want ik zit net te kijken bij de deelnemers, WRC`s in overvloed maar waar is die Subaru Impreza WRC S12 Gebleven?
Gr SubaruMen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SubaruMen schreef:Van Eldik niet aan de Start?
want ik zit net te kijken bij de deelnemers, Skoda`s in overvloed maar waar is die Subaru Impreza WRC S12 Gebleven?![]()
Gr SubaruMen
Holkers schreef:SubaruMen schreef:Van Eldik niet aan de Start?
want ik zit net te kijken bij de deelnemers, Skoda`s in overvloed maar waar is die Subaru Impreza WRC S12 Gebleven?![]()
Gr SubaruMen
druif, omdat het een sprint is misschien, niet meetellend voor het kampioenschap? weet je wel wat het kost om zo'n ding een dag te laten lopen?
Holkers schreef:SubaruMen schreef:Van Eldik niet aan de Start?
Gr SubaruMen
druif, omdat het een sprint is misschien, niet meetellend voor het kampioenschap? weet je wel wat het kost om zo'n ding een dag te laten lopen?
SAS Officialteam schreef:Holkers schreef:SubaruMen schreef:Van Eldik niet aan de Start?
Gr SubaruMen
Als je zo'n wagen kan betalen zit je ook niet echt over de kosten van het laten lopen !! Hij is sportief laat anderen ook iets winnen !!
StevenK schreef:SAS Officialteam schreef:Als je zo'n wagen kan betalen zit je ook niet echt over de kosten van het laten lopen
Altijd makkelijk, geld uitgeven uit andermans portemonnee.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Robert_ schreef:FF een vraagje;
Is er ook een rondkoers, waar de auto's meerdere keren per KP langskomen? Aangezien ik begin van de avond alweer andere dingen te doen heb, wil ik graag zoveel mogelijk zien in de tijd dat ik er wel ben.
choco schreef:Robert_ schreef:FF een vraagje;
Is er ook een rondkoers, waar de auto's meerdere keren per KP langskomen? Aangezien ik begin van de avond alweer andere dingen te doen heb, wil ik graag zoveel mogelijk zien in de tijd dat ik er wel ben.
Als het goed is komen alle autos 2x langs over de drie verschillende klassementsproeven maar dan wel 1x per keer.....
Dus geen rondkoers helaas....
Harry
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten