Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
topsport schreef:Tnx Maarten.
Laten we vanaf nu dit topic positief gaan benaderen en niet meer over het geld gaan liggen zeiken. Wees blij dat deze rally gewoon kan blijven doorgaan de komende jaren.
StevenK schreef:In ieder geval één taxi minder. Ze kunnen m'n gaspedaal niet op tijd maken
Ik zit met een blessure en volgens de fysio moet dat met rust genezen.
HJD schreef:Cootje schreef:leor888 schreef:Hein schreef:mantaboy schreef:leor888 schreef:Wachten jullie tot na de 25e met het bekend maken van de deelnemers of maken jullie binnenkort (vandaag of morgen?) een voorlopige lijst bekend?
Zoals het nu lijkt zijn we er bij op de zaterdag.
Zou het wel leuk vinden om al wat voorpret te hebben.
En dan bedoel ik niet over het acuut optredende kastekort.
Want als het in de planning past en daar lijkt het dus op ga ik toch.
(Is wel een eindje reizen, maar als het deelnemersveld de moeite waard is doe ik het graag)
26ste is er een kleine pers- en proevenchefavond. Dan zal er meer duidelijk zijn. Hou de site in de gaten.
Ja dus. We wachten tot na de 25e
Zoiets dacht ik ook al
De 23e is de rallykrant te koop dus dan zullen de deelnemers ook wel op de site staan lijkt mij.
Dat denk ik niet, of het zou een voorlopige moeten zijn. De inschrijvingen sluiten namelijk pas de 25e, en zoals altijd zijn er wel weer een aantal late inschrijven.
De Brabantrally site zelf schreef:Voorlopige Deelnemerslijst vanaf 1 juli beschikbaar
leor888 schreef:Nu ik er nog eens over nadenk is het eigenlijk heel verrassend dat zo ongeveer de duurste rally van Nederland zijn programma en zijn lijst van hoofdrolspelers niet eerder bekend maakt.
Die combinatie zorgt er toch voor dat het publiek beslist om wel of juist niet (!) te komen? Hoe langer men wacht, hoe groter de kans dat de mogelijke toeschouwers een andere prioriteit in hun planning aanbrengen en dus niet gaan.
Of is het juist bewust dat men minder toeschouwers will trekken?
Vergelijk het met bijv de Vechtdalrallysprint. Toch een van de goedkoopste van Nederland en die organisatie maakte het programma ruim van te voren goed bekend.
Kortom, mensen van de organisatie, de inschrijving is nu toch definitief gesloten, waarom niet nu een voorlopige lijst gepubliceerd?
leor888 schreef:Nu ik er nog eens over nadenk is het eigenlijk heel verrassend dat zo ongeveer de duurste rally van Nederland zijn programma en zijn lijst van hoofdrolspelers niet eerder bekend maakt.
Die combinatie zorgt er toch voor dat het publiek beslist om wel of juist niet (!) te komen? Hoe langer men wacht, hoe groter de kans dat de mogelijke toeschouwers een andere prioriteit in hun planning aanbrengen en dus niet gaan.
Vergelijk het met bijv de Vechtdalrallysprint. Toch een van de goedkoopste van Nederland en die organisatie maakte het programma ruim van te voren goed bekend.
Kortom, mensen van de organisatie, de inschrijving is nu toch definitief gesloten, waarom niet nu een voorlopige lijst gepubliceerd?
Cootje schreef:leor888 schreef:Nu ik er nog eens over nadenk is het eigenlijk heel verrassend dat zo ongeveer de duurste rally van Nederland zijn programma en zijn lijst van hoofdrolspelers niet eerder bekend maakt.
Ja maar de alle proeven zijn ook nog niet bekend en het programma heb ik al, ook een beetje vreemd
SAS Officialteam schreef:Cootje schreef:leor888 schreef:Nu ik er nog eens over nadenk is het eigenlijk heel verrassend dat zo ongeveer de duurste rally van Nederland zijn programma en zijn lijst van hoofdrolspelers niet eerder bekend maakt.
Ja maar de alle proeven zijn ook nog niet bekend en het programma heb ik al, ook een beetje vreemd
Ik denk dat de heren en dames van de organisatie druk bezig zijn om alles voor elkaar te maken , er zijn alleen nog veel dingen die ze moeten regelen !! Geef de mensen daar ook de tijd voor , dan kunnen hun een mooi evenement neerzetten waar iedereen plezier aan heeft !! En voor degene die zoveel commentaar op de organisatie leveren , probeer zelf eens zoiets van de grond te krijgen , valt echt niet mee !!! En het is allemaal vrijwillig en er gaat vreselijk veel tijd in zitten ...............
mantaboy schreef:Misschien is er wel iets op tv. Misschien dat er er daarom gewacht word.
"zucht"![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten