maargoed, ik zal dit keer geen enkele vrouw op de foto zetten maar wil dan ook geen gezeik
hahaha...
Erik
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallypicture schreef:Heb ik dit weer...ik kijk ook wel eens auto's hoor![]()
maargoed, ik zal dit keer geen enkele vrouw op de foto zetten maar wil dan ook geen gezeik![]()
![]()
hahaha...
Erik
maargoed, ik zal dit keer geen enkele vrouw op de foto zetten maar wil dan ook geen gezeik![]()
![]()
hahaha...
Erik
Wim Salabim schreef:rallypicture schreef:Heb ik dit weer...ik kijk ook wel eens auto's hoor![]()
![]()
hahaha...
Erik
Gelukkig kunnen we voor vrouwen nog altijd terecht bij eWRC.cz
![]()
hahaha...
Erik
240RS schreef:Wij vertrekken donderdagavond met het vliegtuig vanaf Dusseldorf (Weeze). We zijn al verschillende keren bij de ADAC geweest, 2003 t/m 2006.
Dit wordt de eerste RAC, welke KP's zijn aanraders op de vrijdag? Walters Arena of gewoon ergens langs de KP gaan staan als dat uberhaupt al mogelijk is?
Of we de KP's op zaterdag ook nog meepikken is nog maar de vraag.
Chiel schreef:Wat gebeurd er eigenlijk als Grönholm wint en Loeb 5e word ? Dan staan ze allebei op 114 punten. Zijn ze dan allebei wereldkampioen of telt het eerste resultaat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast