Mark Nieuwenhoven schreef:Zou leuk zijn als de familie van Merksteijn meedoet! Helmen liggen met gemak al onder het stof....!
Hebben ze hele mooie vitrines voor bij vm
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Nieuwenhoven schreef:Zou leuk zijn als de familie van Merksteijn meedoet! Helmen liggen met gemak al onder het stof....!
Mark Nieuwenhoven schreef:Volgens persbericht 2x van Merksteijn en 2x Kuipers in WK Rally Zweden!! Leuke Nederlandse inbreng dacht ik zo!! Maken Wevers, ten Brinke en van Eldik het feest compleet?
Sundanceranch schreef:Jaja mensen de eerste sneeuw is hier in Ekshärad al gevallen en het heeft al 13 graden gevroren,maar er komt alweer regen aan en het gaat alweer dooien.
Maar het is nog ver tot Februari en vorig jaar hebben we een prachtige winter gehad.
Mocht je jullie echt goed het weer in de gaten willen houden kan ik je www.yr.no aan bevelen en dan de plaatsnaam bijv Hagfors invullen.
Deze is bijna tot op het uur juist met zijn voorspellingen het is een Noorse site maar zit ook Engelse pagina bij.
En misschien mogen we jullie nog ontvangen op onze prachtige ranch bekend van Ik Vertrek.
Groeten Dimitry en Anita
leor888 schreef:Sundanceranch schreef:Jaja mensen de eerste sneeuw is hier in Ekshärad al gevallen en het heeft al 13 graden gevroren,maar er komt alweer regen aan en het gaat alweer dooien.
Maar het is nog ver tot Februari en vorig jaar hebben we een prachtige winter gehad.
Mocht je jullie echt goed het weer in de gaten willen houden kan ik je www.yr.no aan bevelen en dan de plaatsnaam bijv Hagfors invullen.
Deze is bijna tot op het uur juist met zijn voorspellingen het is een Noorse site maar zit ook Engelse pagina bij.
En misschien mogen we jullie nog ontvangen op onze prachtige ranch bekend van Ik Vertrek.
Groeten Dimitry en Anita
Har ni speciella 'arrangementer' för forum deltagare?
Jag kommer att kolla er hemsida, men var 'bor er brevlåda'? är det nära till Hagfors?
leor888 schreef:Toch ook best wel prijzig, 450 kronen pp excl porto voor het mogen bekijken van snel rijdende / springende auto's op een (aantal) zelf te bepalen punten midden in de winter en daarnaast een sticker, een nekband en een heel summier kaartje...
Ik neem aan dat de pass het mogelijk maakt om detailkaartjes te krijgen bij aankomst in Karlstad.
Wim Salabim schreef:leor888 schreef:Toch ook best wel prijzig, 450 kronen pp excl porto voor het mogen bekijken van snel rijdende / springende auto's op een (aantal) zelf te bepalen punten midden in de winter en daarnaast een sticker, een nekband en een heel summier kaartje...
Ik neem aan dat de pass het mogelijk maakt om detailkaartjes te krijgen bij aankomst in Karlstad.
450 Zweedse kronen = 43,0363579 euro's
Zo te horen ben je nog nooit bij de WK rally in Wales geweest...
...of de Exotic Green Rally![]()
Zo duur vind ik het niet hoor.
Is wel 4 dagen rally.
Komt op 10,759089475 euro's per dag uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast