Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mitsufan3 schreef:Ik vind dat er wel erg veel blunders worden gemaakt wat betreft de bandenkeuze. Als je nu nog met supersofts rijdt...
brekmans schreef:mitsufan3 schreef:Ik vind dat er wel erg veel blunders worden gemaakt wat betreft de bandenkeuze. Als je nu nog met supersofts rijdt...
Dan moeten ze de volgende keer maar eens bij jou ten rade gaan over de bandenkeuze.
mitsufan3 schreef:brekmans schreef:mitsufan3 schreef:Ik vind dat er wel erg veel blunders worden gemaakt wat betreft de bandenkeuze. Als je nu nog met supersofts rijdt...
Dan moeten ze de volgende keer maar eens bij jou ten rade gaan over de bandenkeuze.
Citroën, die heeft het goed voor elkaar wat dat betreft. Je weet best dat Ford daar zich veel beter in moet verdiepen.
rallydre schreef:Kev heeft te zachte banden gekozen en is een fractie langzamer dan PG Andersson en Craig Breen. Dat terwijl Breen op harde banden stond.
rallydre schreef:Kev heeft te zachte banden gekozen en is een fractie langzamer dan PG Andersson en Craig Breen. Dat terwijl Breen op harde banden stond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten