Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Domier schreef:Dat weet ik! Maar PUBLIEK heeft over het algemeen weinig belang bij het doorspitten van een bijzonder reglement.
Voorbeeld: Bij de Amsterdam RallySprint van vorig jaar staat een kaartje en daar onder staat:Start van het evenement vindt plaats op het Start/Finish podium aan de Gyroscoopweg te Amsterdam Westpoort om ca. 11.30 uur.
Finish 1e equipe ca. 17:00 uur
Dezelfde organisatie die nu ook de CSR organiseert dus waarom kan het daar wel en niet hier...
Sevius schreef:Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Ik hoop dat het gewoon doorgaat maar ik begin steeds meer te twijfelen...
Sjeik1981 schreef:ik ben ook benieuwd, heb er namelijk wel zin, lijkt me opzich een uniek evenement.
edit: is het een idee om een soort van driftcup, ala BMW 320I dwarsliggersbokaal, uit te schrijven. Kan me voorstellen dat je op een breed circuit makkelijk een kontje dwars kan krijgen en mooi dwars de bochten ed kan nemen.
Denk dat je gegarandeerd spectakel hebt. Zal wel een deel zijn wat totaal niet met de overwinning bezig is of klassement en gewoon lol wil.
Wij publiek in ieder geval wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten