(ja, nu dus op de vorige pagina)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
metisse schreef:Rene Markus schreef:Toch mijn boerderij in Scheerwolde maar open stellen als uitvals basis voor rallyteam relatiedag.
Op de boerderij verzamelen en dan per bus naar de proeven.
Op 5 minuten van de proef blankenhammerdijk.
Wij hebben ruimte voor lunch en bbq.
Kijk maar eens op www.pitstopscheerwolde.nl
Kom snel alle winst gebruiken wij om weer terug te keren op de rallypaden. Helaas net bericht dat mijn licentie na 20 jaar verlopen te zijn niet autom. wordt verlengd.
René
Beetje laat. Idee voor 2011
Off Topic
Hoe lang mag je licentie verlopen zijn?
WILS SPORT schreef:Arjen heeft er ook mee in Kasterlee gereden vorig jaar.
Het is niet echt een auto om een heel seizoen mee te rijden,
is voor Arjen meer een collector's item.
(En laat het Piet maar niet horen dat de 6,5 beter is dan zijn 4.)
WILS SPORT schreef:De 7 is zeker niet veel langzamer dan de 4, alleen heeft Piet een 6 versnellingsbak ipv een vijfbak, dus dat lijkt wat sneller, omdat hij vaker en sneller achter elkaar schakelt.
MartijnB schreef:kraats schreef:\Is dit ook de reden dat startnummer 49 niet gevuld is? Komt daar een extra minuut tussen?![]()
![]()
quote]
Dat zou best fijn zijn ja Theo..... scheelt een aantal Colts op de rondcours wegduwen
kraats schreef:Helaas moet ik wel weer concluderen dat de startvolgorde weer een drama is. Normaliter maakt het niet zoveel uit, maar als een organisatie werkt met proeven als de Munt dan mogen die mensen toch best eens goed nadenken, en kijken wat er voorgaande jaren is gebeurd.En niet alleen voorin het veld.
Dat zou al heel veel verbetering laten zien, denk ik. En dan hoeven en nog niet eens uit te rekenen hoeveel de schades hebben gekost die door deze tekortkomingen worden veroorzaakt.![]()
Wanneer je kijkt naar de C2 cup en wat er dan voor en erachter staat kan een leek bedenken dat dit op de rondkoersen problemen gaat geven. Van Lieshout heeft vorig jaar een flink pak schade gereden door een evo rijder met te weinig snelheid en teveel arrogantie, door niet even plaats te maken.![]()
Een potentiele groep N kampioen als verkooijen zover naar achteren zetten is ook zoiets. En zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Henk Vossen zou met zijn Gr N ongeveer op dezelfde plaats staan als nu met de WRC... Henk Vossen heeft nog nooit een slechte auto gekocht dus dit zal best iets meer zijn dan een Groep N evo! En kijk dan wie ervoor staat... Waarom heeft Vossen een hoger startnummer als de Koning?
Is dit ook de reden dat startnummer 49 niet gevuld is? Komt daar een extra minuut tussen?![]()
![]()
Wanneer de organisatie over deze zaken gebeld wordt krijg je als antwoord dat het niet goed is maar dat ze het ook niet wensen te wijzigen. Kan niet meer zeggen ze dan. Onzin! De definitieve startlijst komt pas net voor de start van de wedstrijd. Dus waarom geef je bijvoorbeeld een van Lieshout geen startnummer 13? Vorig jaar reed hij op KP 1 een 3de tijd algemeen. Op de Munt was hij wederom erg snel maar werd geblokt door de evo rijder, met alle gevolgen van dien.
kraats schreef:WILS SPORT schreef:De 7 is zeker niet veel langzamer dan de 4, alleen heeft Piet een 6 versnellingsbak ipv een vijfbak, dus dat lijkt wat sneller, omdat hij vaker en sneller achter elkaar schakelt.
WILS SPORT schreef:Die evo IV is gewoon erg snel. (en Piet natuurlijk ook)
kraats schreef:WILS SPORT schreef:Die evo IV is gewoon erg snel. (en Piet natuurlijk ook)
Ja, Piet is zeker snel. En als rijder zeker 1 van de toppers in de benelux, dat valt niet te ontkennen.![]()
Maar gezien de resultaten met de Evo IV is hij een topper van wereldformaat.
Ik vraag me af waarom mensen nog een peperdure WRC kopen als je met een overjarige, omgebouwde groep N, sneller bent.En de auto is NIET illegaal want ook in bijvoorbeeld de EGR is hij voor de nakeuring geweest.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten