BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: BHV Expo Groep Rally 2006

Berichtdoor Hein » vr jun 02, 2006 14:49

mr_nice_guy73 schreef:
nkroeze schreef:
Amazone schreef:
Wout de Klerk schreef:Altijd wel wat zijn de kleine oneffenheden waar een ieder wel eens last van heeft, van de grote financieele problemen heeft de uitgevoerde rally geen problemen van ondervonden ( op de organisatie dus na ), dus ik begrijp in dat opzicht de opluchting nog niet, dat de rally gelukkig weer terug is bij enz.....

Okee, Wout, ik begrijp het...tuurlijk zijn er altijd "kleine oneffenheden" geeft ook niet, is ook weer de uitdaging, toch?

Maar ik vind het heel tof voor de organisatie dat ze na vorig jaar dit jaar met frisse moed aan een heel aantrekkelijk evenement kunnen gaan werken:
-(waarschijnlijk) in Etten Leur waar ze meer dan welkom zijn
-met supergave proeven, waaronder de "ouderwets spannende" Nacht van Achtmaal.
Daar wil toch iedere deelnemer bij zijn?

En het is geen opluchting, maar meer enthousiasme over alle nieuwe ontwikkelingen omdat ik denk dat ze op de goede weg zijn!!! Hopelijk gaan ze het redden!

Ik snap niet waar dat enthousiasme dan echt vandaan komt. Ik vraag me net als Wout af waar daadwerkelijk die strop vandaan komt.

Immers, zij hebben vorig jaar dusdanige bedragen aan entree geheven om extra inkomsten te genereren....

Het publiek was niet bereid om het te betalen, dan laten we de deelnemers maar weer bloeden? Uiteraard is dat de makkelijkste groep slachtoffers.....

Vind je de rallysport nog wel leuk Niels? Wat ben je vaak negatief :? De rallysport is niet te vergelijken met het kopen van een visvergunning of zoiets dergelijks. Ik begrijp heel goed als je je kop boven water wil houden met de rally dat je erg op de centen moet letten maar je haalt best vaak uit naar het (rally) publiek vind ik. Zou er zonder publiek wel rally gereden kunnen worden denk je???

Lees de topics over de BHV 2005 en 2004 er maar eens op na. Sla dan het reglement 2006 er op na en ziedaar: de teams moeten bloeden voor het wegblijven van het entree betalende publiek vorig jaar.

Inschrijfgeld fors omhoog, maar voor meer dan vier teamleden wel gewoon weer kaarten bij moeten kopen. Hier worden teams niet vrolijk van.

en meer zeg ik er dit jaar niet over.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor StevenK » vr jun 02, 2006 15:07

mr_nice_guy73 schreef:Zou er zonder publiek wel rally gereden kunnen worden denk je???

Er kijken veel meer mensen naar Rallyword/Rallyreport dan er langs de proeven staan...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Walter Geuzebroek » za jun 03, 2006 23:10

Tijdens de BHV Expogroep Rally word weer een rally krant uitgegeven. In de krant is ruime gelegenheid om gratis aandacht te besteden aan de diverse rallyteams. De deadline voor het inleveren van berichten/artikelen is gesteld op 14 juni aanstaande. Wilt u deze kopie sturen naar press@ppromotion.com. Bij voorbaad dank.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Marcel Vogels » zo jun 04, 2006 8:42

StevenK schreef:
mr_nice_guy73 schreef:Zou er zonder publiek wel rally gereden kunnen worden denk je???

Er kijken veel meer mensen naar Rallyword/Rallyreport dan er langs de proeven staan...

vind je dat gek met die entree gelden kun je zeker ook naar een wk rally
Marcel Vogels

Berichtdoor cvgn » zo jun 04, 2006 11:35

Al dat gezeik steeds over die hoge entreegelden.

Je hebt in dit geval 2 keuzes:
1. ophouden met zeuren en wegblijven
2. gewoon betalen en komen kijken.

Dit liedje wordt nu al 3 jaar gezongen, maar als men deze prijzen in Belgie hanteert of bv. bij de golden tulip dan wordt er niks over gezegd.

Om een prijsvoorbeeld te geven wat het allemaal kost: 1 dranghek 56 euro huur, dus tel maar uit wat je kwijt bent.

Stop nu met zeuren en steun de bhv nu eens een keer.

Groeten uit Roosendaal
Cvgn
cvgn

Berichtdoor pipo » zo jun 04, 2006 12:04

Inderdaad Carinne bij ons in Belgie is het soms echt te duur voor de kijkers ...
pipo

Berichtdoor Amazone » zo jun 04, 2006 13:00

cvgn schreef:Stop nu met zeuren en steun de bhv nu eens een keer.

Vind ik ook!!! :lol: :lol: :wink:
Amazone

Berichtdoor mantaboy » zo jun 04, 2006 14:34

cvgn schreef:Al dat gezeik steeds over die hoge entreegelden.

Dit liedje wordt nu al 3 jaar gezongen, maar als men deze prijzen in Belgie hanteert of bv. bij de golden tulip dan wordt er niks over gezegd.

Om een prijsvoorbeeld te geven wat het allemaal kost: 1 dranghek 56 euro huur, dus tel maar uit wat je kwijt bent.

Groeten uit Roosendaal
Cvgn

Noem aub eens een normaal bedrag voor een hek. Voor minder maak ik ze....
mantaboy

Berichtdoor StevenK » zo jun 04, 2006 14:36

mantaboy schreef:Noem aub eens een normaal bedrag voor een hek. Voor minder maak ik ze....

Ik moest ooit 100 gulden afrekenen voor een nieuw hek...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mantaboy » zo jun 04, 2006 14:43

StevenK schreef:
mantaboy schreef:Noem aub eens een normaal bedrag voor een hek. Voor minder maak ik ze....

Ja, vervangwaarde en de huurprijs zijn toch verschillend....
:wink:
mantaboy

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jun 04, 2006 14:47

Groeten uit Roosendaal
Cvgn

Uit bronnen die zeiden goed ingelicht te zijn (voorzchtig ben ik, hè? :D ), heb ik eens gehoord dat de hekken in Roosendaal voor niks, nada, nul beschikbaar werden gesteld.
Ton Van Spanje

Berichtdoor Patmeister » zo jun 04, 2006 16:11

StevenK schreef:

Mijn tuinhek was duurder........100 valt mee Steven, rij er dan niet tegen aan !!! :D :D
Patmeister

Berichtdoor Dragu » zo jun 04, 2006 16:21

Pieter Tsjoen gaat niet rijden in de Bhv .
ze gaan normaal gezien dat weekend de Jim Clarck Memorial rally rijden .
Zo zei eddy de co toch gisteren .
Maar was nog wel niet 100% zeker .
Dragu

Berichtdoor kraats » zo jun 04, 2006 16:39

Groeten uit Roosendaal
Cvgn

Wat een trieste teksten wederom. Het zijn ook alleen maar klaagzangen die je hoort aangaande dezelfde rally, en altijd dezelfde onzin als reden.
Ik ben van meing, deze teksten lezende, dat deze organisatie allemaal geheime proeven moet maken die allemaal verboden zijn voor publiek. Zijn we eindelijk van dat gezeik over een dranghekje kwijt. En als je geen publiek wilt hebben omdat dat teveel geld kost, maak dan ook geen publieksproeven, rallykranten en sponsorcontracten.

Een ander mag zich niet uiten over kosten om te gaan kijken maar een jankverhaal over de kosten van een dranghekje is dan ineens een ander vehaal?

De organisatie maakt een hele mooie rally, had het geheel, afgelopen jaar, heel goed voor elkaar. Er mankeerde bijna niks aan, en wat doen we/ze als we een jaar verder zijn..... ZEIKEN!!!
Als Cvgn zelf iets in de organisatie doet, zorg dan eerst dat je zelf iets positiefs uitdraagt voor je anderen wilt rechtzetten. Dus niet roepen dat men moet wegblijven als de kosten te hoog zijn (wat je zelf ook wel weet) en vervolgens klagen over de kosten van een dranghekje. Ik ben geen partij in deze, maar zie het als exact hetzelfde.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor loadmaster » zo jun 04, 2006 18:47

Groeten uit Roosendaal
Cvgn

Waar moet je betalen dan bij de Golden Tulip rally voor de proeven?? Alleen de "Luttenberg". En waarom altijd weer de vergelijking met de Golden Tulip Rally, er zijn meer rally's , hallo, wakker worden.
En 56 euri's huur voor een dranghek, kom nou dan gaat er iets helemaal fout.
Maar sterkte verder.
loadmaster

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden