Maarre nee, Limburg en sneeuw kan ik me niet herinneren...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Leôn schreef:Uh Ton.......dat scheelt toch wel bijna een decennia
![]()
Leôn schreef:Als het beoogde scenario doorgaat dan zitten we volgende week maandag/dinsdag in de winter.. Ik ben wel benieuwd of de sprint doorgaat indien er sneeuw ligt de 19e....Ik kan me nog wel een Amsterdam sprint herinneren dat de laatste 2 proeven geannuleerd werden omdat het te hard regende, en dat was te gevaarlijk...(dat was het natuurlijk niet maar wèl als je willens en wetens op slicks start terwijl de regen er aan komt)
Ton Van Spanje schreef:Michel
dat was toch de <kuch> bekende sprint?
tja zandvoort am snee is niet veel anders dan ergens anders in de sneeuw hoorerikjan schreef:op de Ring heeft men toch ook wel eens een evenement in de sneeuw georganiseerd ?
lijkt me een ultime belevenis, om Zandvoort aan Zee in de Sneeuw mee te maken !!
Ik dacht dat we het over een rally hadden, en dat er maar een stukje circuit in zitRoy S. schreef:we hebben nu 1 groot voordeel of eigenlijk 2
1 = grindbakken/vangrails
2= publiek niet direct langs rijbaan
dus dat zou hopelijk betekenen..........
briljant schreef:Ik dacht dat we het over een rally hadden, en dat er maar een stukje circuit in zitRoy S. schreef:we hebben nu 1 groot voordeel of eigenlijk 2
1 = grindbakken/vangrails
2= publiek niet direct langs rijbaan
dus dat zou hopelijk betekenen..........
michel uit berg schreef:Leôn schreef:Uh Ton.......dat scheelt toch wel bijna een decennia
![]()
ik wel![]()
maar ik was nog iets te jong...
erikjan schreef:op de Ring heeft men toch ook wel eens een evenement in de sneeuw georganiseerd ?
lijkt me een ultime belevenis, om Zandvoort aan Zee in de Sneeuw mee te maken !!
mantaboy schreef:erikjan schreef:op de Ring heeft men toch ook wel eens een evenement in de sneeuw georganiseerd ?
Voor quad's en ooit eens door Porsche maar toen mocht je zelf niet rijden. Toen zat er wel een voormalig wk kampioen rally achter het stuur. Spektakel gaf dat wel, zeker bij de bekende plaatsen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten