Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
wimo schreef:Johan en Rianne Foederer zijn uitgevallen op KP2 Boldershoek.
Na de jump die iets te enthousiast genomen werd een betonnen paaltje geraakt en wiel afgebroken.
Roland Vlietstra en John van de Ven, mechanische pech, nog niet precies bekend wat
Faron van Lieshout, mechanische pech, iets met oliekering, auto verloor al zijn olie
Jan schreef:Compilatie eindelijk op de site, heefrt even geduurt maar ik kwam 0.3 MB tekortGelukkig allemaal opgelost, dus allemaal even kijken
![]()
Veel plezier...
Wout de Klerk schreef:Jan schreef:Compilatie eindelijk op de site, heefrt even geduurt maar ik kwam 0.3 MB tekortGelukkig allemaal opgelost, dus allemaal even kijken
![]()
Veel plezier...
Bij mij doet hij het niet, ik krijg alleen een klein gekleurd blokje links boven, Wout.
Jan schreef:Compilatie eindelijk op de site, heefrt even geduurt maar ik kwam 0.3 MB tekortGelukkig allemaal opgelost, dus allemaal even kijken
![]()
Veel plezier...
Wout de Klerk schreef:Jan schreef:Compilatie eindelijk op de site, heefrt even geduurt maar ik kwam 0.3 MB tekortGelukkig allemaal opgelost, dus allemaal even kijken
![]()
Veel plezier...
Bij mij doet hij het niet, ik krijg alleen een klein gekleurd blokje links boven, Wout.
Jan schreef:Wout de Klerk schreef:Jan schreef:Compilatie eindelijk op de site, heefrt even geduurt maar ik kwam 0.3 MB tekortGelukkig allemaal opgelost, dus allemaal even kijken
![]()
Veel plezier...
Lukt het nog steeds niet Wout?
Kan anders even kijken of ik hem op een andere manier naar je toe kan sturen...
DEEF schreef:Waarom rept niemand een woord over Jeroen Laarhuis (was ooit erg rap met een Ibiza kitcar). Hij zet toch errug leuke tijden neer in een errug leuke bolderkar overigens. Moet ie vaker doen.
Dave
erikjan schreef:DEEF schreef:Waarom rept niemand een woord over Jeroen Laarhuis (was ooit erg rap met een Ibiza kitcar). Hij zet toch errug leuke tijden neer in een errug leuke bolderkar overigens. Moet ie vaker doen.
Dave
nu je 't toch over een Ibiza Kitcar hebt...
de auto waarmee Abbring reed in de Twente Rally staat nu te koop op de welbekende verkoopsite...
dus volgend jaar geen Ibiza voor Abbring ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten