WRC Rally Sweden 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » zo nov 15, 2009 21:30

Mark Nieuwenhoven schreef:Zou leuk zijn als de familie van Merksteijn meedoet! Helmen liggen met gemak al onder het stof.... :wink: !

Hebben ze hele mooie vitrines voor bij vm
TWENGELTJE

Berichtdoor Mark Nieuwenhoven » di nov 24, 2009 22:07

Volgens persbericht 2x van Merksteijn en 2x Kuipers in WK Rally Zweden!! Leuke Nederlandse inbreng dacht ik zo!! Maken Wevers, ten Brinke en van Eldik het feest compleet :P ?
Mark Nieuwenhoven

Berichtdoor GérardWRM » wo nov 25, 2009 8:09

Mark Nieuwenhoven schreef:Volgens persbericht 2x van Merksteijn en 2x Kuipers in WK Rally Zweden!! Leuke Nederlandse inbreng dacht ik zo!! Maken Wevers, ten Brinke en van Eldik het feest compleet :P ?

zei ik toch al op 12 Nov,,, :)

komt nog een vijfde Focus bij ,,,,, :)
GérardWRM

Berichtdoor Mark Nieuwenhoven » wo nov 25, 2009 10:38

Jah erg leuk! Word prachtig in Zweden, nu hopen op zoveel mogelijk sneeuw :lol: !! Voor de mensen die gaan, er staat al een Rally Guide op internet, veel handige informatie over de rally:

http://www.rallysweden.com/wrc/doc/Rall ... 202010.pdf
Mark Nieuwenhoven

Sneeuw!!

Berichtdoor Sundanceranch » vr dec 04, 2009 23:21

Jaja mensen de eerste sneeuw is hier in Ekshärad al gevallen en het heeft al 13 graden gevroren,maar er komt alweer regen aan en het gaat alweer dooien.
Maar het is nog ver tot Februari en vorig jaar hebben we een prachtige winter gehad.

Mocht je jullie echt goed het weer in de gaten willen houden kan ik je www.yr.no aan bevelen en dan de plaatsnaam bijv Hagfors invullen.
Deze is bijna tot op het uur juist met zijn voorspellingen het is een Noorse site maar zit ook Engelse pagina bij.

En misschien mogen we jullie nog ontvangen op onze prachtige ranch bekend van Ik Vertrek.

Groeten Dimitry en Anita
Nog enkele plaatsen vrij midden in het WRC Zweedse Rallygebied.
Kijk en boek snel op www.sundanceranch.eu

Groeten uit Ekshärad
Sundanceranch

Re: Sneeuw!!

Berichtdoor leor888 » za dec 05, 2009 2:01

Sundanceranch schreef:Jaja mensen de eerste sneeuw is hier in Ekshärad al gevallen en het heeft al 13 graden gevroren,maar er komt alweer regen aan en het gaat alweer dooien.
Maar het is nog ver tot Februari en vorig jaar hebben we een prachtige winter gehad.

Mocht je jullie echt goed het weer in de gaten willen houden kan ik je www.yr.no aan bevelen en dan de plaatsnaam bijv Hagfors invullen.
Deze is bijna tot op het uur juist met zijn voorspellingen het is een Noorse site maar zit ook Engelse pagina bij.

En misschien mogen we jullie nog ontvangen op onze prachtige ranch bekend van Ik Vertrek.

Groeten Dimitry en Anita

Har ni speciella 'arrangementer' för forum deltagare?
Jag kommer att kolla er hemsida, men var 'bor er brevlåda'? är det nära till Hagfors?
leor888

Berichtdoor WILS SPORT » za dec 05, 2009 9:50

leor888 schreef:
Sundanceranch schreef:Jaja mensen de eerste sneeuw is hier in Ekshärad al gevallen en het heeft al 13 graden gevroren,maar er komt alweer regen aan en het gaat alweer dooien.

Groeten Dimitry en Anita

Jag kommer att kolla er hemsida, men var 'bor er brevlåda'? är det nära till Hagfors?

Of voor Valkenswirds volk? :wink:
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor Mark Nieuwenhoven » za dec 05, 2009 11:57

Ook de tickets zijn vanaf nu te bestellen via de site van de rally. Lekker goedkoop!!
Mark Nieuwenhoven

Berichtdoor Sundanceranch » za dec 05, 2009 19:06

Jag kommer att kolla er hemsida, men var 'bor er brevlåda'? är det nära till Hagfors?[/quote]

Onze brievenbus staat langs de weg Hagfors-Ekshärad!
Op de contactpagina van onze website staan de gps coordinaten en onderaan een link naar Googlemaps waar je ons precies kunt vinden.

Of voor Valkenswirds volk? :wink:[/quote]

Met hoeveel man zou je willen komen?
Mocht je echt info willen doet het dan even via onze mail info@sundanceranch.eu dan krijg je het snelste antwoord want ik kom hier niet elke dag.

Groeten Dimitry en Anita
Nog enkele plaatsen vrij midden in het WRC Zweedse Rallygebied.
Kijk en boek snel op www.sundanceranch.eu

Groeten uit Ekshärad
Sundanceranch

Berichtdoor Mark Nieuwenhoven » zo dec 13, 2009 12:31

Ook Marcus Grönholm aan de start in Zweden, vormt samen een team met Matthias Therman geserviced door M-Sport. Geen verkeerde toevoeging lijkt me zo :lol: !! Volgens de weersvoorspellingssites sneeuwt het elke dag in de rallyomgeving..!! Laat het maar doorsneeuwen tot en met de rally :wink: !
Mark Nieuwenhoven

Berichtdoor leor888 » ma dec 14, 2009 20:29

Winter is begonnen in Zweden, deze week meerdere dagen met sneeuwval en de vooruitzichten zijn meer dan twee weken minus graden. Dus los van de witte kerst waar iedereen het hier in Zweden over heeft (en mij niets zegt, want ik ben dan in Nederland) denk ik al een beetje voorzichtig aan een witte februari ;)

Ik geef toe, het was een schopje...)
leor888

Berichtdoor MartijnS » wo dec 16, 2009 11:13

Mooi zo ;)
Heb er zin in 8)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor leor888 » do dec 17, 2009 20:37

Zo, de beide rallypassen zijn binnen, overnachtingen zijn geregeld netals de vlucht voor een persoon vanaf düsseldorf en retour.
Alleen de autorit Södertälje - Värmland nog niet, maar die moeten we zelf doen.

'Warm welkom in de kou..' staat op het foldertje.

Toch ook best wel prijzig, 450 kronen pp excl porto voor het mogen bekijken van snel rijdende / springende auto's op een (aantal) zelf te bepalen punten midden in de winter en daarnaast een sticker, een nekband en een heel summier kaartje...
Ik neem aan dat de pass het mogelijk maakt om detailkaartjes te krijgen bij aankomst in Karlstad.

Volgens mij zit de Colin's Crest wel weer in de route.. MOOI!!!
leor888

Berichtdoor Wim Salabim » do dec 17, 2009 22:27

leor888 schreef:Toch ook best wel prijzig, 450 kronen pp excl porto voor het mogen bekijken van snel rijdende / springende auto's op een (aantal) zelf te bepalen punten midden in de winter en daarnaast een sticker, een nekband en een heel summier kaartje...
Ik neem aan dat de pass het mogelijk maakt om detailkaartjes te krijgen bij aankomst in Karlstad.

450 Zweedse kronen = 43,0363579 euro's

Zo te horen ben je nog nooit bij de WK rally in Wales geweest...

...of de Exotic Green Rally :wink:

Zo duur vind ik het niet hoor.
Is wel 4 dagen rally.
Komt op 10,759089475 euro's per dag uit.
Wim Salabim

Berichtdoor leor888 » do dec 17, 2009 22:42

Wim Salabim schreef:
leor888 schreef:Toch ook best wel prijzig, 450 kronen pp excl porto voor het mogen bekijken van snel rijdende / springende auto's op een (aantal) zelf te bepalen punten midden in de winter en daarnaast een sticker, een nekband en een heel summier kaartje...

450 Zweedse kronen = 43,0363579 euro's

Zo te horen ben je nog nooit bij de WK rally in Wales geweest...

...of de Exotic Green Rally :wink:

Zo duur vind ik het niet hoor.
Is wel 4 dagen rally.
Komt op 10,759089475 euro's per dag uit.

Wales, nee nog nooit geweest, sta je daar ook vier dagen in de kou en in de rook van allerlei vuurtjes?. Bij de EGR ben ik uiteraard wel eens geweest. Maar daar is het niet koud meen ik me te herinneren..

Ik ben waarschijnlijk een smiley vergeten...

[off topic]
Ennuh die koers van de kroon hoef je voor mij niet nog eens te noemen..
Heb daar te vaak te veel last van! Is niet altijd even prettig om inkomen in kronen en uitgaven (voor een deel) in euro's te hebben...
De rallypass komt voor mij op ongeveer 50 euro eigenlijk, maar die rekensom leg ik later nog wel eens uit. [/off topic]
leor888

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden