Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
riesjaar schreef:Mijn mening is op zaterdag op de Panzerplatte weg blijven,
het is er veel te druk en je kan de gehele dag geen
andere proeven meer bekijken als die 2.
Wij hebben er vorig jaar ik dacht 4 of 5 proeven gezien
op zaterdag
we staan al 7 jaar op camping fahrturm is schweig, aan de moezel en vlak bij de proeven in de wijn velden.Evo3 schreef:Ik ga er dit jaar voor het eerst heen, nu willen wij er ook over nachten met een tent. Wie weet waar de campings zijn of weet een leuke camping waar wij heen kunnen. Alvast bedankt.
Bartrallyfan schreef:we staan al 7 jaar op camping fahrturm is schweig, aan de moezel en vlak bij de proeven in de wijn velden.Evo3 schreef:Ik ga er dit jaar voor het eerst heen, nu willen wij er ook over nachten met een tent. Wie weet waar de campings zijn of weet een leuke camping waar wij heen kunnen. Alvast bedankt.
Prodrive schreef:Ik heb de kaarten al besteld. Gewoon met de creditcard (van mijn ouders natuurlijk)
Ik had er geen problemen mee. Ik hoop dat ze 15 juni in m'n brievenbus liggen
red devil schreef:
ik krijg steeds een fout melding van die site dat m'n cookies verkeerd zijn
niekschippers schreef:Bartrallyfan schreef:we staan al 7 jaar op camping fahrturm is schweig, aan de moezel en vlak bij de proeven in de wijn velden.Evo3 schreef:Ik ga er dit jaar voor het eerst heen, nu willen wij er ook over nachten met een tent. Wie weet waar de campings zijn of weet een leuke camping waar wij heen kunnen. Alvast bedankt.
hoi,
heb je mischien meer info over deze camping of hebben ze een website
en hoe kan ik boeken?? kan dat terplaatse
enz enz
bedankt
schippersniek@hotmail.com
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten