[BK] 36st Sezoens rally Bocholt 18 en 19 Mei 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor GérardWRM » za mei 19, 2012 11:31

verschrikkelijk ,,,,,, :(
GérardWRM

Berichtdoor Nbakker » za mei 19, 2012 11:38

En volledige neutralisatie, alles is stilgelegd en afgelast....

Triest nieuws dat de rallywereld weer een slachtoffer betreurt
Nbakker

Berichtdoor Leôn » za mei 19, 2012 11:56

Nbakker schreef:En volledige neutralisatie, alles is stilgelegd en afgelast....

Triest nieuws dat de rallywereld weer een slachtoffer betreurt

En blijkbaar een 2e :cry:

http://www.demorgen.be/dm/nl/1004/Auto- ... holt.dhtml
Leôn

Berichtdoor vectrapascal » za mei 19, 2012 12:06

Volgens het tv nieuws van België alle 2 overleden .
vectrapascal

Berichtdoor Kempjes Autosport » za mei 19, 2012 12:19

Terrible. Een black day for the rallysport !
Kempjes Autosport

Berichtdoor Nl Fotografie » za mei 19, 2012 12:25

ORGANISATION DECIDES TO CANCEL THE EVENT
Fatal accident on the second stage

An unfortunate accident on SS2 this morning has claimed the life of the driver and co-driver of car number 82, Roel Vrolix (40) and Stef Winters (43). The Mitsubishi Evo X of the local team participating to the Criterium event left the road at very high speed hitting a tree. Although the car caught fire, both driver and co-driver could rapidly be freed from the wreckage by the emergency teams and were airlifted to the hospital. The impact unfortunately was so severe that both passed away during the transfer to the hospital.

The organisation has decided to stop the event. Our thoughts are with the families of both men.

-—-
Heel veel sterkte voor de nabestaande.
---
Niels van der Laan
http://www.nlfotografie.nl

Afbeelding
Nl Fotografie

Berichtdoor rallyworldwide » za mei 19, 2012 13:37

Ben net terug uit Bocholt. Bij aankomst bij proef 6 was tot mijn verbazing de marshalpost verlaten en waren er geen linten meer. Dus naar de radio geluisterd(niks gehoord). Daarna kwam er dan toch een marshal die ons het vreselijke nieuws vertelde dat 2 rijders waren overleden. Einde Sezoensrally.

Veel sterkte aan de families van Stef en Roel!
rallyworldwide

Berichtdoor RobinV-Rally » za mei 19, 2012 13:50

Ik ben op weg naar huis, een update/situatieschets:

Ik was op de service na kp4 terwijl er organisatiemensen aan het rennen waren op zoek naar antwoorden, dat gaf de indruk dat er wat was. Ik kreeg later een smsje met de vraag of ik wist wat er was. Reden om eens rond te vragen. Een marshal zei duidelijk: nr 82 gecrasht en twee doden rijder en navi. Officieel nog niks bevestigd toen.
Verder gevraagd en intussen zagen we de podiumpresentator naar de top 5 rennen met de mededeling doe maar rustig aan er is iets gebeurd. Geruchten werden erger en vager, tot ik me tot hem wendde en hij vertelde wat er was gebeurd.
Kruispunt te hard, frontaal op een boom en op weg naar het ziekenhuis dus overleden.
Goed besluit van de organisatie om het te annuleren! Jongens uit de buurt, connecties met de organisatie waren goed aanwezig. Heftig!

RobinV-Rally leeft mee met de nabestaanden
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Paperclip » za mei 19, 2012 17:14

Ik ben vanochtend ook even naar de Sezoensrally geweest, KP2 en KP4 gezien, en toen ik -na een hapje eten- bij de volgende KP aan kwam, liepen de toeschouwers al balend terug naar de auto omdat de rally zou zijn afgelast. Dus toen ben ik even op de service gaan kijken, waar het op dat moment druk was, veel geroezemoes, en tegelijk ook stil. Niks motoren of gereedschappen, héél raar.
Toen riep de organisatie iedereen dus even bij elkaar, gaf een speech/uitleg over de gebeurtenissen en bevestigde dus ook de twee doden. Gevolgd door een minuut stilte.
Bah, wat een ommekeer van een dag die zó mooi had moeten worden. Lekker weer, de proeven lagen er goed bij, de deelnemers hadden er allemaal zin in, en helaas slaat dan toch het noodlot toe. Jammer voor de rally natuurlijk, maar uiteraard veel erger voor direct betrokkenen, familie en team -leden, maar ook de organisatie. Mijn medeleven! :(
Paperclip

Berichtdoor rallyfanaatje » za mei 19, 2012 17:18

Paperclip schreef:Ik ben vanochtend ook even naar de Sezoensrally geweest, KP2 en KP4 gezien, en toen ik -na een hapje eten- bij de volgende KP aan kwam, liepen de toeschouwers al balend terug naar de auto omdat de rally zou zijn afgelast. Dus toen ben ik even op de service gaan kijken, waar het op dat moment druk was, veel geroezemoes, en tegelijk ook stil. Niks motoren of gereedschappen, héél raar.
Toen riep de organisatie iedereen dus even bij elkaar, gaf een speech/uitleg over de gebeurtenissen en bevestigde dus ook de twee doden. Gevolgd door een minuut stilte.
Bah, wat een ommekeer van een dag die zó mooi had moeten worden. Lekker weer, de proeven lagen er goed bij, de deelnemers hadden er allemaal zin in, en helaas slaat dan toch het noodlot toe. Jammer voor de rally natuurlijk, maar uiteraard veel erger voor direct betrokkenen, familie en team -leden, maar ook de organisatie. Mijn medeleven! :(

Hierij ook onze steunbetuiging aan familie en organisatie en alle betrokkenen.

Staan nu ook even stil bij wat er vandaag bij rally de maures gebeurd is.
Laatst bijgewerkt door rallyfanaatje op za mei 19, 2012 17:51, in totaal 1 keer bewerkt.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor bennie2000 » za mei 19, 2012 17:50

zoek geen sensatie , maar wat is er in rally du var gebeurd, kan niks vinden?
is al erg genoeg wat er nu weer gebeurd is in sezoens, sterkte voor betrokkenen
bennie2000

Berichtdoor rallyfanaatje » za mei 19, 2012 17:52

bennie2000 schreef:zoek geen sensatie , maar wat is er in rally du var gebeurd, kan niks vinden?
is al erg genoeg wat er nu weer gebeurd is in sezoens, sterkte voor betrokkenen

was een fout in het artikel moest rally de maures wezen.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor bennie2000 » za mei 19, 2012 17:56

heb het gevonden , op telegraaf.nl , is wel te begrijpen vallen er doden , staat het er gelijk op , maar een stukje over een nederlandse rally met uitslagen ho maar, maar dit was al bekend.
bennie2000

Berichtdoor rally for ever » za mei 19, 2012 19:48

Damn, bijna thuis van super dagje Hardenberg horen we op de radio al van de crash in Frankrijk met 2 doden en veel gewonden. Vervolgens ga ik net op Rallytiming om de uitslag van de Vechtdal te bekijken, zie ik volledige neutralisatie bij de Sezoens. Dus met grote vrees op zoek hier naar de reden, die bleek dus idd dat waar ik al bang voor was.
Een zeer zwarte dag voor onze geliefde rallysport!!!!!

Heel veel sterkte aan de families en vrienden van alle slachtoffers en de beide organisaties!!!
Laatst bijgewerkt door rally for ever op za mei 19, 2012 22:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor Jan » za mei 19, 2012 20:30

Ik denk dat je de Sezoens bedoelt Erwin.
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden