Twente Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Niels van de Poll » wo nov 23, 2005 7:58

erikjan schreef:
DEEF schreef:Waarom rept niemand een woord over Jeroen Laarhuis (was ooit erg rap met een Ibiza kitcar). Hij zet toch errug leuke tijden neer in een errug leuke bolderkar overigens. Moet ie vaker doen.

Dave

nu je 't toch over een Ibiza Kitcar hebt...

de auto waarmee Abbring reed in de Twente Rally staat nu te koop op de welbekende verkoopsite...

dus volgend jaar geen Ibiza voor Abbring ?

Zag hem ook te koop staan, ik vind dat erg jammer, leek mij wel mooi Abbring een vol seizoen in een ibiza kitcar :(
Niels van de Poll

Berichtdoor erikjan » wo nov 23, 2005 10:02

DEEF schreef:Waarom rept niemand een woord over Jeroen Laarhuis (was ooit erg rap met een Ibiza kitcar). Hij zet toch errug leuke tijden neer in een errug leuke bolderkar overigens. Moet ie vaker doen.

Dave

toch wel jammer dat Jeroen L. de laatste 2 jaar alleen in Hengelo reed;

persoonlijk kon mij de Ibiza van 2004 meer bekoren dan de Soep van 2005.

maar ja, het zal wel een kwestie van beschikbare tijd & budget zijn...
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Pierre Brouwer » wo nov 23, 2005 15:48

erikjan schreef:

Dave

toch wel jammer dat Jeroen L. de laatste 2 jaar alleen in Hengelo reed;

persoonlijk kon mij de Ibiza van 2004 meer bekoren dan de Soep van 2005.

maar ja, het zal wel een kwestie van beschikbare tijd & budget zijn...

Jeroen is in het seizoen 2004 wel in meerdere rally`s gestart met de Volvo 740 (VOCH). Hij viel alleen vaak uit met technische problemen dat jaar. In zijn thuisrally (Euregio) heeft hij de Ibiza Kitkar gehuurd.
Afgelopen jaar had hij te weinig tijd om te rijden ivm werk en het pappa worden.
Pierre Brouwer

Berichtdoor Rallyfanaat » wo nov 23, 2005 17:39

Fotos staan op mn site
www.rallyfanaat.nl
Rallyfanaat

Berichtdoor choco » wo nov 30, 2005 23:05

Die lantaarnpaal werd omgereden door de gele Micra......er was een marshall erg content mee want hij had een weddenschap lopen met een collega voor een krat pils dat ie om zou gaan....
Gelukkig raakte niemand gewond....was wel een leuk gezicht...
Ik heb onderstaande foto gemaakt een paar tellen nadat het was gebeurd, de auto ging te snel de bocht uit en kreeg last van onderstuur...

Afbeelding

Groetjes

Harry

Maarten schreef:Wie heeft trouwens die lantaarnpaal uit de grond weten te rijden op de industrieterreinproef?
[/img]
choco

Berichtdoor HJD » do dec 01, 2005 13:14

choco schreef:Die lantaarnpaal werd omgereden door de gele Micra......er was een marshall erg content mee want hij had een weddenschap lopen met een collega voor een krat pils dat ie om zou gaan....
Ik heb onderstaande foto gemaakt een paar tellen nadat het was gebeurd, de auto ging te snel de bocht uit en kreeg last van onderstuur...

{Plaatje}

Groetjes

Harry

Maarten schreef:Wie heeft trouwens die lantaarnpaal uit de grond weten te rijden op de industrieterreinproef?
[/img]

Vandaar dat de bumper eraf lag. Waarschijnlijk was dit één van de eerste proeven?

Ik zag deze Micra op proef 2 namelijk langskomen zonder voorbumper. De achterbumper had hij bijna ook niet meer, want op proef 2 werd deze aangetikt door één van de snelle Engelse 205's.
HJD

Berichtdoor choco » do dec 01, 2005 13:22

Klopt!! Het was volgens mij de derde keer dat ze over het industrie terrein gingen tijdens KP1... De bumper was aan flarden en werd aan de kant gegooid door de marshalls.....ik meende dat een rallyauto deze altijd verplicht mee moest nemen...??

Vorig jaar ging op dat zelfde punt een Opel Astra flink onderuit...180graden dwars de struiken in.... Nu zijn die struiken daar niet meer..

Groetjes

Harry

HJD schreef:
choco schreef:Die lantaarnpaal werd omgereden door de gele Micra......er was een marshall erg content mee want hij had een weddenschap lopen met een collega voor een krat pils dat ie om zou gaan....

{Plaatje}

Groetjes

Harry

[/img]

Vandaar dat de bumper eraf lag. Waarschijnlijk was dit één van de eerste proeven?

Ik zag deze Micra op proef 2 namelijk langskomen zonder voorbumper. De achterbumper had hij bijna ook niet meer, want op proef 2 werd deze aangetikt door één van de snelle Engelse 205's.
choco

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden