Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:Van Eldik rijdt toch wel ontzettend regelmatig hoor.
Kwestie van hooguit paar seconden en soms exact dezelfde tijden op de zelfde KP's.
Is wel een teken dat het niet alleen de auto is, maar toch zeker de combinatie!
SubaruMen schreef:leor888 schreef:Van Eldik rijdt toch wel ontzettend regelmatig hoor.
Kwestie van hooguit paar seconden en soms exact dezelfde tijden op de zelfde KP's.
Jaa maar zonder die S12 heeft Mark ook niet kunnen doen wat ie nou aant doen is
V.D.G Rally team schreef:SubaruMen schreef:leor888 schreef:Van Eldik rijdt toch wel ontzettend regelmatig hoor.
Het is en blijft de mensen met het meeste geld of goede sponsors kunnen zulke auto's kopen en rijden. Kijk maar naar kuipers jaren geleden met een fiatje gereden nu met groot buget een dikke auto..
Rijders met een dikke auto krijgen ook de meeste aandacht van de pers.
leor888 schreef:V.D.G Rally team schreef:SubaruMen schreef:leor888 schreef:Van Eldik rijdt toch wel ontzettend regelmatig hoor.
Het is en blijft de mensen met het meeste geld of goede sponsors kunnen zulke auto's kopen en rijden. Kijk maar naar kuipers jaren geleden met een fiatje gereden nu met groot buget een dikke auto..
Rijders met een dikke auto krijgen ook de meeste aandacht van de pers.
Peter, zal best, maar met alleen geld win je niet.
Kuipers rijdt zo ontzettend wisselvallig. Dat kan haast niet aan de auto liggen en dus moet je het zelf doen. Of zorgen dat de mensen die beter zijn niet mee doen.
Van Eerd moest destijds toch ook eerst Wevers naar Duitsland sturen
ray schreef:ik had mijn twijfels toen van eldik.de s12 kocht ,maar hij leert knap bij,ben vroeger heel veel met rocco theunissen opgetrokken en die heb ik ook zien groeien.Tos allen jammer dat er niemand met gelijkwaardig materiaal aan de start staat.daarom ben ik vandaag thuis gebleven.
Heb wel veel gehoord maar of het ook waar is..Van Eerd in BHV met s10 van van eldik,van Merksetijn sr heeft toch toestemming van M-sport om te starten in BHV.Peter B. in Deutschland met een WRC.Snijers is aan het testen met Corolla S2000 van RED voor Ieper.
mantaboy schreef:Rallyfanaat schreef:Van Eerd in een S10 in de BHV? Welke rally is dat?
dat is de oude rally van achtmaal rondom roosendaal
Dus dat is vorig jaar gebeurt? Jammer, heb ik toen wat gemist...![]()
Patmeister schreef:Boers/van Hoof zelfde eindtijd ??
van Hoof dan tweede d.m.v. snellere tijd op Kp1 dan Boers.
Patmeister schreef:Boers/van Hoof zelfde eindtijd ??
van Hoof dan tweede d.m.v. snellere tijd op Kp1 dan Boers.
ELE site schreef:De spannende strijd tussen Boers en van Hoof die de gehele dag met elkaar in de clinch lagen bereikte na de laatste proef haar hoogtepunt toen bleek dat beide rijders exact dezelfde eindtijd hadden behaald. De regel die dan in werking treedt is dat degene die het snelst van de twee was op de eerste proef, boven de ander eindigt. Op de eerste proef hadden de twee echter ook dezelfde tijd gereden en op de tweede proef ook. Omdat Dirk Boers op de derde proef vijf seconden sneller was geweest dan van Hoof mocht de man uit Den Ham als tweede het finishpodium betreden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast