud, alleen advertenties en wat persberichten die al waren betaald door de teams. De enige inhoudelijke info, naast de kaart, was de tabel met tijden. Juist ja, die had dus achter op de toegangskaart (iig. de weekendkaart) moeten staan, net als bij de marshalls. Hadden ze meteen ook die omhangpasjes kunnen nemen, zodat je 'm ook weer gemakkelijk terug kunt vinden. Moet toch kunnen voor 35 Euro?
Maurice
kraats schreef:Na de vorige editie van de BHV ExpoGroep rally was ik ronduit negatief op dit forum over de organisatie van deze rally. In het “schijnbaar verhaal” van een toenmalige posting heb ik toen alle ellende van dat weekeinde geprobeerd onder woorden te brengen. Dat lukte, ook zoals ik het nu nog lees. Want het was, vanuit ons oogpunt, 1 groot drama.
But life goes on….
Want we zijn nu een jaar verder, en wanneer je vind, dat je een negatieve posting naar eer en geweten kunt c.q moet posten, vind ik dat je dat ook moet doen wanneer een organisatie zich weet te veranderen in positieve zin.
Vorig jaar ging het bij aankomst bij het serviceterrein al helemaal mis, terwijl we dit jaar hartelijk werden ontvangen. Er werden handen geschud en alles ging gewoon zoals dat hoort te gaan. Kortom; wederzijdse vriendelijkheid alom. Erg prettig, ook wanneer er blijkt dat er wat menselijke foutjes zijn gemaakt wordt dat gezamenlijk opgelost, en kunnen we er allemaal om lachen. Zo begon de rally waar ik tegenop zag, echt leuk. Het leek wel of we met onze hobby bezig waren…
Mooi service terrein daar bij het RBC stadion, goede toilet voorziening en dergelijke.
En zo ging het eigenlijk de hele rally door, zo bekrompen als het vorig jaar soms ging, was het nu allemaal een stuk gemoedelijker en was iedereen een stuk vriendelijker voor elkaar. Na een foutje van onze kant, dat de organisatie oploste, zijn we van start gegaan en verliep alles op rolletjes.
Ook de weergoden deden een duit in het zakje wat ook zijn positieve bijdrage had. Onder andere bij de verplaatsing van de service naar het BHV terrein dat wel weer zonder routekaart of routeboek moest gebeuren. Daar zagen we overigens nog een Evo deelnemer van de weg gehaald worden door een motoragent, wat ook weer goed afliep door een mazzeltje.Daar aangekomen waren de service plaatsen niet al te ruim maar door het al redelijke aantal uitvallers konden we ook daar met wat overleg lekker ruim ons werk doen.
Al later op de avond kregen we het bericht van een andere deelnemer dat “onze” rallyauto in een sloot lag maar dat er voldoende publiek was om te helpen. Wij hoopten dat ze dat dan ook zouden doen. En ja hoor, met een mooi beetje rijdbare schade konden we echt aan de bak want er waren nogal wat zaken onbruikbaar na het uitstapje. Dat geklaard vertrok ons troetelkind, weer voorzien van de inzittenden, voor de volgende boucle, … Maar ook daar lopen sloten langs de weg, waarvan er 1 de auto met open armen ontving… Nu was het toch echt einde oefening, een kromme voorwielophanging en redelijk wat blikschade was doorrijden niet meer te doen, als je al uit de sloot zou kunnen komen.
Helaas was het resultaat dus niet geweldig maar kon ik, met de vorige editie in mijn achterhoofd, toch met een redelijk gevoel huiswaarts keren.
Ik wil de organisatie dan ook feliciteren met de grote stap die zij in positieve zin, voorwaarts hebben gemaakt. Ik wil ook alle officials die hieraan hebben bijgedragen bedanken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten