Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Turboboost » ma aug 29, 2005 21:33

Mocht je dat nu wel vertellen Jouter? Als het mocht ga ik mee foto's maken trouwens, weet alleen nog niet wanneer die avond is, en of Wevers komt.

Maar die 205 van jou is ook goed, of wordt het iets anders

Waarom niet? het is een besloten bijeenkomst, en heb onze opperchef :twisted: :wink: zelf op het idee gebracht en in contact gebracht met Erik. maar is dus afwachten of ze kunnen komen. druk, druk, natuurlijk. :wink:
Turboboost

Berichtdoor StevenK » ma aug 29, 2005 22:10

Subaru Rullezzz!!! schreef:
StevenK schreef:
erikjan schreef:mijn favoriet: rundkursjes !!!

Nou, op landelijke proeven vind ik er anders geen zak aan :(

Het enige mooie vind ik eraan dat je de auto's vaker voorbij ziet komen.

En steven, wil je heermee zeggen dat je de Luttenberg geen zak aan vindt? :roll:

Nee, ik vind het op zich een heel mooie proef, maar een rondkoers zorgt altijd voor allerlei wedstrijdtechnische problemen en waar je op een industrieterrein over het algemeen goed de ruimte hebt om in te halen, ligt dat op donkere landelijke proeven een beetje anders.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor stefan » di aug 30, 2005 7:30

ik ben benieuwd wanneer RR weer op de buis te zien is. Zijn ze maar 1 of 2 weken voor de GTR...... :cry:

groet Stefan 8)
stefan

Berichtdoor Pierre Brouwer » di aug 30, 2005 8:13

stefan schreef:ik ben benieuwd wanneer RR weer op de buis te zien is. Zijn ze maar 1 of 2 weken voor de GTR...... :cry:

groet Stefan 8)

11 September is de eerste aflevering weer op RTL7 , daarin een voorbeschouwing op de GTR.
Pierre Brouwer

Berichtdoor gertveurink » di aug 30, 2005 17:27

deelnemerslijst is verder uitgebreid nu staan deze mensen er ook bij:

79 29-aug D. Garvelink Dirk Garvelink John Verschuuren NL/NL Mitsubishi Lancer Evo 7 N-4
80 29-aug Account Software Michel van Westing Wim van Eijk NL/NL Nissan Micra Kitcar A-5
81 29-aug Account Software Roland Nap Gerrit Mollink NL/NL Nissan Micra A-5
82 29-aug E. Abbring Edwin Abbring Martin de Groot NL/NL Toyota Celica GT-Four A-8
83 29-aug H. Spaan Hans Rijks Harrie Spaan NL/NL Opel Corsa H-10
84 29-aug ATM Rallyteam Roy van Stiphout Mickeal van Stiphout NL/NL Chevrolet Kalos A-5
85 29-aug Maas reclame & Design G.J. Oldhof M. Hemel NL/NL Opel Ascona A YR-15
86 29-aug W. Ruiter Wolbertie Ruiter Marc van Dijk NL/NL Peugeot 205 1.9 Gti N-3
87 29-aug W. Wermink Wim Wermink t.b.a. NL/NL Opel Ascona YR-15
gertveurink

Berichtdoor Erik » wo aug 31, 2005 20:04

De grootste "nieuwe naam" tot nu toe...

MELVYN EVANS SUBURU IMPREZA WRC S7

...staat helaas niet meer op de lijst van inschrijvingen..

31 Demain Jensen Hester van Ovost Kalos
32 Gerhard Henneky Jacco de Kluijver Lancer Evo 8
33
34 Ewout Barents Bart Voermans 205 1.3 Rallye
35 Erik Wevers Filip Goddé Corolla WRC
Erik

Berichtdoor David Westenbrink » do sep 01, 2005 12:09

Even iets anders

Las net een stuk op 'achterhetlint' dat de SASON het commerciële en publicitaire gebeuren ron de Golden Tulip Rally uit handen heeft gegeven. Dit zie ik eigenlijk als een grote stap in de goede richting.

Zou eigenlijk overal moeten gebeuren.

Nu maar hopen dat de door deze professionele partij gemaakte winsten ook ten goede komen aan de sport.
David Westenbrink

Berichtdoor Wolter » do sep 01, 2005 12:17

David Westenbrink schreef:Even iets anders

Las net een stuk op 'achterhetlint' dat de SASON het commerciële en publicitaire gebeuren ron de Golden Tulip Rally uit handen heeft gegeven. Dit zie ik eigenlijk als een grote stap in de goede richting.

Zou eigenlijk overal moeten gebeuren.

Nu maar hopen dat de door deze professionele partij gemaakte winsten ook ten goede komen aan de sport.

Toen ik het las was ik ook positief onder de indruk. Niet alles zal leuk en mooi zijn de eerste keer, maar het is een stap in de goede richting om het gehele karakter van een rally grootser te maken.
Wolter

Berichtdoor StevenK » do sep 01, 2005 12:31

David Westenbrink schreef:Even iets anders

Mijn eerste ervaring was iig niet positief. Ze zijn acquisitie gaan plegen zonder te kijen of die bedrijven misschien al in de rallysport actief zijn, met als gevolg dat ze ook sponsoren van teams benaderd hebben en dat vind ik niet getuigen van een professionele aanpak.

En de verklaring: 'ja, wij weten ook niet zoveel van de rallysport'. Ik heb altijd geleerd dat wanneer je iets wil je verkopen, je begint met iets van een marktverkenning ?

Maar op zich juich ik het van harte toe: laat de organisatie de wedstrijd organiseren en iemand anders alles er omheen. Ging volgens mij in Barneveld toch ook heel aardig ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor gschutten » do sep 01, 2005 14:15

Update rond de deelnemers: Rico van der Pol met zijn Audi Quattro, Paul Rabbering (3fm DJ) navigerend bij Eric Bolhaar in de Kalos en Marco Carper in een Citroën C2 1600. En nog een Deense deelnemer in een Peugeot 106 Rallye. Het ziet er naar uit lekker spectaculair te worden met al dat groep Y/H geweld. YEAH!!! :D

groetn uut Heldern

Gertjan
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor WILS SPORT » do sep 01, 2005 17:15

Is het wel zaak te blijven wachten tot de groep Y's langskomen!!
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor n'Troos » do sep 01, 2005 17:19

rijders uit ierland erbij paddy white, cahal athurs
gaat de goeie kant op
n'Troos

Berichtdoor Niels2 » do sep 01, 2005 17:53

Met alle respect hoor, maar van Paddy White kan je toch moeilijk warm worden. Arthurs is zeker wel een aanwinst, ben benieuwd of hij het nu helemaal vol houdt en hoe dicht hij dan bij Wevers zit.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor rallyboy » do sep 01, 2005 18:06

n'Troos schreef:rijders uit ierland erbij paddy white, cahal athurs
gaat de goeie kant op

De auto's van Paddy White zijn altijd zeer recent van bouwjaar, dus mooi om op het servicepark te bekijken. Alleen om de auto rijdend te zien is minder leuk. denk dat een snelle N3 hem nog wegrijd!!!

Arthurs is altijd snel, denk dat hij dit jaar wel voor een podiumplaats kan gaan,na een paar jaar ervaring op te hebben gedaan.

Zie Theo v/d Berg ook staan in een evo7 A8 (niet meer met de Impreza WRC) zou Boers................................................................!
rallyboy

Berichtdoor Wolter » do sep 01, 2005 19:03

rallyboy schreef:Zie Theo v/d Berg ook staan in een evo7 A8 (niet meer met de Impreza WRC) zou Boers................................................................!

Dat gespeculeer altijd! :lol: (ok, dit mag al wel gezien gaan worden als hard bewijs :wink:)
Al met al nu 5 WRC's op de lijst. Mag je niet klagen denk ik zo.
Iemand nog iets gehoord uit het kamp van Tsjoen?
Wolter

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden