StevenK schreef:Ik denk dat de meeste coureurs zo hard rijden als hun budget toelaat.
Dit is volgens mij de spijker op zijn kop !
Christophe schreef:Van Eldik is ook niet slecht maar als hij echt super is dan moet hij dat maar eens bewijzen door Tsjoen te bekampen in de BHV.
Hoe kun je nu rijders vergelijken als ze niet in de zelfde auto rijden.. Blijft gewoon praktisch onmogelijk. Zeker tegen Tsjoen met dit materiaal verwacht ik niet dat er een nederlander er tegen opgewassen is.
Van Eldik zou met de 2004WRC in de buurt moeten komen maar denk dat ie nog niet genoeg km's gemaakt heeft om dit te kunnen. Van Eerd met een 98/99 WRC mag eigelijk niet in staat zijn om te volgen. Ondanks dat ie upgrade gehad heeft.. Toch?
Christophe schreef:Weijs Junior is zonder twijfel hét grootste talent van Nederland die nog ver kan geraken. Ik hoop dan ook dat hij in het buitenland ervaring zal gaan opdoen en zeker ook op onverhard gaat gaan rijden.
Idd, erg groot talent. Als je, in een Golf3, van de berg, Golf4, kan kloppen op het RAM-festival kun je wel sturen. Ben benieuwd hoe ver hij gaat komen... Importeurs.. sla je slag..
Campos schreef:Lexus motor?
Volgens mij wel.. Maar heb het wel vaker mis..